Wat je even kwijt wilt #3

Huh maar who cares dat zij dan gratis kan reizen? Is chill voor haar toch en je hoeft er niets voor te doen toch? Ik vind dat nooit een probleem :stuck_out_tongue:

5 likes

Bijna deel 4 alweer jongens. Gaat snel :scream:

3 likes

Naaaaaah, werd gebeld door de seat dealer omdat mijn blieper van de auto sleutel het niet meer doet.
Kost een nieuwe gewoon even 120 euro.
Daaaaaaaaaaaachhtttt t ff niet he
Ram die sleutel wel in het slot

3 likes

Ik heb vandaag echt een rotdag gehad. Tranen met tuiten gehuild op een crematie en alles loopt in de soep vandaag. Tijd om patat te bestellen en een grote milkshake.

2 likes

Ah :frowning: dan heb je dat wel verdiend! Jezelf eveb lekker verwennen. <3

Ik denk dat het voornamelijk iets is met karakteristieken in je gezicht. Toen ik in Stockholm was met m’n vriend zaten we dat echt te observeren. Scandinaviërs hebben een iets ander(?) hoofd dan ons maar we konden niet precies onze vinger leggen op wat er anders was. Hetzelfde dat sommige Engelsen ook een typisch Engels uiterlijk hebben.

1 like

@Twijfelaar dat moet ik eigenlijk ook doen .
Maar het is zo rot om het elke keer weer te horen van elke mogelijke persoon in mijn leven waar ik wel verder mee zou willen.

Lief! Ik heb ook besloten dat ik vanavond orange is the new black mag afkijken met een bak ben & jerry’s ijs op de bank. Kijk er nu al naar uit!

7 likes

Goedzo!

Geweldig :ocean:

1 like

Stiekem moet ik vragen aan @Nescio of mijne badass stambitch kan worden :joy:

8 likes

Ik ben zo bruin geworden van vijf dagen me in de zon bevinden en vind mezelf zoveel mooier. Mijn huid is egaal. Tanden lijken witter. Haar lichter.
Heb meteen de neiging om het bij te houden met zonnebank maar nee! Ik wil geen huidkanker.

In Nederland schuil ik voor de zon. Het gebrek aan wind, water en de luchtvochtigheid zorgen ervoor dat ik het niet twee minuten volhoud.

2 likes

Omg er komt een grote pukkel bij mijn wenkbrauw (waar je wenkbrauw begint bij je neuskant). Ziet er echt niet uit en doet ook beetje pijn. :’)

oh is het nou stambitch? we waren nog even in beraad of ‘stamgast’ de bruinekroeg-treshold niet overstijgt haha. ook al had ik het zelf gezegd. wilde als alternatief aan je voorstellen: Frequent Forummer (van frequent flier, get it get, nudge nudge)
edit: okee ik zat op de wc en ik dacht omg op mezelf ik schrijf flyer fout. wat is een flier nou weer?

4 likes

:disappointed: Mijn nieuwe jurkje zit bij de hals eigenlijk best ruim. Volgens mij is mijn hals te smal voor mijn maat ofzo :confused:

En ik broed nog op een titel

Hoi, ik ben bezig met onder mijn steen vandaan kruipen. Ik mis menselijke interactie en zocht een laagdrempelige manier om kwijt te kunnen dat ik net mijn moeder’s mail gereorganiseerd heb. Alle foto’s staan nou in het daarvoor bestemde mapje en ze is van 39 pagina’s naar 8 mailtjes gegaan. Op dit moment ben ik ultiem ocd-happy :grin:

61 likes

Ik ga zo even een tekening maken met hoe maten worden vergroot enzo.

1 like

:cherry_blossom: :heart:

1 like

Hahahaha dit had ik een keer met mijn nu-vriend, toen nog date. We hadden het over bevriend zijn met vrouwen en verwaterde vriendschappen.

Ik: ja en die Katie, daar ben je ook bevriend mee toch, is dat dan ook verwaterd?
Hij: huh heb ik jou ooit over Katie verteld? Maar dat is beetje verwaterd wel blabla
Ik: ja heb je ooit iets over gezegd!
Disclaimer: Hij heeft er absoluut nooit iets over gezegd, dit had ik van zijn Instagram omdat ik ging checken wie de bitch was toen ik een appje van haar bij hem zag binnenkomen.

Hahahaha

26 likes

Ben ik dan met de lelijkste tekening ooit.

Dit is een patroon van een top ( de helft want hij gaat op stofvouw) maar maten worden vanaf maat een standaart maat 34 steeds 2 cm vergroot. Dus ook de hals enzo. Maar zo werken lichamen niet. Dus confectie zuigt hahaha

10 likes