Nou ja, ik ben niet in verhouding, dat is ook het probleem. En confectie zuigt zeker.
Ik haat het echt dat mijn vliegangst zo in de weg zit.
Als je iets kleins wil dat echt voor beginners is: Boekenvoordeel verkoopt een boekje basisgrammatica.
Ik ga stuk om die badges. Als ik ooit regular word wil ik graag ice queen als badge ️:snowflake:️:snowflake:️:sweat_smile:
Ik ben mijn neef relatieadvies aan het geven. Echt de omgekeerde wereld dit, aangezien hij 34 is en ik 21 haha.
Wat een vervelende situatie! Maar je hebt tools om daarvan af (van vliegangst) te komen, heb je dat al eens geprobeerd?
Ik was naar allemaal cursussen aan het kijken. Maar dat gaat allemaal niet zo snel helaas. Vind het zo stom dit op mijn werk te zeggen. Ookal heb ik het al aangegeven.
Goed dat je wel al aan het kijken bent hoor! Dan komt het toch de volgende keer van pas?
Snap dat het lastig is om het op je werk aan te geven maar dat zou je niet moeten tegenhouden hoor. Is echt niets om je voor te schamen!
Ik wilde vandaag frietjes eten, werd alleen omverwacht verdoofd bij de tandarts.
Dus ik heb frietjes gegeten met mond 1/4 verdoofd.
Ik ben toch ook wel een kleine bitch?
Stambitch at your service
Ik heb net een ticket gekocht voor een uitverkocht concert, helemaal blij
Open ik de mail zit er een ander goedkoop ticket in voor één of ander beach feest dat al is geweest???
Ben dus opgelicht?? Waarom doen mensen dit?? Ik had haar nog opgezocht en ze zag er wel “normaal” uit in hoeverre je dat kunt beoordelen
okee… maar jij moet het uitleggen!
Bah, ik heb een blaar aan de zijkant van mijn voet
Ik heb het boek ‘Over vliegangst en hoe je er vanaf komt’ gelezen en dat heeft me best wel geholpen. Voel me nog steeds niet prettig tijdens het vliegen maar in het boek staat heel veel uitleg over bijvoorbeeld wat turbulentie is, maar ook welke geluiden je allemaal hoort tijdens het vliegen en wat er zou gebeuren als er een motor uitvalt. Door al die info voel ik
me toch iets meer zeker en veilig. Wat vind je het engste aan vliegen?
Ik ging net bij zo’n kleine supermarkt om de hoek nog wat ingrediënten halen voor mijn avondeten. Ik vraag bij zulke supermarkten altijd het bonnetje omdat die zo vaak fouten maken. Nu gooide de caissière de bon direct in de vuilbak, zonder te vragen of ik hem wou of niet. Dus stond ik daar zo Toen zei ze “oh sorry, wil je het bonnetje?” en gaf hem dan toch. Toen ging ik buiten en zag ik dat ze 2 POTJES KORIANDER HAD AANGEREKEND ipv 1
Ik ging dus terug naar binnen om dat te zeggen, zei ze “oeps ja dat is door zo snel te zijn”
En toen gaf ze me 1,79 terug ipv 1,29, heb mooi niks gezegd, trut
Ay ay kapitein!
Heb je het via ticketswap gekocht of iets wat sketchy is of MP?
dus, ik ben de koelkast aan het schoonmaken… komt er weer heel zo’n sambaltentoonstelling uit.
- sambal oelek
- sambal tomaat
- sambal badjak
- sambal badjak extra heet
- sambal bawang
- surinaamse sambal
Ik hoop inderdaad heel erg dat ze me het niet kwalijk zullen nemen. Mijn manager weet wel van mijn dilemma op dit moment. Ik hoop gewoon dat ik niet raar aangekeken word erdoor.
Ik begrijp heel goed dat het eens kans is. En juist super tof dat ze mij vragen e.d.