Nou jongens, ik verkoop iets op mp en die koper vroeg of ik het aankoopbewijs nog had. Ik dacht: uh nee, heb het in 2016 gekocht zo geordend ben ik niet. Ik toch nog even in mijn chaotische bewaarmap âmet belangrijke documentenâ kijken. Heb ik het gewoon nog??? Ik sta helemaal versteld van mijn eigen bewaarkunsten.
Ik stel voor dat we een grote spekkoek meeting gaan houden.
Nou ja de reden dat Used Products mij aanspreekt is dat ik gewoon even langs kan lopen en kan vragen wat ze voor mijn iPhone geven. En 10 minuten later loop je met geld naar buiten (zeggen ze ) Bij veel sites moet je het eerst opsturen etc, dat vertrouw ik dus minder.
Sorry
Ben voor de t-rex, die staat het leukst bij je planten.
Ik heb daar een keer een oude laptop verkocht!
Ik had hem eerst op Marktplaats gezet maar die verkoop schoot helemaal niet op en allemaal gedoe met irritante kopers etc, daarom vond ik Used Products zo ideaal
Ze gaven me wel een paar tientjes minder dan het hoogste bod op MP (al zegt dat natuurlijk weinig)
Omg wat (of wie) moet ik doen voor zoân geweldige titel?
Inderdaad.
Ik zie ernst in de zaak.
Zullen we er een spoedje van maken?
Want @anon68622085 staat OOK IN DAT RIJTJE!
Je hebt mijn optimistische hart gebroken!
Ja, sinds vanmiddag, komkommertijd. Zag wel dat ik een berichtje van je heb maar heb niet genoeg rechten om hem te bekijken. Spannend hoor.
De Ketchupsong was net op de radio. Drie keer raden wat ik nu zit te zingen.
O heb ik dat gestuurd? Even kijken
edit: ik zie niks, haha. Was het geen tag of zo?
Ik zoek een cadeau voor mijn vriend en het is weer zo lastig. Ik dacht misschien een verrassingsdagje de dag na zân verjaardag maar wat we dan gaan doen⊠Iemand een topplan? Ik dacht ergens een bootje huren en dat ik dan een mand met eten en drinken regel met daarna een etentje ofzo. Maar dan zitten we met het weer. Iemand nog een origineel idee? Iets met briefjes (kom hierheen etc) lijkt me ook leuk maar hoe dan hmmm
Ik heb geen idee. Iets met get to know me. Ik kan het niet openen dus heb geen idee wat het is.
Klinkt als spam
Ohh ik weet het al, ga even voor je zoeken haha
Het bericht
Ik heette op het andere forum Briseis. (dus met een puntje erbij). Ben daar een aantal jaar geleden via het beutyblogtopic naar binnen gesleurd en heb een korte periode best actief gepost, maar de laatste tijd eigenlijk niet meer. Sommigen kennen mij misschien van de âkomkommernachtâ met @Egel. Ik ben 24 en woon in Amsterdam. Mijn profielfoto kwam hier automatisch (?!), het is een foto van toen ik nog een nail-artblog had, haha!
Verder vraag ik me altijd af of ik mensen die op EGF zitten/zaten persooniljk ken â het kan voor mijn gevoel bijna niet zo zijn dat er niet ĂĂ©mand in mijn kennissenkring zit die er (weleens) komt.
Dat is dat je iver de 50 berichten hebt en de members only dingen kan lezen!