Wat je even kwijt wilt #3

Om het half jaar blijk ik een kruidenboter kabinet te kunnen beginnnen. Doe mij dan toch maar een sambalmuseum. Lekker pittig.

12 likes

Het engste, opgesloten zitten in een buis in de lucht.
Dat is ook het debiele eraan. Ik weet hoe een vliegtuig werkt.

Ticketswap ja

Dan kan je iig wel je geld terugkrijgen van TS. Maar het blijft knap kut omdat je er zo op verheugd had. :japanese_goblin:

Oke de praktische kant ken je dus al. Er staan ook nog genoeg tips in om om te gaan met je angst (stiching Valk) maar ik denk dat je die ook wel op een andere plek kan vinden dan. Sterkte, ik weet hoe rot het is.

Heel mooie, goede woningen. Sowieso is dat echt een goed deel. Vanaf viottakade zou ik minder snel gaan wonen maar ook daar heb ik vrienden wonen die er met veel plezier wonen.
Maar ik ben verliefd op krispijn, vind het een toffe wijk en ken er best veel mensen en niemand die er tegenwoordig nog spreekt vd criminaliteit.
Mn zus loopt er bv snachts nog door het park en zij is echt niet zo’n bikkel hoor.

1 like

Ik heb inderdaad al gekeken naar stichting Valk. Die ziet er we goed uit. Dat wil ik ook gaan doen. Lijkt me goed voor me.

1 like

Ik ga zometeen zwemmen en heb er zin in

2 likes

Jeej ben toch niet opgelicht :slight_smile: Ik had Ticketswap gebeld en toen hebben ze haar gecontacteerd; bleek dat ze het verkeerde ticket had toegevoegd :’)

Ik dacht dus ook dat Ticketswap daar automatisch op controleerde? Best gek eigenlijk. Maar gelukkig in mijn geval niets aan de hand!

23 likes

Als ze snel worden verkocht heeft ticketswap niet de tijd ok het te controleren. Zou even contact met hun opnemen! Vaak lossen ze het wel op door de eerstvolgende beschikbare kaarten vast te houden voor jou

1 like

Hahaha zoiets heb ik ook weleens gezegd/gedaan ja! Wel fijn dat ie het geloofde :ok_hand:t2: :grimacing:

1 like

Hey @Egel ! @fysicus heeft nog nooit spekkoek op !!1!!!?

3 likes

:cry:

2 likes

Niet iedereen hier woont in zo’n vooruitstrevend land als NL he!!! @anon39978576

5 likes

Ahhw ligt ook niet aan jou. Maar aan Meneer de Raaf die geen spekkoek in zn winkeltje verkoopt.

4 likes

OMG KAPOT LIEEEF :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

oooh leuk!!

1 like

Volgens mij is deze vraag hier al vaker gesteld maar kan het zo even niet terug vinden. Mijn vriend is over 2 weken jarig en nu ben ik dus opzoek naar een leuk cadeau voor hem. Alles mag alleen niet zo standaard parfum of zo want dat heb ik de afgelopen 7 jaar al een paar keer gegeven haha. Hotel overnachting of zo vind hij ook leuk maar dan… welk hotel? (en vaak is deze periode natuurlijk super druk en duur en kan er op dit moment helaas geen honderden euro’s aan uitgeven)

Zoek eigenlijk iets origineels, maar geen idee wat.

Ahh mannen ! Je had in de tussentijd bijvoorbeeld meneer snor kunnen overtuigen om het pakketje persoonlijk te brengen.

Ik heb een nieuwe baan! :grin:

47 likes