Wat je even kwijt wilt #3

Nee snap ik. Misschien kan je over dit jurkje een zwart jasje of vestje dragen? Hoewel dat natuurlijk wel gelijk weer warm is…

Ik heb wel een witte blazer, dus dat zou dan kunnen. En het is om 9 uur, dus nog niet absurd warm (hoop ik)

Ah ja dat is lastig! Misschien dat je ASOS kunt proberen, zij hebben ook een groot aanbod in plus size kleding. Wel goed filteren op prijs haha, ik loop daar altijd tegen hele mooie dingen aan en dan zie ik dat ik vergeten ben de prijs aan te passen :stuck_out_tongue:

Shit, je poll verscheen precies toen ik ergens anders wilde klikken dus nu heb ik per ongeluk gestemd.
Zou het alle drie niet kiezen maar vooruit, een stem voor kipsaté.

1 like

En anders maak je hopelijk een goede indruk als ‘die kandidaat met dat vrolijke jurkje’

hahaha, ik vond je al supersnel maar vandaar dus :stuck_out_tongue:

1 like

Ben bang dat ik dat niet meer red voor de 30ste :frowning:

Haha, dat is waar. :thinking: Heb nog wel 2 andere jurkjes, misschien die eerst even proberen.

1 like

Zalando heeft ook veel jurkjes in plus size! En dat red je sowieso nog voor de 30ste.

Jongens ik heb een tindermatch met een militair en het is een god!!! Hij is Spaans. Ik heb zn nummer en we gaan (proberen) te meeten joehoeeee.

46 likes

Vamos a la vierdaagse!

10 likes

Ja, heb ik al gekeken, maar vooral veel zomerjurkjes enzo. :frowning_face: Helaas niet echt iets mijn smaak.

Sterkte @anon68622085! Dat is schrikken zeg. Ik ga duimen dat het heel erg mee valt.

1 like

@anon68622085 :orange_heart::orange_heart::orange_heart:

1 like

O, bah. Sterkte!

1 like

Ben trots op jou!

1 like

Kom mijt we gaan samen wodka peach in italie drinken en italianen versieren die geen foto’s van hunzelf naast hun bed hebben staan. Hij is sowieso team limoncello

3 likes

Maar wil je per se een jurkje?
(Ofja,love jurkjes, maar in een zwarte rok ofnette broek kun je ook best op gesprek)

Omg ik zie nu pas die foto . Wat een vieze limoncello drinker is hij zeg.

Ik heb wel een zwarte broek met blazer, maar vind dat nogal warm nu. En weet niet, maar vind het altijd een beetje een meh-outfit. Heeft ook nog nooit voor geluk gezorgd trouwens, haha.

Ik vind het altijd lastig om een jurkje aan te doen naar een sollicitatiegesprek. Wat als het bedrijf hem te kort of te bloot vindt? Misschien kun je toch beter voor de veilige zwarte broek en blazer gaan, maar dan wel met een fleurig blousje?