Wat je even kwijt wilt #3

En anders maak je hopelijk een goede indruk als ‘die kandidaat met dat vrolijke jurkje’

hahaha, ik vond je al supersnel maar vandaar dus :stuck_out_tongue:

1 like

Ben bang dat ik dat niet meer red voor de 30ste :frowning:

Haha, dat is waar. :thinking: Heb nog wel 2 andere jurkjes, misschien die eerst even proberen.

1 like

Zalando heeft ook veel jurkjes in plus size! En dat red je sowieso nog voor de 30ste.

Vamos a la vierdaagse!

10 likes

Ja, heb ik al gekeken, maar vooral veel zomerjurkjes enzo. :frowning_face: Helaas niet echt iets mijn smaak.

Sterkte @anon68622085! Dat is schrikken zeg. Ik ga duimen dat het heel erg mee valt.

1 like

@anon68622085 :orange_heart::orange_heart::orange_heart:

1 like

O, bah. Sterkte!

1 like

Ben trots op jou!

1 like

Kom mijt we gaan samen wodka peach in italie drinken en italianen versieren die geen foto’s van hunzelf naast hun bed hebben staan. Hij is sowieso team limoncello

3 likes

Maar wil je per se een jurkje?
(Ofja,love jurkjes, maar in een zwarte rok ofnette broek kun je ook best op gesprek)

Omg ik zie nu pas die foto . Wat een vieze limoncello drinker is hij zeg.

Ik heb wel een zwarte broek met blazer, maar vind dat nogal warm nu. En weet niet, maar vind het altijd een beetje een meh-outfit. Heeft ook nog nooit voor geluk gezorgd trouwens, haha.

Ik vind het altijd lastig om een jurkje aan te doen naar een sollicitatiegesprek. Wat als het bedrijf hem te kort of te bloot vindt? Misschien kun je toch beter voor de veilige zwarte broek en blazer gaan, maar dan wel met een fleurig blousje?

1 like

Ik heb het nog nooit gedaan, altijd een broek en blazer.

Ja ik ook, want ik kies dan altijd toch maar voor de veilige weg. Daarom dacht ik als middenweg van een jurkje en saaie zwarte outfit, misschien dan juist een fleurige blouse op de broek. Maar misschien heeft het bedrijf social media waar foto’s van de mensen op staan? Aan de hand van die foto’s kun je een beetje een beeld krijgen van wat daar een gangbare kledingstijl is en je sollicitatie-outfit daar op aan passen :). (die smiley is aardig bedoeld haha)

Nou ja, blouse moet ik ook kopen, haha :stuck_out_tongue: Het is een postbedrijf, dus een deel van de medewerkers heeft in elk geval bedrijfskleding volgens Google (niet het oranje postbedrijf, al zou ik ook niet weten wat ze daar op kantoor dragen). Wel wat mannen tegengekomen in spijkerbroek op foto’s.

@anon68622085 pff wat schrikken zeg, sterkte voor nu en hopelijk valt het alles mee!

Ik stond net in de lift met een jongen en hij zei geen doei toen hij de lift uitstapte. Ik dacht toen ehh ook doei hè, zeker aangezien we elkaar wel gedag zeiden bij het wachten. Nu ben ik benieuwd wat eigenlijk ‘normaal’ is om te doen. Zeggen jullie (vrijwel) altijd iets tegen de personen waarmee je in de lift staat als je eruit stapt?
Edit: natuurlijk niet in een museum oid, maar dit was een lift in mijn flat

• Ja
  • Nee

0 stemmers