Voorkeuren -> Account -> Titel
(en zie nu pas dat ik ook Regular ben ojoo)
Voorkeuren -> Account -> Titel
(en zie nu pas dat ik ook Regular ben ojoo)
Ik vind de wind een beetje kut. Wel lekker hoor, maar mijn gordijnen gaan alle kanten op en dan ziet de halve straat me naakt op bed liggen.
En laatst waaide er al een plant uit mijn raam die bijna een toerist raakte. Dus nu verhuis ik mijn planten af en toe maar van de vensterbank naar de grond als het zo hard waait. Wil geen dode toeristen op mijn geweten hebben.
Hoewel ik stiekem ook een beetje hoop dat ze dan misschien wegblijven.
Ik wil gewoon in het spekkoek kliekje.
Toko. Of supermarkt. Ik geloof dat zelfs de aldi het heeft.
Hmm misschien toch maar zwanger en kinderen van negeer halen…
haha
never
Dan maar basic
Ben wel blij dat we gewoon door kunnen gaan over komkommernacht grapjes. Dat klonk zo onbelangrijk maar was wel een piepklein dingetje wat mijn leven net wat leuker maakte.
Ik wilde al vragen of WT komkommertijd heeft haha
Die heeft alleen maar komkommertijd en vivagelul en als je dat daar zegt dan worden ze lekker passief agressief en zeggen ze dat ze dat niet meer willen horen. Het voelde een beetje alsof ik een klas was blijven zitten, al mijn vrienden nog wel met zijn allen in een andere klas dezelfde lol als altijd hadden en ik een beetje uit mijn hum wanhopig de mensen om mij heen probeerde te begrijpen. Omdat er zo weinig gepost werd was bijlezen ook zo gepiept en als ik geen tijd had zat ik niet op een forum.
O bleh jammer dat de sfeer niet zo leuk was. Maar we zaten hier met open armen te wachten hoor!
Is je Egel-meetup-party nog doorgegaan eigenlijk?
Toko verkoopt het vaak.
Schimmelpenninck is mega chique
Ik kijk shownieuws (omg mag) en wtf die maik de boer. Hij was onder andere rihanna aan het afkraken over haar badpak, dat haar buik daar boller van wordt. Dat ze even iets langer in de spiegel had moeten kijken voor ze het aan trok. Vent waar bemoei je je mee?
Muggen zijn al kut, maar muggen die geen geluid maken zijn nog kutter. Ik zit ineens helemaal onder de bulten.
in mijn ervaring is “je bent te lief” --> je bent te meegaand/laat te veel over je heenlopen/etc
Nee nee nee dit is echt niet waar. Muggen met geluid zijn erger.
Wat is erger
0 stemmers
Hebben jullie Love, Rosie al gezien? Heel leuk! En ik weet niet hoe oud je zusje is, maar meteen een goede les dat ze altijd veilig moet vrijen haha
Mijn moeder en ik ook! Bad boy club
Ik kwam er vanmiddag achter dat mijn stad een Schimmelpenninckstraat heeft, dan heb je het toch pas echt voor elkaar
Hahaha wat schattig
Clueless is denk ik ook leuk