Wat je even kwijt wilt #3

Een spa welness iets? Als hij dat leuk vind natuurlijk haha. Of nu een bon maken met dat hij een hotel overnachting krijgt maar dan in de herfst ofzo.

1 like

Hahahaha oh lord hoe haal je ze uit elkaar. Nja i prever meneer snor zonder snor hahahaha .

Ahhahaha jaa wat is dat toch met Zuid Europese landen en hun 3 namen per land…

Ik ga nu al kapot van de zenuwen. Ik ga op de uitvaart van mijn tante samen met mijn zus spreken. Zootje herinneringen opgehaald en opgeschreven.
Ik ben zo bang dat ik een geen woord uit krijg!!!

Ik heb jarenlang voorgelezen in de kerk. Maar dit is wel andere koekoek!:cold_sweat:

1 like

NOUHOUUUU wanneer zijn de kaasschnitzels weer in de supermarkt (jumbo/ah)??? Las laatst hier dat er leverproblemen waren. De laatste maand is er alleen maar die dikke vieze valess te kiezen

3 likes

Ik ging ā€œeven snelā€ een spreadsheet opstellen om een overzicht te hebben van mijn make-up, maar mijn god wat een takkenwerk

1 like

Heel knap dat je dat gaat doen! Veel sterkte, het voorlezen gaat vast goed.

1 like

Mijn doel was om in de vakantie wat actiever hier te worden, maar ik heb gewoon zo weinig te melden want ik maak gewoon echt niks mee. Zo sneu.

2 likes

Bij de Aldi hebben ze ook lekkere!! (vind ik dan)

Oh was jij dat haha! Ik wist wel dat iemand hier er ook vandaan kwam maar was vergeten wie :see_no_evil:. Hij is 26 (bijna 27) en heeft op het VC in A gezeten. Weet niet of je daar mensen van kent haha.

Jij bent tenminste een regular :unamused:

1 like

Haha komt omdat ik bijna elk topic lees

7 likes

Oh Wow dat is wel heel toevallig ja :joy: Ik stuur je wel even een pb. Ik zit zelf niet zo anoniem hier maar om mijn vriend z’n naam nou zo te noemen is ook al zowat he haha.

Net een ijsje op met mn zusje :hugs:

1 like

Dan moet ik misschien toch maar eens uitwijken, bedankt.

Moest meteen hier aan denken :grin:

13 likes

Bij mij in het complex woonde een man en wij vertrokken meestal op dezelfde (onchristelijke vroege) tijd, had ik hem ā€˜gemist’ dan kwam ik hem vaak ergens op de route nog weer tegen, zelfde rijstijl dus bleven dan vaak bij elkaar plakken op de weg. Je snapt, ik kende die kerel verder helemaal niet maar ik had gewoon daardoor een band met hem/zijn auto na bijna twee jaar haha. Hij is begin deze maand verhuisd uit het complex, ik miste zijn auto al. Zie ik vandaag ineens op de helft van mijn route een auto in de verte en denk ik: HET ZAL TOCH NIET??? Was het hem <3 hahaha ja sorry vind ik leuk

59 likes

1 like

Ik zie nu pas die creepy smiley :joy: Bedoelde daar niks mee, is volgensmij per ongeluk gegaan want ik kan me die niet herinneren.

Hahaha was me niet eens opgevallen :slightly_smiling_face: :wink:

1 like