Oh gelukkig! Wel goed dat ze zo alert waren, ook al was het gelukkig niks. Was het dan een griepje of zo, of weten ze dat dan weer niet?
Ga ik een bak vla eten of twee frikandellen? Het is allebei niet gezond ik weet het maar dit komt in mij op en heb ik wel zin in. Krijg nog steeds bijna niks door mijn strot (vocht vult heel erg op dit moment) dus ik eet gewoon wat erin in mij opkomt. Vla heb ik al in huis trouwens…
- Vla
- Frikandel
0 stemmers
Oké vla is het geworden en het gaat er best wel goed in.
Dankjewel en ook dankjewel @Merel
Kan ik dat zonder voorschrift bij de apotheek krijgen? Vast niet zeker?
Ik ga er iig voor kijken!
Nee dat moet echt even via je huisarts. Als je je klachten doorgeeft dan zal je het vast voorgeschreven krijgen.
Wat ik wel eens extra gebruik bij mega allergie dagen, een rhinohorn. Onder de douche het makkelijkst en spoelt alles goed schoon.
Ik denk dat ik al een rhinohorn gebruik. Is dat zo’n ding waar water je ene neusgat ingaat en eruit komt uit de ander?
Ik heb dat al een paar x gedaan met warm water en zout erin maar deze keer helpt het niet echt
Ik heb wel ooit eens neusspray gekregen voor m’n allergie maar nooit veel gebruikt, ik ga er zometeen eens uitgebreider naar kijken. Wie weet is die met corticosteroïden!
Ja ik heb een brandblusser in huis en ook al een keer gebruikt!
Yep zo’n ding bedoel ik! Moet soms ook echt drie x dat ding vullen als ik verstopt zit. Zo goor he
Sterkte ermee! Het is zo irritant
Ik ga mee want jij maakt me aan het lachen
Ahhhw lief
Potverdorie regent het in 1x 3 druppels
Ja of niet dan… Delen!!
Ik ben nu al een aantal weken die kabouter plop regendans aan het doen maar het helpt gewoon helemaal niks. Wil ook 3 druppels of meer
Ja, ik ga het niet dagelijks doen, hoor. Kan niet in mijn huidige werk en ik houd teveel van jeans, haha.
Vond er trouwens nog eentje die ik ook heel tof vond en ik hou de mooiste.
Zeg maar waar het heen moet dan zal ik de wolk wel ff de weg wijzen.
Maar het stelt niet veel voor. Verrekte het om binnen te gaan zitten maar inmiddels is het alweer droog en ben amper nat geworden dus het was niet veel
Sterkte @grace
Misschien een domme vraag want ik bestel nooit bij wehkamp maar nu heb ik dus een bestelling staan rond de 800 euro. Ik wil dan met achteraf betalen bestellen. Er staat dan dat je het na ontvangst met iDeal moet betalen maar he dan toch alleen wat je houdt he?
Ja alleen wat je houdt. Geloof dat je 7 of 14 dagen hebt om te betalen!
HET REGENT! Ik herhaal: HET REGENT!