Wat je even kwijt wilt #3

De zon schijnt weer :sob:

Is dit de 1e keer dat je bestelt bij Wehkamp?

Dat ligt volgens mij aan je postcode of ze achteraf betalen toelaten of niet… Heb ik laatst hier gelezen

Toevallig was hier een item over bij EditieNL. Sommige producten kunnen inderdaad niet achteraf betaald worden

Oh dan probeer ik ff een andere postcode want dit wilde ik bij m’n ouders bezorgen aangezien ik morgen niet thuis ben. Naja wel stom zeg. @FrozenFlame ja eerste keer!

@grace heel heftig. Super veel sterkte

En volgens mij is er ook een maximumbedrag waaronder het wel kan maar erboven alleen direct betalen

Naja dan geef ik het op! Moet eig iets hebben voor morgen maar ben weer eens te laat.

Hallo iemand heeft het hier gehad ovet eetbaar cookiedough bij hemels en ik heb het net gehad en ben die persoon voor eeuwig dankbaar. :sob::heart:

3 likes

Ik heb zo’n hekel aan giechelend meisjes in de trein. Denk altijd dat ze om mij lachen :confused:

6 likes

@safkina

Whoop morgen volleybal kijken in den haag. Zoveel zin in.

3 likes

Ik heb een 8.2 gehaald voor m’n laatste herkansing, nu kan m’n vakantie echt beginnen :relaxed: :balloon:

28 likes

Lijkt mij heftig zeg! Stel je wordt vanavond/vannacht gebeld voor die terminale toestand, heb je dan nog steeds morgen je dienst? Ben gewoon benieuwd hoe dat werkt. :see_no_evil:

1 like

Hahaha ik vind dit schattig

Maar als je bereikbaar bent en je wilt weg gaat dat Wel?

Mijn vriend is een dag eerder thuis gekomen om mij te zien en dat is heel lief maar alles waar ik aan kon denken is hoe hij nu mijn tassen kan dragen :woman_shrugging:

1 like

Jaaa ik zag dit ook! Had al op haar story gereageerd hahah zoooo mooi :ok_hand:t3:

Bijvoorbeeld of naar een stad op 1 uur afstand.

Heb je ooit wel eens echt echt vrij?

Bedankt voor je uitgebreide antwoord :blush: wel intens zeg! Want inderdaad, ook al bellen ze jou vannacht niet, je bent er toch mee bezig in je hoofd.

1 like