Wat je even kwijt wilt #3

Heel veel duidelijk! Dankjewel.
Wel pittig dat je toch altijd nog wel bezig bent.

Wel respect dat je voor terminale patiënten zo doet. Ook veel fijner voor de familie dat er een bekend gezicht is.

Maar ik wist niet dat dat dan naar de hap gaat.

1 like

Wat lief van jou! Toen mijn vader op sterven lag, gaf onze huisarts aan dat ze op een feest best een eind ver weg was die avond maar mocht het zo ver zijn dan konden we haar gewoon bellen, ze had liever niet dat op dat moment een vreemde bij ons zou langskomen.

Dat vond ik destijds zo fijn en lief!

15 likes

Aaaaargh. Honden hier tegenover blaffen al een kwartier ofzo. Gruwelijk irritant.

Meer mensen die last hebben van ‘dit artikel kan niet worden toegevoegd’ op de H&M website? :confused:

:frowning: wat kut
Ga alsnog wat halen !!!

Ach arme
Hoop dat t te vreten was

Dan is het al uitverkocht. Super irritant.

Ik ben zo trots op mijn stiefbroer, die eindelijk zijn droombaan heeft na zo veel jaar praten erover. Nu gaat hij met zijn vriend naar het buitenland verhuizen. Word er gewoon emotioneel van, zowel van blijdschap voor hem, maar ook omdat ik hem dan minder ga zien.

16 likes

Lieve @grace ik probeer al sinds ik het nieuws heb gelezen een berichtje te typen, maar ik kom gewoon niet uit mijn woorden. Wat verschrikkelijk zeg, heel veel sterkte. Ik hoop dat je met vrienden en familie nog goed afscheid kan nemen.

Haha ik vind het wel fascinerend om te zien wat er uit komt, maar dat hoort meer in het tmi topic :redface:
Heb net 3x mijn neus gespoeld met die rhinohorn en de neusspray die ik jaren geleden kreeg voor mijn allergie (maar niet gebruikte want het had geen direct effecr als gewone neusspray en ik ben nogal ongeduldig oeps) gevonden en daar zitten idd corticosteroïden in!
Maar… ik zie net dat de spray expired is sinds april 2018. Ik veronderstel dat dat betekent dat het nu wel nog zal werken maar gewoon minder goed aangezien het over datum is.
Alleszins merci voor de tips Onyx en @Merel !!
Ik moet toch eens naar de huisarts voor nog wat andere dingen en dan zal ik ook maar een voorschriftje vragen voor deze neusspray.

1 like

@grace Gecondoleerd en heel veel sterkte. Ik hoop dat je nog op een goede manier afscheid kan nemen van haar.

Ahh @grace, vreselijk… Heel veel sterkte. :heart:

Is het lullig om iemand te weigeren om mee te nemen naar een BBQ (in het park dat wel) omdat die gene echt te erg stinkt? Hem erop aanspreken heeft weinig nut en naja het is gewoon vies en kan me ook niet voorstellen dat ik met hem een zak stokbrood wil delen ofzo, brrr. Hij leeft gewoon als een zwijn.

Dit gaat om een huisgenoot haha.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Oh ja dit is dezelfde huisgenoot die onze wasmachine ook steeds vet ranzig maakt enz.

Hmm ligt eraan. Weet hij dat die bbq er is? En is het met allemaal vrienden (of huisgenoten?) van hem en is hij dan de enige die niet uitgenodigd is?

Wow dat dark theme is vet handig voor nu.

1 like

Nee hij weet het niet en we gaan met vier mensen… Zijn 2 vrienden van hem (en mij) die meegaan en mijn vriend. 1 veganistische huisgenoot wil denken wij niet mee maar vragen we wel voor de zekerheid… en dan is hij de enige huisgenoot die we niet hebben gevraagd want de rest is op vakantie.

Maar ik ben er gewoon heel erg klaar mee. Van de week heeft hij ook zijn matras weggedaan waar minstens 30 brandgaten inzaten… Ik heb er als huisgenoot ook gewoon last van, het is vies en ook nog gevaarlijk op sommige punten. Daarbij ben ik echt net een week kotsmisselijk geweest dus ik durf ook gewoon bepaalde dingen niet met hem te delen door zijn hygiëne.

Ja zijn matras heeft even nu geen fuck te maken met de BBQ maar het is even het totaalplaatje.

Ah, lastige situatie wel… Ik snap helemaal dat je er niet op zit te wachten dat hij meegaat, maar als ik hem was zou ik me wel heel kut voelen als ik erachter kwam dat ik dan als enige niet was uitgenodigd. Zo te horen is hij niet echt een vriend van jou, dus ik zou de keuze dan eerder aan die twee vrienden van hem overlaten die ook meegaan.

Ik heb zo’n fijne avond gehad met vriendinnen, echt fijn om ze weer even te zien! Op het station heb ik daarna kunnen luisteren naar het ‘gesprek’ van een stelletje, het bestond voor ongeveer 80% uit ‘wollah’…

4 likes

Net als in onze relatie gaat de vriendschap (het is mijn ex haha maar we zijn nog steeds huisgenoten en dat werkt in principe wel) met up’s en down’s.

Waarom staan er maar 10 van de 16 afleveringen van suits seizoen 6 op netflix? Irritant…!