Ja wtf? En dan ook, hallo waarom staat seizoen 7 niet op netflix? Is allaag klaar.
Heb zoān gezellige avond gehad met een vriendin! Heerlijk gegeten en bijgepraat!
Nu lekker slapen, ben kapot! Wat een week weer.
Omg ik voel de woede, ZO SCHIJTIRRITANT ik ga van die muggenramen aanbrengen op mān ramen want dit is echt mooi kut
En @Dametje21, kom vooral mee klagen in het series en Netflix topic! Daar hebben we het net er over . Jammer dat Netflix nl zover achter loopt inderdaad.
Mijn ouders zijn op vakantie en mijn moeder stuurt de hele tijd filmpjes, soort vlogs hahaha zo aandoenlijk.
Mijn eerste serieuze solllicitatiegesprek gehad en meteen gelukt ik heb gewoon een grote mensen-baan nu omg. Kan het zelf nog niet geloven. Nu nog even snel afstuderen
Heel veel sterkte!
Ja nee tuurlijk als je vegan bent wordt je nooit ziek en krijg je ook geen kanker, diabetes en andere aandoeningen. Als dat echt zo zou zijn heā¦manmanman
Jij komt echt altijd over als een superfijne en betrokken, maar ook duidelijke huisarts!
<3
Waar kan ik me inschrijven??
Ik heb voor het eerst van mijn leven 5 dagen achter elkaar gewerkt, daarna opgepast en nu zit ik met een lekker koud biertje thuis op de bank. Echt wel verdient.
Ja hee komen ze nu mee.
Te laat he. Nou ja dan maar geen veganist worden
Ik hoor hier om de zoveel tijd een heel harde knal maar heb geen idee wat het is? Het is geen onweer, geen vuurwerk, het is ook echt een knal, 20 minuten niks, weer een knal, een uur niks 2 knallen en zo door. Wtf joh. En een paar straten verder is een hond al uren aan het blaffen. Vind dat echt sneu voor dat beestje hij is al helemaal schor.
@grace heb lang nagedacht over een berichtje maar: veel sterkte. Ze klinkt als een heel bijzonder persoon, ik hoop dat je een manier vindt om toch enigszins fijn afscheid van haar te nemen.
Echt niet van dezelfde orde van grootte maar: ik ben zo uitgeput van afgelopen jaar, scriptie vordert maar ben echt kapot. En nu ga ik over een week op āvakantieā naar mijn ouders in het buitenland, zij zitten daar langer en willen heel graag dat ik langskom. Maar ik zie er zo ontzettend tegenop het is zo lang geleden dat ik langer dan een dag met ze heb doorgebracht, vooral met mijn moeder heb ik ook zoān ingewikkelde band. Ze heeft zo weinig rem en weet echt zo mijn open zenuwen te raken, opmerkingen over mijn uiterlijk, gebrek aan relatie, geen kinderen terwijl mijn moeder op mijn huidige leeftijd in verwachting was van mij etc etc. Normaal kan ik het wel redelijk hebben maar ik ben zo uitgeput nu dat ik echt bang ben dat het gaat escaleren
zou willen dat ik dit nooit had toegezegd.
Edit: liever niet citeren.
Mijn vriend is op dit moment op stap vakantie met een clubje vrienden maar het zijn allemaal een beetje sukkels op het gebied van meisjes versieren.
Ik heb nu mijn vriend een spoed cursus meisjes versieren in een club gegeven en ze allerlei motivational talks via WhatsApp gestuurd en GO GET THEM geroepen enzo en dat ik fotoās verwacht van alle veroveringen en dat ik het zo leuk voor ze vind als het lukt vanavond.
Soms vergeet ik dat mijn vriend naast mijn best friend ook gewoon daadwerkelijk mijn liefdesrelatie is en dat ie niet per se met anderen hoort te flirten Ik gun het hem gewoon zo hahaha
Ik heb echt al de hele week last van mn arm en nek
Nu was ik woensdag bij de fysio voor mn nek en daardoor heb ik geen hoofdpijn meer gelukkig.
En vandaag was ik bij een andere fysio voor mn arm, maar dat heeft weinig geholpen voor de pijn (nja pijn, kan t niet uitleggen. Is eenn kutgevoel).
En ze doen allemaal wat ze kunnen eraan en helpen me ook heel erg, maar ik wil nu gewoon niet gaan slapen, omdat ik weet dat als ik niks doe (probeer te ontspannen) het alleen maar erger wordt.
Logisch verhaal dit weer. Sorry heb gewoon ff kutmomentješ
Ik haat het echt dat mijn relatie met eten zo fucked up is
Ik wil heel graag wat afvallen, al gewoon weer heel lang en ik wil nu echt wel serieus eraan gaan werken, maar het idee dat ik dan voorlopig geen chocolade of koek mag (van mezelf) doet echt pijn. Heb op vakantie superveel gegeten maar ook veel bewogen en nu beweeg ik gelijk een stuk minder en kan ik dus ook minder eten en argh ik zit hier zo mee in mn hoofd
Lekker een kopje thee voor jezelf klaarmaken!
Jeetje @grace wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte met het verlies, ik hoop dat je ondanks alles op een goede manier afscheid kunt nemen van je vriendin. Gecondoleerd