Wat je even kwijt wilt #3

Hahaha als een heksje. Dank je wel voor je advies :heart:

1 like

Ik kan echt niet slapen vandaag :persevere:

Hallo.

Ik ben een beetje aangeschoten

4 likes

Omg m’n Zweedse officier snurkt zo hard, echt m’n ex opnieuw. Waarom ben ik eigenlijk hetero.

16 likes

Muggen houden van donker en gaan weg in het licht!
Andere vliegenbeestjes houden weer wel van licht!

Ik ben ook lekgeprikt, ondanks onze nieuwe lelleke lamellenhor.

Ik ben dronken en schuif allerlei mcdonalds burgers naar binnen en heb net mijn ex de wind van voren gegeven over app. No shame in my game.

5 likes

@Krabsalade Ik wou precies hetzelfde komen typen hier.

Ik heb mij afgelopen week verbaasd over mijn contacten met een aantal artsen en dan in zeer positieve zin. Zo lief hoe professionals er voor je kunnen zijn en dan vooral voor dingen die eigenlijk buiten hun takenpakket vallen. Je bent mn huisarts niet, maar ik kan je wel zo vertellen dat je patienten echt doorhebben hoe je je best doet. :heart:

7 likes

SOS SEND HELP.

Ik heb MIDDEN OP MIJN VOORHOOFD een muggenbult. Laat ik nou ook nog allergisch zijn en half opzwellen. Zijn er middeltjes die helpen om een muggenbult sneller te laten verdwijnen?

Over 24u ga ik op vakantie en wil daar zo min mogelijk makeup up - en kleine biecht ik wilde deze vakantie echt los gaan met foto’s maken - dus hij moet echt snel weg…

Ik ben een weekend op Tomorrowland maar we slapen in een hotel in Antwerpen. Lig al sinds 3:00 in bed maar kan niet slapen. Heb hartkloppingen en m’n kaken trillen, voel me zo mega slecht. Hele dag geen druppel alcohol gedronken en continu m’n duim in of hand op m’n flesje water gehouden, maar toch voelt het alsof ik drugs op heb. Heb twee redbull gehad in de middag, twee dextro’s en een paracetamol met coffeine. Geen idee wat dit kan zijn… En ik moet vandaag weer een hele dag, dit gaat echt niet goed komen :cry:

Heb je niet té veel suiker en cafeïne op? En nu ga je je ook nog druk maken of er iets in je drankje is gekomen en dat je moét slapen, daardoor krijg je natuurlijk ook lichtelijk stress en ga je ook weer van trillen en dat werkt elkaar allemaal tegen.

Kun je niet even iets drinken of wat doen om rustig van te worden? Warme kop thee, rondje om lopen of door het hotel lopen, even wat luchtigs of grappigs lezen of kijken?

Hoop dat je snel rustig wordt en weer wat kan slapen.

1 like

Ja dat dacht ik zelf ook, maar al met al valt het best mee omdat het verspreid over de dag was en ik echt doodmoe was vannacht. Moet toch ergens mis zijn gegaan inderdaad. Zit nu maar een beetje op m’n telefoon te prutsen, wil m’n kamergenoot niet wakker maken en weet ook niet wat ik anders moet doen. Bedankt voor de tips!

Ach leuk toch. Ik moedig mijn vriend ook wel eens aan om te flirten. Zolang jij er ok mee bent doet hij er niemand kwaad mee.

Ik vind Azaron goed helpen!

1 like

Antihistamine-pilletjes (pillen tegen allergische reacties, zoals hooikoorts) voorkomen en/of verhelpen bij mij dat muggenbulten gigantische schijven worden en ze onderdrukken de jeuk. Zijn verkrijgbaar bij de meeste drogisten, ik denk ook bij de apotheek, maar weer niet precies hoe dat zit met recepten. Ik gebruik meestal Reactine, maar er zijn goedkopere huismerkpillen met dezelfde werkzame stof, zouden in principe ook moeten werken.

1 like

Bij mij helpen pillen met cetirizine erin tegen muggenbulten. Dat zijn vaak pillen tegen hooikorts die je bij de kruidvat, etos en zelfs lidl kan kopen.

1 like

l’oreal colorista!

Ja, heb uiteindelijk een slaappilletje genomen die ik nog had. Heeft wel geholpen gelukkig om in te kunnen slapen
En bij jou nogg gelukt?

maaruhhh dat kon je toch ook op instagram vragen lol

1 like

De tante van mijn vriend die 70 jaar is vroeg of er nog een leuke serie op Netflix stond en toen heb ik Jane the Virgin gezegd. Nu gaat ze daar vandaag mee beginnen.

16 likes

Ik heb ook weer vier muggenbulten, waarvan 1 op m’n bil?! Why?! :unamused: