Ik had er 1 tussen mijn wenkbrauwen… een ouderwets ‘kruisje’ er in zetten en niet meer aankomen. Was na 1,5 dag niet meer te zien.
Pff ik zie zo op tegen 2 weken een hittegolf. Arme bejaarden ook (en andere mensen en dieren die het slecht kunnen hebben).
Koelen en antihistamine!
En sowieso dat ik na de hittegolf een paar nachten echt 12 uur lang ofzo ga slapen haha. Kom nu al slaaptekort maar ik trek het niet om lang te slapen nu.
Waarom vond iemand het grappig om midden in de nacht aan te bellen. Ik zat echt recht overeind in mijn bed. Om vervolgens te gaan kijken en natuurlijk stond er niemand beneden.
Heb ik iets gemist over een hittegolf?
Ik ben net met mijn buurvrouw naar het centrum gefietst om daar lekker te ontbijten met een ijskoffie. Het is echt zo’n lieve vrouw en hoop echt dat het contact blijft als ik ergens anders woon.
Volgens mij is er in het zuiden allang een hittegolf.
Die hitte hoeft niet van mij maar klaag er eigenlijk ook niet over. Het moet een keer stoppen. Vroeg me alleen af of er mensen zijn die echt genieten van die 30+ temperaturen.
haha op feestjes kijk ik wel op insta maar niet op het forum dus had gekund
Die zijn er dus wel. Afgelopen week zat ik tussen mensen met hoogzomerse outfits, super gebruinde huid en helemaal laaiend over het zomerse weer en daarnaast zat dit in zwarte kleren gehulde witte spook met
saggerijnige blik. Ik ben ook weer snel naar binnen gegaan haha. :’)
Zo’n kleine 10 jaar geleden had ik een heel fout ““vriendje”” (je kan 'm geen vriendJE noemen want hij is 15 jaar ouder dan ik). Ondanks zijn weinig voorkomende naam was er één iemand met dezelfde voor- en achternaam, dus stootte ik bij het intikken van zijn naam op facebook wel eens op het foute profiel zeg maar.
Omdat die ex muzikant is, ga ik ongeveer jaarlijks nog wel eens googlen om te kijken of er nieuw materiaal online staat om op te cringen (en om te kijken of er nog geen pedofiliezaak rond 'm is ontstaan). Nu zie ik dus overal nieuwsberichten over het overlijden van zijn naamgenoot en het voelt gewoon alsof ik 'm ken omdat ik zo’n 5000 keer per ongeluk op zijn facebook profiel heb geklikt.
Anderzijds vind ik het wel grappig dat, wanneer je mijn ex z’n naam intikt op google, ipv zijn professionele verdiensten en zijn contactgegevens, je alleen overlijdensberichten te zien krijgt.
Ik heb niet echt last van de hitte ofzo. Ik vind het wel warm, maar zoooo chill dat ik geen rekening hoef te houden met regen of laagjes aan doen ofzo. Ik loop naar buiten en het is gewoon echt lekker zonnig en vrolijk. Oke ik zweet wel veel, maar dan heb ik van die doekies bij en dan fris ik mezelf weer op.
Als dat het probleem is zou ik ook gewoon niet jezelf chocolade en koek gaan verbieden. Begin gewoon klein.
Mijm vader is zo’n schatje, ik ben met m’n vriend op vakantie en vandaag is m’n vader jarig. Bel ik om 'm te feliciteren, zegt ie ‘ik maak zo 20 euro naar je over, moeten jullie zo maar ergens taart gaan eten voor m’n verjaardag!’
Present!
Ulg moet straks een half uur wachten op Arnhem station. Als ik een stad niks vind… gelukkig zit er een schoenen winkel naast het station
Maar hoe vind je dat dan lekker? Naar en van werk ben je met enige inspanning bezweet.
Sowieso zweten. Slecht slapen ‘s nachts etc.
Een of ander schoenen outletje. Had vorige x wel vette sneakers gezien haha