Van veel cafeïne Kun je ook flink hard gaan. Heb ik ook wel eens gehad, heel naar. Water drinken en iets eten!
Als ik al kon zwemmen had ik t ook echt lekker gevonden, maar goed ik heb dan ook vakantie.
Dr laatste weken van het schooljaar vond ik het ook te warm soms hoor, 25/26 graden is lekker maar 30+ met net zoveel kinderen als graden in een klas opgepropt zitten is geen pretje.
Er zitten wel verskriklijke dingen tussen hoor. Maar de sneakers die ik tof vond waren gewoon simpel wit met een groffe zool haha.
Ja je hebt gelijk, ik weet gewoon niet goed waar en hoe
Hahahaha omg mijn vriendin heeft ook verkeerd gekeken en is ook te vroeg op t station .
Mijn tranen zijn ook warmer als ik verdrietig ben. Mijn gezicht gloeit dan ook misschien heeft het met elkaar te maken.
Hmm ik denk het. Misschien omdat je dan zelf overstuur bent dat je lichaam daan op reageerd ofzo.
Ik heb dit ook soms. Dan word ik wakker met berichten als ‘huh? Wat bedoel je?’ ’ huh, wat zeg jij nou weer?’ Dan weet ik weer hoe laat het is😅
Misschien kun je aan de kapper vragen wat hij/zij denkt dat mooi staat?
Dat van de warme/koude tranen herken ik ook wel trouwens, maar eigenlijk nooit over nagedacht haha
Sorry als dit al gezegd is (ik ben aan het teruglezen) of als je het heel stom vindt, maar zou het misschien iets voor je zijn om voor jezelf te beginnen? Jij bent goed met dieren toch, ik zie je vaak dingen posten die me de indruk geven dat je veel verstand hebt van huisdieren en zo (sorry als dit als een stalker overkomt haha). Kun je daar iets mee? Ik zag bijv. laatst dat iemand een eigen bedrijfje had waarbij ze mensen hielp die problemen met hun hond hadden, zij ging hen dan helpen om de hond beter op te voeden. Past ergens ook weer bij je pedagogische achtergrond Of bijvoorbeeld je eigen hondenuitlaatservice beginnen of een soort huisdierenoppas? Ik roep maar wat hoor, maar misschien is iets in die richting iets voor jou?
Wat is de status hiervan?
MISLUKT
Elkaar vinden was te moeilijk
Ik zeg het niet graag, maar nu stel je me wel een beetje teleur.
Ja ik mezelf ook volgend jaar een nieuwe poging!
Als ik niets hoef te doen ja, wel in de schaduw voor de gezondheid.
Is PostNL ook wel eens te vroeg met bezorgen? Mijn pakketje wordt bezorgd tussen 15:45 en 17:45 alleen ik moet maar tot 16:00u werken en laat hem op mijn werk bezorgen😭. Hij gaf tot gister steeds aan 12:45 tot 15:15 dus dat was precies goed haha.
Als er bij mij tussen 10.00 en 13.00 staat, is het meestal tussen 10.00 en 11.00. Misschien maar net hoe je op de route ligt.
Edit: oh, je hebt dan maar een kwartier. Nee, eerder heb ik nog nooit gehad.
Ik moest vanmorgen iemand inwerken en heb dat wel vaker gedaan, maar dit was een RAMP. Ik denk dat ik de hele middag moet bijkomen
Ik heb vanochtend twee paar schoenen voor mezelf en een paar voor mn vriend gekocht en ik eet nu een pizza en ga vanavond spaghetti carbonara maken
Ik ben niet vooruit te branden vandaag, ik zit nog steeds in m’n pyjama op de bank… Kan iemand me een schop onder m’n kont geven zodat ik ga douchen en naar de fietsenmaker ga?