Wow haha dat je dit is opgevallen. Ik heb inderdaad wel wat met dieren. Heb ook overwogen om dierenarts assistent te worden maar nadat ik de dierenarts heb moeten helpen om mijn eigen hond te hechten omdat het een spoedgeval was en er geen assistente was heb ik daar van af gezien. De leuke kant spreekt me wel aan maar met bloed heb ik niet zoveel.
Nu wordt het best freaky haha. Nu lijkt het haast alsof je me echt kent. Maar mijn tweede plan was om gedragstherapie bij honden te geven of om honden in te zetten voor therapie met mensen. Daar had ik me al een beetje in verdiept maar daar is dus een opleiding voor nodig en vervolgens is het vrijwel allemaal op vrijwillige basis. Had het daar met de dierenarts en met iemand van hondenschool over gehad. Dat laatste leek me trouwens ook leuk maar ook die mensen hebben er allemaal werk naast en hondenschool is dan eerder voor erbij. Er zitten hier ook echt teveel hondenscholen in de buurt. Dat loont zich sowieso niet. En die opleidingen tot gedragstherapeut voor dieren zijn duur en hebben dus geen garantie op een baan dus dat is iets wat ik eventueel later erbij zou kunnen doen als ik wel een baan heb zodat ik tenminste wel nog een backup heb zeg maar.
Een hondenuitlaatservice is misschien wel een idee, zou me erg leuk lijken zelfs, alleen weet ik niet of hier echt vraag naar is. Ik woon in een dorp en de meeste mensen hebben een tuin waar hun hond vaak overdag in kan. Er zijn hier ook nooit oproepen voor in de buurt. Tenminste niet via de bekende wegen als buurtblad en fb pagina’s. Weet ook niet echt hoe ik dat moet aanpakken eigenlijk. Gewoon een advertentie plaatsen ofzo?