Wat je even kwijt wilt #3

Hij is al binnen :tada::man_dancing:t4:

1 like

Volgende week is het mijn 1e week op m’n nieuwe werk en ik zit met een dilemma dus ff een polletje. Het wordt daar 32 graden en er is geen airco verder.

• Een luchtig jurkje aan waarbij mijn obese melkfles benen met giga litteken te zien is en waar ik mij onzeker in voel maar wel lekker koel
  • Gewone zwarte broek aan met luchtig topje waarin ik best flink zweet en het warm heb maar mij zekerder voel

0 stemmers

Maar voel je je nog steeds zo zeker als je flink zweet? Ik namelijk niet, omdat ik dan daar weer onzeker over word. Dus ik zou (mits toegestaan op werk) voor het jurkje gaan :blush:

1 like

Ah tof!

Nee helaas niet. Heb geen vervoer dan dus kan niet tot daar komen. Zo stom. Telkens lukt het niet om te gaan. Hoop dat ie ooit nog een keertje terug komt en ik dan wel eindelijk er heen kan

Ik heb toch op het jurkje gestemd omdat ik hoop dat je er aan gaat wennen en je niet voor je benen schaamt :slight_smile: ik heb jaren geen blote benen gehad want ze zijn echt witter dan mijn tanden en vaak vol blauwe plekken maar het went als je het eenmaal gaat doen en zon/wind op je benen is zooo lekker.

2 likes

Ah dit moet je echt gewoon doen… Ik heb het vroeger nooit gedurfd, eigenlijk pas sinds dit jaar, en het is zooo fijn om niet elke warme dag te sterven van de warmte. Het scheelt echt zo veel. Ik ben zelf een spook met volle benen en ik heb altijd blauwe plekken overal maar het is zo fijn en je went er vanzelf aan!

2 likes

Ben heel blij dat m’n tentamen erop zit, dit weekend lekker met m’n luie hol op het dakterras chillen. In tegenstelling tot Cynthia niet met zwembad maar gewoon een emmer water (alles wat over is gaat bij de planten)

7 likes

@grace hoe gaat het met je?

Dat ik mijn verjaardag nooit vier en vrienden dat van mij weten en dat dan een vriendinnetje zegt: hey ik weet dat je je verjaardag niet viert maar zullen we gewoon lekker uit eten gaan? Dat vind ik dan zooooo lief haha <3

26 likes

Na een hele dag uitstellen toch maar gebeld naar de lingeriewinkel voor een prothese afspraak (hoe noem je dat).
Nu al zenuwachtig voor dinsdag, slaat nergens op want t is alleen maar fijner lijkt me. Maar goed.

En ik heb weer bijna een boek uit, tot het te warm werd in de tuin haha

9 likes

@WODKA nu ben ik het niet eens met ā€˜obese melkflesbenen’ maar al was dat het geval, je collega’s weten ook wel dat je geen maatje 34 hebt. Die gaan daar echt niet raar van opkijken. En sowieso, wat mensen daar van vinden, is niet jouw probleem!

6 likes

Lief dat je er naar vraagt maar niet zo goed. Ik kreeg te horen dat hij vandaag met een ander een dagje er op uit is. Ik vind het zo jammer dat hij erover gelogen heeft en ik nu als de gek word gezien(ik heb hem vorige week nog gevraagd of hij met iemand contact had). Ik moet het loslaten maar de komende maanden kan ik weinig anders dan afwachten tot we niks meer met elkaar te maken hoeven te hebben.

1 like

Ah lief :kissing_heart:
Die zwemprothese wil ik ook meteen hoor, eindelijk weer zwemmen/chillen op t strand in bikini (als ik durf, maar kans is groot dat ik gewoon ga als het nog vet lang warm blijft haha)

1 like

Ik heb het gehandicapte mereltje niet meer gezien, gisteren ook al niet. Had zelfs nog bessen voor hem neergelegd maar die liggen er nog steeds onaangeroerd bij. Nu ben ik bang dat hij te pakken is genomen door een kat of auto of kauw :slightly_frowning_face:

Wat een nare situatie :frowning:
Heb je wel afleiding genoeg? En dat je ook leuke dingen kunt doen met gezellige mensen?
Hoop dat het snel allemaal afgehandeld is, zodat je dit kubt afsluiten en weer verder kunt <3

1 like

Logisch dat je je zo voelt, ondanks dat je je nergens schuldig over hoeft te voelen!
Gelukkig heb je wel wat afleiding, maar ook tijd om gewoon verdrietig te zijn.
Weet je al wanneer de begrafenis/crematie is?

:heart::heart:

Nog FF’ers die naar Welcome To The Future gaan?

Fijn dat je wat afwisseling hebt en dat even alleen thuis zijn goed voor je werkt nu! Lijkt me heel lastig dat wat je eigenlijk wel weet (ā€œhet is niemands foutā€) toch anders is dan wat je voelt. Maar wat je zegt: het kost tijd.

@fifo komt goed :heart:ļø

Ik werd vanochtend wakker met wel 20 tinderberichten hoe ā€˜kankerlelijk’ en dik ik wel niet ben. Ik was echt in shock maar een vriendin van een vriendin kende hem en we zijn er nu stapje voor stapje achtergekomen dat niet hij het heeft gestuurd maar een vriend. Ik ben zooo boos en hij blijft maar ā€˜ik vind het zo kut’ en :frowning: sturen, vriend jij bent niet het slachtoffer, wtf.

Gelukkig heb ik in de stad echt superleuke kleren en mooi ondergoed en een gave zonnebril gekocht dus ik ben weer helemaal blij. Thuis shoplog.

5 likes

Wattt?!?
Bestaan er echt zulke mensen?!?

Ik wil zeggen dat ik oprecht meen dat ik jou heel knap en lief vind, ook al ken ik je alleen van insta. Kun je nagaan knap en lief je bent in het echt :kissing_heart:

1 like