Wat je even kwijt wilt #3

Wtf sommige mensen hebben echt een raar gevoel voor humor. Bah. Wat een eikels. Dat je maar snel een superleuke Tinderdate mag vinden!

1 like

Ja het was echt erger dan dat ik ooit heb meegemaakt, echt fucking bizar. Snap dat écht niet, het was echt gewoon pesten. Dank je wel!! :heart:

Ik snap echt oprecht niet dat mensen zo kunnen zijn. Wat zouden ze dan denken: goh laat ik haar even flink uitschelden want dat voelt goed? :face_with_raised_eyebrow:
Vind het echt vervelend voor je dat je zo vaak de pineut lijkt te zijn. Ik weet niet hoe je er verder uit ziet maar je komt hier juist altijd over als een heel leuk mens met een super fijn karakter. Daar heb je nu natuurlijk niks aan, maar wilde het wel even gezegd hebben :kissing_heart:

1 like

Ik vraag mij echt af wat mensen bezielt om zulke dingen te sturen naar andere mensen, schandalig.

1 like

Ik heb een huidaandoening waardoor ik eigenlijk ook nooit met blote benen de deur uit ga máár situaties zoals deze vind ik dan juist de ultieme kans om het wel te doen
Je kent die mensen dus nog niet echt dus als je gewoon in je jurkje gaat lijkt het alsof je het altijd doet en weten ze gewoon niet beter, waardoor de drempel daarna ook gewoon veel lager blijft!
Maar als je er écht onzeker van wordt zou ik lekker de lange broek aan doen

4 likes

Nou ja, ik ben best wel uitgesproken en hou wel van aandacht, dus misschien zoek ik het voor een deel ook wel op? Maar ik vind het bullshit om dingen niet te doen omdat ik dik ben, dus ik incasseer het maar. Maar dat is helaas echt niet altijd makkelijk. Maar is hun loss toch, want mensen die mij kennen die weten echt wel hoe ik echt ben en ik vind mezelf het grootste gedeelte van de tijd echt een heel leuk persoon

3 likes

Ook al zoek jij de aandacht op, dat geeft deze mensen echt niet het recht om jou uit te schelden en lelijke dingen te zeggen. Zoek de schuld alsjeblieft niet bij jezelf! Je bent leuk zoals je bent!

5 likes

Niks mis met melkfles benen! :milk_glass:
Ik heb ze ook. Vroeger was ik er wel onzeker over maar nu helemaal niet meer. Trek gewoon aan waar jij je prettig in voelt! :slight_smile:

2 likes

Ik was die persoon! (Hemels in Wormerver bedoel je toch?)

1 like

De helft van m’n gezin is de deur uit en de andere helft ligt in bed. En ik hoor bij de 2e groep. Wat een leven :sunglasses:

2 likes

Ik heb mn nummer aan iemand gegeven in het openlucht museum… yolo

28 likes

Ik ben uiteindelijk toch gaan douchen en daarna naar de fietsenmaker gegaan (zo’n aardige jongen!), fruit en yoghurt gehaald en nog wat zooi bij Etos :sunglasses:

3 likes

Mijn god, het is echt te heet om buiten te werken. En 't wordt nog erger. :disappointed_relieved:

:heart_eyes: En ik word echt blij van al die leuke reacties op mijn boek, vooral van mensen die ik niet ken.

1 like

Het is ook een mega goed boek :kissing_heart:

1 like

En @anon98052296 wat een sneu figuur. Zegt meer over hem dan over jou. :wink:

@FrozenFlame Awh thanks :relaxed:

2 likes

Mijn interne thermostaat werkt anders dan bij de meeste mensen denk ik :disappointed_relieved:. Bij 18 graden (buiten) heb ik het koud terwijl veel mensen dat al lekker vinden. Bij 25 graden denk ik: hmm, prima weertje. En boven de 30 graden leef ik echt op haha. Niet zo’n last van veel zweten en ook niet echt moeite met slapen, dus ja :sweat_smile:

3 likes

Fuck Kay

1 like

Precies! Meteen hup naar de volgende. Als hij appt dat tenminste…

2 likes

Goed dat je toch bent gegaan en fijn dat je blij bent met je nieuwe haren. Foto??? :see_no_evil::see_no_evil::hugs::hugs::innocent: @Madrid

En @anon98052296 wat een zielig figuur zeg!

2 likes

M’n vriend heeft net het dierenpension gebeld om te vragen hoe t met ons hondje was, we missen m wel! Ook al is hij soms vet irritant thuis haha. Zo schattig ook, we hebben m maandag weg gebracht en m’n vriend wilde woensdag al bellen om te checken hoe t ging :heart:

13 likes