Wat je even kwijt wilt #3

@Flopsyunicorn en @Alpacamybags dank jullie wel!!

Ik ben een kwart eeuw :scream::tada::balloon:

28 likes

Het is echt vreselijk hè? Vroeger had ik nog wel zo’n soort illusie dat het in de zorg beter zou zijn want dat leken me toch empathischere mensen, maar daar is niks van waar. M’n vader is sinds een jaar vertrouwenspersoon in het ziekenhuis waar hij werkt en is zich echt lam geschrokken van de hoeveelheid shit die er gebeurd (seksuele intimidatie, maar ook pesten etc.). Echt niet oké.

5 likes

Ik ben nu op een plek in Europa waar het al sinds gisteravond non-stop regent (gisteren ook echt keihard) en ik vind het zo lekker! Heb ook echt heerlijk geslapen

6 likes

@Fiepie @Krabsalade
Nee helaas geen bieb in de buurt, en heb nog een afspraak vanmiddag waardoor ik niet van huis weg kan… Ja dat begrijp ik ook niet, als ik dit begin vd week wist had ik een toevluchtsoord geregeld…

1 like

@Jessa ik zou het wel doen vooral omdat hij nu ook weg is… maar wel zonde omdat jullie willen sparen dus ik zou niet helemaal los gaan in de stad

1 like

Daarvoor wel hoor, denk iig wel vanaf 11!
Edit: hangt wel van de buurt en de winkel af trouwens maar in centrum zijn dingen wel om 11 open en de Hema is vaak ook eerder open.

1 like

Gefeliciteerd @Vloeistof :hibiscus:

1 like

Bah wat achterlijk zeg, echt niet normaal :rage:

@Vloeistof Gefeliciteerd!!

1 like

Ja dat denk ik ook inderdaad. En er is weinig behoefte om de cultuur te veranderen bij mensen op hogere posities heb ik het idee (die denken allemaal ‘ja ik had het als co veel zwaarder dan jullie nu dus niet zo zeiken’).
En dat is ook waar. Toen ik een administratief bijbaantje in het ziekenhuis had keurde een aardig deel van de medische staf je echt geen blik waardig (als je met ze in de lift stond of even een deur openhield ofzo, echt niks) - totdat ze er achter kwamen dat ik dochter van een collega was. Echt zo’n nare houding.

2 likes

Ik zit nu nog in bed met het forum en Jinek. Straks ontbijten en dan heb ik al een hele lijst met dingen die ik wil doen voor m’n spa-dag thuis met yoga, meditatie, olie, scrub, haarwater, masker, douchen, nagels verzorgen, hot stones op m’n rug enz. Echt zin in! Als iemand nog een Netflix-tip heeft voor een leuke serie of film dan hoor ik het graag!

15 likes

Dankjewel voor jullie reacties! Heb vannacht niet echt kunnen slapen, maar vanochtend viel ik eindelijk in slaap en sliep ik 4 uur achter elkaar (is al een hele prestatie). Voel me wel een stukje beter nu. Ik ga morgen even de huisarts bellen wat er mogelijk is.

En ik kreeg net een berichtje van hele goede vrienden dat hun baby is geboren <3 ik ben zo blij voor ze dat ik mijn eigen shit minder voel nu

1 like

@Vloeistof Gefeliciteerd! :smiley:

@ScrantonStrangler Lovesick is leuk!

2 likes

Gefeliciteerd! :tada::cake:

Sabbelen op waterijs helpt om je keel te verdoven, verder zou ik flesjes water in de vriezer leggen zodat je ijskoud water hebt! Ik hoop voor je dat je je snel wat beter voelt, voelde me altijd zo beroerd als ik een keelontsteking had…

1 like

Vond ik ook! Ik heb 'm al gezien haha maar lief dat je meedenkt!

1 like

Haha shit, ik raad die echt aan iedereen aan, maar tot nu toe kende niemand hem. :joy: Verder kijk ik namelijk alleen maar dingen die iedereen al lang gezien heeft.

1 like

Ik moest ontbijten, alle winkels zijn vandaag dicht en had alleen rijstwafels en koffie dus zit nu als een skeeeeere tatta een pak rijstwafels te eten met een handje geraspte kaas dat ik van mijn huisgenoot gepakt heb. Gelukkig wel genoeg koffie

Ik vind het wel echt een aanrader ja! Ik kende het ook niet, maar m’n zus zei dat het leuk was dus een tijdje geleden heb ik alles gekeken. Misschien kijk ik het gewoon opnieuw haha

1 like

Haarwater? Wat is dat?
Verder geniet ervan, heerlijk.

@Vloeistof gefeliciteerd girl!!
@Fukaeri rot, hoop dat je je snel beter voelt.

Ik ga straks zwemmen, heel veel zin in. Maar moet eerst m’n huis schoonmaken want het is hier echt smerig. En moet ook nog naar de Hema. En ga om 1 uur al zwemmen. Ok ik begin over 5 minuten.

2 likes