Dank je! Ik gebruik deze:
@anon44204370 Trachitol verdooft de keel voor een tijdje, hielp mij wel goed tegen de pijn bij keelontsteking tot ik naar de dokter kon. Gewoon bij Kruidvat te koop.
Ik ga nu denk ik best een domme vraag stellen maar goed.
Ik wil eigenlijk op mezelf gaan wonen. Dat kan nu of over een (aantal) jaar. Qua salaris moet het lukken alleen thuis kan ik nu natuurlijk veel sparen.
Mijn gedachte is dat als ik nu een perfect plekje tegenkom voor een goede prijs dat ik het dan wil, echter heeft het geen haast.
Maar hoe de fuck blijf ik het beste op de hoogte van huurwoningen haha Ik verdien nét te veel voor sociale huurwoningen dus het hangt dan niet meer af van inschrijvingen toch? Er zijn echt zoooo veeeel sites maar ik woon best in een gat en krijg dan allemaal hits van andere gaten 30 km verderop - wil ik niet!
Of is een makelaar volgen handig? Hoe zijn jullie aan jullie huurwoning gekomen?
Alvast sorry voor deze wellicht domme vraag
Hahaha ja daarvoor! Ik app je de tickets!
@Vloeistof Gefeliciteerd!!
Ik ga vanavond sushi eten met vriendinnen en heb er nu al ZO veel zin in. Echt niet normaal haha. Hoop dat het gezellig wordt want met die 3 vriendinnen bij elkaar is het nog wel eens ongemakkelijk . Ik zit er altijd een beetje tussenin omdat ik zegmaar degene ben waardoor we gezamenlijk vriendinnen zijn. Zij kennen elkaar door mij. Maar komt vast goeeed! En anders maar gewoon op het eten storten (wat ik sowieso wel doe hahaha).
yes ik hoor nu ook bij de regular gang
Oh nee wat erg… Wat moeilijk als je daar komt en je had geen idee… Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar veel sterkte
Je kunt op de meeste sites toch wel een filter instellen? Max. aantal km buiten een bepaalde plek? Op Funda in ieder geval wel.
Wat afschuwelijk om daar zo achter te komen zeg. Heel veel sterkte.
Ik heb mijn huis via huurwoningen.nl, pararius vond ik ook een goede site, en ik had ook een aantal bezichtigingen via kamernet, daar hebben ze ook appartementen. Maar ik weet niet ik welke stad je zoekt? Ik woon in Rotterdam dus er was genoeg aanbod op die sites.
Dat betekent (betekend? Help?) niet zo veel, dat ik heel actief ben en van jullie allemaal hou ️
Hoe kom je daarachter? Of hoe kom je tot die gang? Ik wil ook
dat wordt geloof ik gewoon afgegeven op een gegeven moment als je veel meeleest/meepost/topics opent/etc, in mijn geval voornamelijk lezen dan. Denk dat jij ook wel dichtbij zit hoor!
Als je in Amsterdam zoekt kun je je eventueel inschrijven op de nieuwsbrief van amsterdamwoont (wel veel nieuwbouw volgens mij) en je kunt Funda af en toe checken, Pararius en mijn broertje heeft zijn woning volgens mij via Rooftracker gevonden.
Ik heb mijn woning in Amsterdam volgens mij via een advertentie op Funda gevonden. Het was een nieuwbouw flat waar toevallig die week een open dag voor werd georganiseerd en die binnen een paar maanden zou worden opgeleverd. Echt perfecte timing dus. Omdat er toen in 1 x 152 woningen vrij kwamen maakte ik ondanks de vele aanmeldingen relaief veel kans (1 op 3 ofzo ipv met 15 man naar een bezichtiging komen). Daarom is kijken naar nieuwbouw/inschrijven voor (nieuwsbrieven van) nieuwbouwprojecten toch altijd wel een tip die ik mensen mee geef al moet je dat natuurlijk wel leuk vinden!
Haha ik heb mij gisteren laten overtuigen om weer een tepelpiercing te nemen alleen doe ik ze dan dit keer allebei. (En het is gelukkig een cadeautje)
Leuk dat je de keus gemaakt hebt!
Als je geen haast hebt zou ik me inschrijven voor de e-mail alerts van pararius en funda. Dan krijg je volgens mij eens per week alle nieuwe woningen die binnen jouw criteria vallen. Het hangt er wel een beetje vanaf op wat voor locatie je zoekt want in de grote steden moet je er wel echt snel (binnen 1 dag) bij zijn als je nog kans wil maken op een bezichtiging.
Oh oh en en we gaan daarna een unicorn milkshake drinken. Omg. ️
En @Lentex volgensmij heeft het ook te maken met hoeveel dagen je bezocht hebt. Want ik heb even met wat mensen vergeleken, gewoon uit nieuwsgierigheid, maar met @honey heb ik bijvoorbeeld bijna alles even veel of zelfs meer, alleen de bezochte dagen zijn minder.
Ohhh ik kijk echt heel erg uit naar volgende week vrijdag - nieuwe afleveringen orange is the new black!