@lijnewiets & @vloeistof gefeliciteerd!
Het gehandicapte mereltje is er nog steeds niet geweest. Denk echt dat ie niet meer leeft arm ding. Heb wel waarschijnlijk zijn huis gevonden hier in de tuin onder het dak van het rommelhok. Daar vloog ie ook steeds heen
Nooit gedacht dat ik zo begaan zou zijn met een merel haha
Omg ik heb zulke erge Gyoza cravings. Maar toen bedacht ik me dat ik dinsdag sushi ga eten. Ik ga alleen maar gyozas bestellen
Ik lig nog in bed
Ik moest dit echt even met jullie delen
Ik ben mega chagrijnig vandaag en kan geen enkele reden bedenken waarom ik me nou precies zo voel. Heb alles afgezegd, nergens zin in.
Ik ben m’n portfolio website aan het updaten en projecten erin aan het zetten, maar zit in dubio. Bij ongeveer alle groepsprojecten heb ik zo veel meer gedaan dan de rest, maar vind het raar over komen alsof ik niet kan samenwerken en alles maar in mn uppie doe dus geen idee wat ik moet doen. Aan de ene kant heb ik zoiets van ‘het zijn goede project resultaten dus waarom niet eerlijk zijn’, aan de andere kant ben ik bang dat het raar over komt. Feit is dat ik voor cum laude ga op m’n diploma en de mensen met wie ik projecten deed niet, waardoor ik heel veel extra deed om toch een hoog cijfer te krijgen maar geen idee wat ik er mee moet doen. Eerlijk taken aangeven en scheit hebben dat het lijkt alsof ik ongeveer alles van het groepswerk gedaan heb, of sommige dingen weg laten?
Omdat ik ergens op wil solliciteren waarbij het van belang is bepaalde ervaring te hebben en dat heb ik door bepaalde projecten, en ben bang dat door slechts het project toe te lichten zonder te lichten wat ik gedaan heb, het niet duidelijk wordt dat ik dat kan.
Plus vind het ook raar om in een ander gedeelte wel taken van m’n bestuursjaar toe te lichten, en dan niet van ander project.
Die projecten kun je toelichten tijdens het sollicitatiegesprek. Ik zou gewoon kort vermelden dat het gaat om een groepsopdracht en zorgen dat je ze nieuwsgierig maakt om je uit te nodigen voor een gesprek waarbij je alles kunt toelichten.
ah fuck ik heb dit ook, alleen is m’n keel nog normaal. Vindt ziek zijn met dit weer zo ambetant
en gelukkige verjaardag aan @lijnewiets en @Vloeistof
@Lula @Xiomara thanks voor jullie reactie. Nee het is niet perse een super groot voordeel om veel meer te doen dan de rest van de groep en daar ben ik me bewust van, dus denk dat ik het gewoon kort toelicht en in een evt sollicitatie gesprek er verder op in gaan.
Ah oke, goed om te weten dat het niet perse raar is om te doen!
Ik heb ‘m destijds ook stopgezet zelf. Heb toen wel alles wat ik al had gekregen moeten terugbetalen en na aangifte het jaar daarop kreeg ik nog een deel terug waar ik toch recht op had
Dan heb je volgens mij geen keuze idd. Maar ja dan betaal je nu 250 meer maar die krijg je dus wel de komende maanden nog terug, is toch een beetje potato-potato dan? Irritant ja, maar je betaalt niet teveel
Blegh ik kan door heel heftig braken vanacht nu niet goed rechtop staan. Ik wil zometeen heel graag even naar de tennisbaan om een wedstrijd te kijken. Zijn er tips of trucs waar ik nog niet aan gedacht heb? Ik heb al PCM genomen om me in het geheel wat beter te voelen
Pff ben bij m’n ouders barbecuen maar kennelijk zijn er wat irritaties of zo, dus is het echt zo’n awkward sfeer. Weet weer waarom ik graag op mezelf woon in elk geval