Ik heb mega hoofdpijn geen kater maar ik heb vanmiddag weer een festival dus ik wil er heel graag vanaf. Heb gister avond één ibuprofen gepakt en anderhalf uur geleden nog een. Maar het wordt echt nog niet minder. Heb ook nog even proberen te slapen en al genoeg gedronken… mag/kan ik nu nog een ibu of paracetamol pakken?
Ah dankje voor de tips! De ibuprofen was 200mg…
Ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen helaas. Vraag me af of dit echt in alle ziekenhuizen zo is of dat het op de ene plek erger is dan de andere.
Met een t klopt
Ik heb al heel lang niet gevlogem maar hoezo kan ik zonder paspoort controle het vliegtuig instappen.
Ik vind dit echt raar.
Ja echt hè, tegenwoordig kan dat gewoon.
En ik heb ook al paar keer teruggevlogen zonder paspoortcontrole. Dus helemaal geen controle gehad.
Ja ik ben helemaal in de war man, werd net helemaal nerveus. We vroegen ons af of we wel alles goed gedaan hadden haha!
Jahoor, kan dus gewoon voorkomen. Veel plezier!
Thanks!
Ik word zo sloom van dit warme weer haha gister de hele avond bewusteloos op de bank gelegen.
Ga zo het zwembad bij mn ouders maar eens opzetten… lekker de hele dag luieren
Mijn benen trillen sinds een paar dagen, ik heb bij vlagen last van m’n buik, had vanmorgen echt een paar keer erge steken. Nu ineens trilt m’n buik heel erg alsof m’n hart via m’n buik klopt? Ik zie het ineens helemaal voor me dat ik al twintig weken zwanger ben en dat het een schoppende baby is wow wow
Ahw het is uit met een goede vriendin en haar vriend (na 9 jaar ) Nu geloof ik helemaal niet meer in de liefde haha.
Zit per ziekenhuis en per afdeling weer verschil in, mijn laatste coschap was op een mega-hiërarchische afdeling, iedereen scheet zeven kleuren stront als er iets gevraagd moest worden aan de professor (die dus ook absoluut nooit met iets anders dan ‘professor’ mocht worden aangesproken), ik werk nu in een ziekenhuis waar je elke baas 's nachts met z’n voornaam kan wakker bellen. Er blijft altijd enige hiërarchie, er zijn nou eenmaal bazen en ondergeschikten, maar de manier waarop daarmee omgegaan wordt is heel anders.
@Vloeistof Gefeliciteerd!
@anon69702710 Wat naar om daar zo achter te komen, sterkte
@Portugal Heb je geen last van de warmte? Krijg je wel genoeg vocht en zout binnen?
Ik ben veel binnen waar het niet echt warm is en drink en eet voldoende dus dat vermoed ik niet. Dank voor het meedenken
Looooove deze body suit in het donkerrood maar hoe combineer ik dit fatsoenlijk en durf ik dit te kopen?
Met een pantalon en blazer.
Mijn nichtje wordt binnenkort 1 en ik wou een knuffel van Chloe’s toverkast (oid?) kopen, snoezige wortel omdat mijn zus mijn nichtje zo noemt hahaha, alleen nu is het nergens leverbaar echt huillie.
Iemand nog een leuke suggestie toevallig
Ik wil hem wel even lezen als je dat wilt?
Ik wil zo graag op vakantie maar doordat we een huis hebben gekocht gaan we niet. Ik ben heel blij met het huis, maar voel me toch een beetje sad dat ik weer thuis blijf dit jaar.