Zuivel is meestal niet zo goed als je keelpijn hebt.
Misschien bouillon? Dat is nu wel goed voor je, ook met de warmte.
Beterschap!
Geen zuivel eten met keelontsteking. Dan maak je meer speeksel aan enzo en is niet fijn. Ik zou voor de cliche thee met honing en water met citroen gaan. Gorgelen met tandpasta werkt ook verzachtend.
Oh bij mijn keelontsteking hielp koude Yoghurt juist heel erg!
Ohh top! Dit wist ik helemaal niet Misschien toch iets vaker de bijsluiter lezen. Dankjewel!
https://www.toverkast.nl/webshop/snoezige-wortel-pluchepopknuffeldoekje/
Deze? Die is hier wel nog op voorraad. Ook nog een grotere iets luxere versie
Oooh held nu doet hij het ineens wel. Net zei internet dat de site niet meer bestond. Maar nu heb ik hem kunnen bestellen DANKJE
omdat je — hebt staan op de regel daaronder! drie keer - dus
Het gehandicapte mereltje is er nog steeds niet geweest. Denk echt dat ie niet meer leeft arm ding. Heb wel waarschijnlijk zijn huis gevonden hier in de tuin onder het dak van het rommelhok. Daar vloog ie ook steeds heen
Nooit gedacht dat ik zo begaan zou zijn met een merel haha
Omg ik heb zulke erge Gyoza cravings. Maar toen bedacht ik me dat ik dinsdag sushi ga eten. Ik ga alleen maar gyozas bestellen
Ik lig nog in bed
Oké, je weet dat je teveel op Instagram hebt gezeten als je hier ook op de avatars van users klikt en een story verwacht omdat er zo’n gekleurde cirkel omheen staat.
Ik moest dit echt even met jullie delen
Ik ben mega chagrijnig vandaag en kan geen enkele reden bedenken waarom ik me nou precies zo voel. Heb alles afgezegd, nergens zin in.
Ik ben m’n portfolio website aan het updaten en projecten erin aan het zetten, maar zit in dubio. Bij ongeveer alle groepsprojecten heb ik zo veel meer gedaan dan de rest, maar vind het raar over komen alsof ik niet kan samenwerken en alles maar in mn uppie doe dus geen idee wat ik moet doen. Aan de ene kant heb ik zoiets van ‘het zijn goede project resultaten dus waarom niet eerlijk zijn’, aan de andere kant ben ik bang dat het raar over komt. Feit is dat ik voor cum laude ga op m’n diploma en de mensen met wie ik projecten deed niet, waardoor ik heel veel extra deed om toch een hoog cijfer te krijgen maar geen idee wat ik er mee moet doen. Eerlijk taken aangeven en scheit hebben dat het lijkt alsof ik ongeveer alles van het groepswerk gedaan heb, of sommige dingen weg laten?
Waarom zou je uberhaupt uitgebreid vermelden wie wat heeft gedaan? Sorry, vindt dat soms een beetje kinderachtig. Ook al heeft niet iedereen evenveel gedaan, dat is het eindresultaat. Zo gaat dat in het werkende leven ook vaak. Je kunt toch zeggen dat je het in groepsverband hebt gedaan.
Omdat ik ergens op wil solliciteren waarbij het van belang is bepaalde ervaring te hebben en dat heb ik door bepaalde projecten, en ben bang dat door slechts het project toe te lichten zonder te lichten wat ik gedaan heb, het niet duidelijk wordt dat ik dat kan.
Plus vind het ook raar om in een ander gedeelte wel taken van m’n bestuursjaar toe te lichten, en dan niet van ander project.