Wat je even kwijt wilt #3

Dan vermeld je je eigen taken erop. Maar houd er ook rekening mee dat de vraag kan komen waarom jij dan zoveel gedaan hebt en de rest niet. Dus dat hoeft niet per se positief uit te pakken. Kan allebei beide kanten op.

Die projecten kun je toelichten tijdens het sollicitatiegesprek. Ik zou gewoon kort vermelden dat het gaat om een groepsopdracht en zorgen dat je ze nieuwsgierig maakt om je uit te nodigen voor een gesprek waarbij je alles kunt toelichten.

ah fuck ik heb dit ook, alleen is m’n keel nog normaal. Vindt ziek zijn met dit weer zo ambetant

en gelukkige verjaardag aan @lijnewiets en @Vloeistof :birthday::birthday:

1 like

Waarom kun je het zelf niet stop zetten? Kan me herinneren dat ik dat wel eens heb gedaan.

@Lula @Xiomara thanks voor jullie reactie. Nee het is niet perse een super groot voordeel om veel meer te doen dan de rest van de groep en daar ben ik me bewust van, dus denk dat ik het gewoon kort toelicht en in een evt sollicitatie gesprek er verder op in gaan.

Ah oke, goed om te weten dat het niet perse raar is om te doen!

2 likes

@lijnewiets @Vloeistof gefeliciteerdd!

Ik heb ‘m destijds ook stopgezet zelf. Heb toen wel alles wat ik al had gekregen moeten terugbetalen en na aangifte het jaar daarop kreeg ik nog een deel terug waar ik toch recht op had

Dan heb je volgens mij geen keuze idd. Maar ja dan betaal je nu 250 meer maar die krijg je dus wel de komende maanden nog terug, is toch een beetje potato-potato dan? Irritant ja, maar je betaalt niet teveel

@Vloeistof Gefeliciteerd!

Blegh ik kan door heel heftig braken vanacht nu niet goed rechtop staan. Ik wil zometeen heel graag even naar de tennisbaan om een wedstrijd te kijken. Zijn er tips of trucs waar ik nog niet aan gedacht heb? Ik heb al PCM genomen om me in het geheel wat beter te voelen

Pff ben bij m’n ouders barbecuen maar kennelijk zijn er wat irritaties of zo, dus is het echt zo’n awkward sfeer. Weet weer waarom ik graag op mezelf woon in elk geval :roll_eyes::sweat_smile:

Sinds wanneer is het normaal om een egel als huisdier te houden?

Dit is de gelukkigste dag van m’n leven.

De tacomundo is hier weer geopend. Vanaf het begin van m’n zwangerschap heb ik hier al zooooo’n trek in x100. En nu kan ik het gewoon elke dag eten :heart:️

17 likes

Ik ben eindelijk bij met alle wjekw-topics lezen :sweat_smile: Nu kan ik hier weer meeposten haha.

14 likes

Hoeveel moest je lezen :scream:

Hoe lang heeft het geduurd voor je bij was? :scream:

Gefeliciteerd @lijnewiets en @Vloeistof!!

1 like

Het is superklote als dit in je omgeving gebeurt… ik heb ‘het’ vorig jaar meegemaakt. Wel iets anders, maar wel met een goede vriendin. Heel heftig, probeer je verdriet toe te laten. Het is gewoon echt heel intens. En rouwen doet iedereen op zijn/haar eigen manier… dus voel je niet verplicht om iets op een bepaalde manier te doen… je bent vrij. Sterkte! En je mag pb’en als je ervaringen uit zou willen wisselen… of iets. Ik hoop dat je genoeg steun aan je omgeving hebt!

1 like

Ik zit bij de Griek in Wageningen en tot nu toe geef ik het een 5

Ik voel me kut en wil comfort food. Welke pizza van New York Pizza of Domino’s raden jullie aan?

De opties van thuisbezorgd zijn hier verder niet spectaculair helaas.