Wat je even kwijt wilt #3

Sowieso dominos vanwege de cinnastixx!

1 like

Mezedes ( tappas) maar we werden al niet naar een tafel gebracht moest zelf maar uitvogelen. En duurde lang voordat ze kwamen vragen wat we wilde drinken. Duurde heeel lang voordat we mochten bestellen. En nu zitten we zo van eh was dit het of krijgen we nog meer…

Ik zit echt een beetje in een emotionele rollercoaster. Ben echt verdrietig.
Het gaat ook slecht met een van mijn gerbils en het breekt mijn hart om haar zo te zien, het is echt zielig. ‘Hopelijk’ morgen een bezoekje aan de dierenarts om haar te laten inslapen, dat is de beste keuze volgens mij maar pff ik ben zo verdrietig.

3 likes

Heb je taramo?!!

Neee :cry::cry: en daar had ik zon zin in.

1 like

@Lula @Lentex Langgggg! :weary: Ik was hier al aangemeld toen het nog in de “trial fase” was (dus begin mei) dus sindsdien wel al actief hier! Toen EGF sloot ging het alleen ZO snel, ik probeerde andere topics wel bij te houden maar wjekw ging te rap haha. Liep op een gegeven moment 15.000 posts achter geloof ik hahaha (En toen dacht ik bijna bij te zijn, bleek dat er een deel 2 geopend was waar ik dus ook weer 3.500 ofzo achterliep toen ik dat zag haha :confounded:) Doordat ik voornamelijk steeds aan het bijlezen was dus ook overal nog maar weinig gepost.

Edit: Bijlezen in dit topic ging wel wat sneller ineens toen het aantal posts bij ‘members only’ ingevoerd werd haha, scheelde weer wat topics bijlezen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

8 likes

@Boommm ik lees ook niet alles in dit topic hoor! Dus respect voor jou. Ik lees nu een aantal posts terug en dan houd ik het weer een beetje bij.

Ja achteraf gezien is het nou ook niet zo alsof ik veel gemist had als ik het niet had gedaan haha, wat dat betreft nutteloos geweest. Zit nog in m’n systeem van EGF denk ik, daar las ik wjekw ook helemaal (maar was makkelijker bij te houden toen). Maar scheelde als ik in bed lag dat ik in dit topic alleen maar hoefde te scrollen en niet steeds op een nieuw topic hoefde te klikken omdat ik zoveel achterliep haha :wink: Of in wachtruimtes ging ik hier dan bijlezen, lekker luchtige afleiding voor vervelende afspraken haha.

3 likes

Wij wachten zo lang he. Als het nog lang duurt loop ik weg zonder te betalen. Zo klaar mee.

7 likes

Ik hou van koriander. En ik heb een gezichtsmasker op, zo’n charcoal en het voelt zo gek en op de een of andere manier vind ik mezelf eruit zien als een paw patrow lid

4 likes

Die bij de appie in de buurt? Had ik je helaas van te voren kunnen vertellen. :disappointed_relieved:

1 like

Blijkbaar heb ik teveel gedaan, want val steeds half in slaap. Vervelend, want ik wil op zich nog wel dingen doen vanavond.

Huh maar geen zin is ook geen geldige reden om aanspraak te maken op een annuleringsverzekering. Hoop voor je dat je alsnog gaat!

6 likes

Dan is het een 2.

1 like

Jaa die ja. Er is blijkbaar een nieuwe kok ofzo. Iedereen was helemaal dol op deze griek maar ik vind het 3x niks.

Dat zeggen ze iedere keer als je aangeeft dat het te lang duurt hahaha.

1 like

Waar ben je?

1 like

@lijnewiets Gefeliciteerd!

Wageningen

@Loxodonta meen je dat… ik ga dus niet voor alles betalen hoor. Geia sou !

@Noomie misschien heb ik eroverheen gelezen ofzo. Maar gaat dit om zorgtoeslag? Want die kun je gewoon helemaal stopzetten hè. Ik heb mijne, just to be sure, ook vanaf 01-08-2018 gestopt. Dan word jouw bedrag wat je nu al moet terugbetalen toch niet meer hoger als jij het ook zo doet? Kun je gewoon online regelen.