Ik zit nu te wachten in de snackbar te wachten op mijn frietjes die we thuis opeten met onze zelfgemaakte Zweedse gehaktballetjes (vega voor mij). Het leven is fantastisch
Oh ik dacht in Nimma! (kun je eigenlijk lekker Grieks eten hier?)
Jaa zeker in Nijmegen is het heel lekker en lief personeel .
We hebben maar voor 1 persoon betaald. Doeg en tot nooit meer ziens.
Is het geen optie om haar ticket om te boeken naar iemand anders die mee wil? Of is dat duurder dan een normaal ticket?
Ik ben echt super chagrijnig en dit volledig onterecht aan het afreageren op mijn vriend kan iemand even zeggen dat ik normaal moet doen
Ik ben op zoek naar glitters voor op je gezicht. En dan niet van die stenen maar gewoon echt glittertjes. Zie je vaak bij festival-meisjes. Van dat spul. Waar vind je dat?
Ik snap het als je hier totaal geen zin in hebt, maar is het niet een idee om de bigger person te zijn nu? Als jullie al zo lang vriendinnen zijn, nooit gezeik hebben gehad en je wil samen met haar op vakantie, kunnen jullie het dan niet uit praten? Misschien draait ze meteen al bij als je tegen haar zegt dat je het jammer vindt dat het zo is gelopen, dat er blijkbaar miscommunicatie was en sorry dat het niet duidelijk was dat jullie daarna niet gingen stappen. Het is zo zonde om leuke mensen en leuke momenten te missen vanwege ego’s die in de weg zitten. Je hebt niks verkeerd gedaan en ik bedoel ook niet dat jouw ego dit in de weg zit, maar misschien is het heel simpel op te lossen.
Sterkte!
Dat hebben mijn ouders een keer gedaan. Ze zijn totaal niet zo maar er kwam steeds niemand en elke keer moesten ze zelf iemand zoeken (!) om iets te bestellen etc. Er was verder ook niemand (echt niemand) in het restaurant. Toen ze wilden betalen konden ze ook niemand vinden en toen gaven ze het op.
Jaahet is dat we vollop in het zicht zaten anderd waren we weggelopen. Want toen ik op stond keken ze ineens wel naar me…
Ik ben echt een beetje bang geworden van het nieuwsbericht van de verkrachte vrouw in Rotterdam. Ik fiets zelf regelmatig op zo’n tijdstip alleen naar huis in een stille buurt en voel me nu ontzettend naïef. Ik zou ook geen idee hebben wat ik zou moeten doen op zo’n moment om iemand af te weren of mezelf te verdedigen bleh
Ja zo raar hè? Hoe kan bediening in een restaurant zo beroerd zijn?
Je zou dit kunnen kopen, Klik, dat is een soort pepperspray maar dan legaal. Het zorgt ervoor dat het zicht van diegene even beperkt wordt en het maakt diegene blauw (wat niet af te wassen is). Hierdoor kan politie diegene sneller vinden.
Je moet het op dat moment natuurlijk wel in je zak hebben zitten en je moet het durven gebruiken, maar het geeft je misschien wel een iets veiliger gevoel. Misschien is een zelfverdedigingscursus ook een optie?
Ik zit met mijn vader op een terras. En we gaan zondag uiteten. En hij vind het ook leuk voor me als ik zestig kilometer verderop ga wonen.
Essence! En dan volgens mij in het grote schap. Zij hebben kleine flesjes glitters in verschillende soorten.
Jaa maar hij is wel beetje aangeschoten want er is hier feest in de stad.
Ik moet alleen zijn nieuwe vriendin niet (gewoon een vriendin hoor). Maar zal dit zo thuis wel even op de pc typen.
Thanks Ik denk omdat we al de hele dag deprimerende films aan het kijken zijn haha
Ik heb zo’n fijn en vol weekend gehad met vrienden en familie dat ik nu in de trein naar huis wel kan huilen om hoeveel ik van ze hou en omdat deze dagen nu voorbij zijn Ook al ben ik dol ben op de stad waar ik woon, voel me toch een beetje alleen nu ik de rest van de avond met niemand anders doorbreng…