Ik at net een bonbon met chili-marsepein en ik vind het geen aanrader. Ik houd van chili, maar een gloeiende mond na een bonbon is echt te raar.
Wat slim, ik heb hier nog nooit van gehoord. Misschien ga ik dit wel bestellen dan, dankjewel!
Graag gedaan! Wat je ook kunt doen trouwens is (als je niet meer fietst) je sleutels in je hand houden met een grote sleutel uitstekend in je hand (naar beneden wijzend). En dan eventueel je hand in je jaszak zodat het niet te zien is. Dan kun je iemand eventueel nog een ram geven met die sleutel. Ook dat moet maar net kunnen enzo maar sleutels heb je toch wel bij je dus ze in je hand houden kan geen kwaad. Je hebt dit allemaal hopelijk niet nodig maar toch!
Kinder Bueno (en andere Kinder Chocolade) = leven. Mijn god beste wat er zoân beetje in deze wereld te vinden is.
OkĂ©. Nou die vriendin is schijnbaar kapster⊠Ze zegt zo tegen mij ja ik wil je heel graag in mijn salon voor twee dingen. Begint ze over mijn wenkbrauwen. Ja ik doe er niks aan want ik heb hele lichte wenkbrauwen en ik kan mij er niet aan storen dus ik zeg dat tegen haar zegt ze dat ik er wel wat vorm in moet maken enz want dat staat beter. Dat ik (zoveel mogelijk) puur natuur wil zijn wou ze niet horen. Komt ook nog eens bij dat ze zelf zwarte getekende wenkbrauwen heeft, doei zoân iemand zit sowieso niet aan aan mijn wenkbrauwen hĂ© haha.
Wat punt twee is heeft ze niet gezegd maar ze wil vast iets aan mijn kapsel doen. Wat vrij saai blond is maar ik vind het wel best en dit staat mij het leukste vind ik. Nu zal je denken wat is hier allemaal zo erg aan⊠Ik vind het gewoon heel storend dat ze niet wou accepteren dat ik in principe aan mijn wenkbrauwen niks wil doen. Fuck ken haar niet eens. :â) Ze bleef maar door jammeren erover. Ook wel nice als je net iemand kent en ze wil je helemaal veranderenâŠ
Ik moest mij ook best wel inhouden om niks over haar wenkbrauwen te zeggen. (Beetje wat gothics enz zeg maar ook vaak hebben)
@monkeyslut Het restaurantje waar ik vaak heen ga is Giros. Kun je ook afhalen enzo. Is lekker en goedkoop die zit in de hertogstraat.
Hmm dat is vreemd⊠Dan vraag ik me af of dat nou echt het probleem is of dat er iets anders speelt. En bellen is inderdaad even niet handig met jouw keelontsteking, dat zal ze toch moeten snappen.
Nouuuuu, dan heb je nog een hoop lekkers te ontdekken.
Haha ik kan nog wel 100 dingen noemen hoor. #junkfoodverslaving
Ik was gisteravond op een kringverjaardag van mijn schoonfamilie. Er waren gevulde eieren, blokjes kaas, en plakjes leverworst
Het was verschrikkelijk (behalve de gevulde eieren <3 )
Ik zit nu in bed tv te kijken met het forum erbij en een toetje, ik ben zo relaxt na mân spadag
Klinkt als de hell op aarde.
Ik vind de kinderreepjes nog lekkerder dan de buenođ
Pff morgen weer werken, hoop dat ik goed slaap vannacht
Gewoon alles tegelijk toch.
Nee grapje hoor. Denk ik. Misschien. Hehe.
Herkenbaar.
Wat mij soms beetje helpt is:
Maar het voorbeeld dat jij geeft is nu wel iets concreets en handelbaar. Ik was/ben soms bezig met mij over zaken druk te maken waar ik toch geen vat op heb.
Yes herkenbaar. Nu ben ik wat minder van het opzoeken en dingen in spreadsheets zetten zoals jij wel doet, maar heb wel een constante mentale lijst in mân hoofd. Echt mega veel onrust geeft dat. Kan vandaag al heel de dag de dag van morgen opdreunen. Hoe druk ik het dan heb etc. daardoor kan ik idd ook nooit van momenten genieten, want in mijn hoofd zit ik al bij 10 andere zaken verder vooruit.
Geen tip. Alleen dat het voor een huis zeer herkenbaar is. Ik heb dit ook allemaal gedaan.
Het is onbekend terrein en je wilt graag zekerheid. Die krijg je door sit soort dingen te doen. Dus ik snap je wel.
Je hebt recht op nominaal studeren + 1 jaar extra. Nominaal studeren is vaak 4 jaar (3 jaar bachelor + 1 jaar master) en het jaar extra kun je dan bij je master gebruiken of bij je bachelor. Als je een tweejarige master doet en een bachelor is dat ook nominaal studeren (maar duurt wel 5 jaar), waar dus een jaar extra ov bij kan als je langer studeert. Buiten dit denk ik niet dat het langer dan 5 jaar kan? Misschien als je een handicap hebt oid, maar normaal gesproken geloof ik niet.