Ik ben precies zo. Een controlfreak in hart en nieren en gelukkig word ik er niet van. Dus ik probeer tegenwoordig dingen steeds iets meer te laten gebeuren, maar dat is lastig. Ik heb niet echt tips helaas, maar misschien kun je voor jezelf doelen stellen (bijvoorbeeld: op maximaal 3 sites uitrekenen wat je aan hypotheek kunt krijgen) en je daar proberen aan te houden. En als je merkt dat je na die 3e site nog het gevoel hebt dat je een 4e site moet bezoeken je afvragen waarom je dat precies wilt (wat erachter zit). Misschien kun je het dan meer loslaten. En hulp vragen aan je vriend, of hij je daar in kan steunen?
Ugh, ik haat wachten. Wacht op (hopelijk) teveel leuke dingen.
Dit ben ik:
Aanvullend nog: je kan hem wel een tijd stopzetten zodat je later nog recht hebt op die maanden. Maar dan moet je wel je hele stufi stopzetten wat betekent dat je ook niet kan lenen of aanvullende beurs krijgt (als je daar evt recht op hebt)
Hahaha kga helemaal stuk dat gifje.
Enjoy!
Ja dat is het lastige, op sommige momenten is een control freak zijn ook handig. Daarom kom je er denk ik zo lastig vanaf. Wel fijn dat je vriend je al helpt. Ik denk trouwens ook dat control freak hand in hand gaat met perfectionistisch zijn. Goed dat je een coach krijgt, daardoor leer je misschien ook anders naar je handelen te kijken waardoor je het kunt veranderen. Je zult waarschijnlijk nooit laks worden, maar iets meer rust in je lijf zou al mooi zijn. Succes!
Het lijkt wel alsof alle relaties op de klippen lopen de laatste tijd. Er zijn er echt al wel tien (inclusief m’n eigen) gestrand in de laatste paar maanden. Echt alsof er iets in de lucht hangt ofzo, maakt ook niet uit hoe lang ze geduurd hebben. Zeven jaar, 4,5, drie jaar, een paar maanden. Alles knalt gewoon.
Haha ik ook wel eigenlijk maar soms klapt het wat harder erin en dit is zo’n momentje haha maar komt vast ook door de warmte.
Ik likete omdat ik het herken alle relaties van mensen om mij heen gaan ook stuk.
Ik heb ineens zin om een joint(?) met je te roken terwijl ik je helemaal niet eens ken haha. Ergens moet ik ineens aan een heartagram tattoo denken maar dat was jij vast niet zeker? Er was iemand op EGF met dezelfde tattoo als mij.
Jaa is ook ondergoed haha. Ik zoek ook zoiets maar dan met niet doorzichtige cups. En ik zou het idd naar uitgaan dragen ofzo of feestjes.
Nou ja dat is dus ook mijn twijfel, haha. Ik vind het zooooo mooi er uit zien maar ik kan dus nog niet echt een passende situatie bedenken behalve in bed waarbij ik het aan kan.
Ja ik moest er ook weer aan denken toen ik net jouw biecht las! Zo raar dat het zo allemaal tegelijk komt.
Weet iemand of je badpakken en bikini’s kunt ruilen bij Wehkamp? Ivm hygiëne. Voor ik straks 10 maten bestel en ze allemaal moet houden…
Ooh zo leuk haha.
@Noomie heel herkenbaar…
Weinig tips. Sommige dingen kan ik nu wel makkelijker loslaten door te bedenken dat ik wel ergere dingen heb meegemaakt,maar daar heb je weinig aan verder. Oh en ik denk dat mn AD ook wel meehelpen, heb je ook niks aan…
Voor je werk misschien wel een tip om dingen makkelijker los te laten is s avonds even wandelen/sporten/je hoofd leegmaken, zodat je in bed niet blijft doorpiekeren over je werk.
Misschien is het dan nu eindelijk mijn tijd haha
Hehehe dat dacht ik vandaag ook.
Ik was vroeger actief op een gothicachtig forum en daar was dus een jonge gast die zijn echte wenkbrauwen afschoor en van die dunne getekende wenkbrauwen tekende tot het bovenste gedeelte van zijn voorhoofd en ik had ooit 1 foto gepost waarop ik normale doch volle wenkbrauwen had en toen moest ie mij belachelijk maken. Dat het een ongetemde bush of zo was. Ik kwam die gast jaren later tegen maar dan met wenkbrauwen en ik moest mij hard inhouden geen opmerking te maken over zijn wenkies. Hij had mij waarschijnlijk toch niet herkend.
Jezus mijn afgelopen 3 weken vakantie bestonden uit heel veel feestjes, inclusief vanavond. Nu moet ik morgen weer werken maar ik ben er in mijn hoofd zo niet mee bezig. Niks voor mij dit.