Wat je even kwijt wilt #3

Hahaha :rofl::rofl:

1 like

Ja ik! Ik hoefde maar twee keer per week naar de uni en had een dalvoordeelabo. Dus tijdelijk ov stopgezet, zodat ik straks ov kan gebruiken wanneer ik extra vakken volg. Ik loop een half jaar uit dus dit leek me het voordeligst.

Mijn zusje is de allerliefste <333 zij is echt de eerste die ik bel als het kut gaat (net ook gedaan) en ze is zooo lief en wijs, zij lijkt echt de oudste van ons twee. Als ik in september ga werken fa ik haar lekker mee uit eten nemen. Love haar. Ben een beetje aangeschoten en mega emotioneel, maar snel slapen voor ik andere mensen ga lastigvallen die toch iets voorwaardelijker van me houden dan zij.

18 likes

Ik moet noodgedwongen met m’n raam dicht slapen omdat iemand het leuk vond om onder mijn raam te blowen. :face_with_symbols_over_mouth: Echt hoe tokkie ben je dan, heel Nederland heeft met deze temperaturen de ramen open en jij besluit om te blowen in een straat met allemaal huizen

1 like

Ik wil een HP Sprocket maar ik twijfel. Lees hier en daar dat de kwaliteit van de foto’s best wel slecht is. Heeft iemand er een en gebruik je ‘m veel?

Ik wou dit al eerder posten, maar deze week had mijn zus een gat gemaakt in de muur van onze winkel. En mijn moeder zag dit gebeuren en wou het natuurlijk zo snel mogelijk oplossen. Nu is mijn moeder echt van de meest rare oplossingen. Mijn moeder kon dit natuurlijk niet hebben, en besloot dit gat te repareren met een of andere gare sticker die ze ergens had gevonden. Alleen was die sticker wit, en had uiteraard niet de kleur van de muur. Dus mijn moeder besloot dan maar om die muur in te kleuren met een wasco krijtje, wat er natuurlijk niet uitzag. Het was echt een toonvoorbeeld van ghetto repairs. Dus ik zit dit trainwreck te aanschouwen en ontwikkelde uiteindelijk de slappe lach erover. Mijn moeder werd uiteraard super boos op mij en zei de hele tijd dat ik op moest donderen.

Vervolgens maakte ik er een foto van toen ze even weg was, en toen hoorde ik haar schreeuwen dat ze heeel heeeel boos ging worden als ik er een foto van zou maken, wat ik dus heb gedaan. Daarna liep ze met een verfbus naar dat gat toe waarna ik vroeg aan mijn zus of ze het alsjeblieft uit haar hoofd wou praten. Mijn zus zei toen:’ Ma je weet toch dat je heel die muur naar de klote gaat helpen op deze manier?’ . Maar mijn moeder interesseerde het allemaal geen reet. Uiteraard kwam er wat verf naast die sticker, dus toen had ze dat plan ook maar gestaakt. Ze besloot het uiteindelijk te fixen door wat italiaanse stickertjes op te plakken, wat er gewoon nog raarder uit zag. Alles is beter dan gewoon een gat in de muur denk ik. Mijn zus en ik hebben uiteindelijk echt bijna een half uur de slappe lach gehad erover, terwijl we klanten moesten helpen. Het was wel leuk toch want de klanten gingen uiteindelijk met ons meelachen Zie hieronder de foto’s :joy:

70 likes

Ik heb nee gestemd, kinder chocolade vind ik heerlijk maar ik gruwel van hazelnoten, die krijg ik echt niet weg :disappointed: als er maar een heel klein beetje hazelnoot door chocola zit is het voor mij een no-go! Op alle andere kinder chocola zou ik dus wel ja gestemd hebben :wink:

2 likes

Die witte zijn echt zooo lekker, neem die

2 likes

Er zit zoooo een leuke nederlandse agent hier in het hotel in Gent. Daar wil ik wel even mee tussen de lakens duiken.
Is dit het bier wat praat?
Absoluut! Maar ik zou me absoluut vermaken met hem.
Ff een pol tussendoor!

• Flopsyunicorn is helemaal naar de klote van die 5 bier.
  • Flopsyunicorn kan nog meer naar de klote van nig meer bier

0 stemmers

Ik ben trouwens zo fucking blij dat mijn vader mijn vriend eindelijk gaat zien na 7 maanden. :tada::heart:

9 likes

Mijn vriend is (uitgerekend om 7 uur sochtends) ijs uit de vriezer aan het slopen, blijkbaar paste de lade er niet meer in. En hij is zo chago nu dat ik niks durf te zeggen.

Laatste 3 dagen werken!!!
Gaan vast superlangzaam maar oke

4 likes

Ik slaap zelfs slecht als ik heb geblowd. Man man man. Gelukkig volgende week vakantie!!

2 likes

Vanaf deze week heb ik weer discipline, vanaf 7 uur wakker en ik ga nu m’n bed uit zodat ik nuttige dingen kan doen. Dan doe ik weer eens wat met m’n ochtend haha Ik mag nog niet werken vandaag, maar waarschijnlijk kan ik m’n dag wel invullen met troep in huis opruimen en schoonmaken dus ik ben stiekem wel blij met een verplichte ‘vrije’ dag.

1 like

Nog geen 7 uur geslapen dus ik zit op mijn vrije dag nu al op de computer :expressionless:

O, en dezelfde computer wil al een tijdje niet meer in sluimerstand als ik hem dichtklap, heel irritant.

Waarom ben je bang voor je collega’s? :frowning_face: Probeer even rustig te ademen

Pff het gaat maar niet weg. Ik moet zo echt de huisarts bellen maar ik durf niet zo goed. Ik snap niet wat er aan de hand is. En ik ben heel teleurgesteld in mensen die ik dit weekend heb geprobeerd te bellen/appen met dat het niet goed gaat en die niet hebben gereageerd. “Vrienden” uhu… Doet pijn.

Misschien heb ik het gemist, maar wat is er aan de hand? Wel echt de huisarts bellen als je het nodig hebt, ik weet dat het lastig kan zijn maar je huisarts is er om je te helpen. En wat klote dat vrienden niet hebben gereageerd zoals je had gehoopt… maar sommige mensen weten gewoon echt niet hoe ze dan moeten reageren dus het kan zijn dat ze er echt wel voor je willen zijn, maar niet zo goed weten wat ze moeten zeggen of doen. Sterkte!

Zit jij mij nou jaloers te maken :cry::cry:

1 like

Hallo update. Ik heb het jurkje aan. Wel het idee dat mensen in de trein staarden naar m’n litteken en voel me een beetje ongemakkelijk maar wel lekker luchtig!
Nu op weg naar m’n 1e echte grote mensen baan. Moet naar het toilet van de zenuwen

45 likes