Hahahaha. Jaa weet ik maar er zit hier geen toko in de buurt waar ik even zo heen kan. Als ik naar de toko ga dan sla ik soieso weer even wat in.
Voor zover ik weet kan dat alleen als je echt in het buitenland gaat studeren (erasmus oid). Dus denk dat jij dat had?
Ik moest hier (drie jaar terug) wel bewijzen voor aanleveren!
Ben weer eens na tijden in het AMC. Het is best wel veranderd bij de poli. Alles ineens digitaal. Best mooi geworden! Alleen de patiƫnten pas is achteruit gegaan
Pff ik zou eigenlijk volgende week vrij nemen, maar nu twijfel ik of ik deze week al vrij zal nemen. Of ik neem as vrijdag erbij, dan ben ik 10 dagen achter elkaar vrij⦠dan heb ik wel nog maar 6 vakantiedagen over voor de rest van het jaar.
Ik vind het zo fijn dat hier altijd meteen iemand reageert, echt dankjewel daarvoor! <3
Ehm, korte samenvatting: ik heb het afgelopen half jaar therapie gekregen bij een psycholoog, die behandeling moest stoppen want het werd niet langer vergoed, maar nu gaat het weer steeds slechter met me. Hoop echt dat ik verdere therapie kan krijgen want ik trek dit niet zo.
Heb net gebeld met de huisarts en ik heb later vanochtend een afspraak⦠Nu even goed voorbereiden en hopen dat ik een beetje een samenhangend verhaal kan vertellen en de ernst duidelijk kan maken in 10 minuten. Net aan de telefoon was ik zo warrig.
Ik kijk vaker Black Ink crew New York op s.pike.
En hoewel het zo over the top drama is blijf ik het kijken
Alleen zijn sommige personen echt niet normaalā¦jeetje
Ik ben echt helemaal verkreukeld wakker gewordenš
Als je niet storen aan hebt kan je dan nog wel whatsapp berichten ontvangen?
Wat goed dat je toch hebt gebeld! Goed plan ook om wat je wil bespreken even op een rijtje te zetten en er zijn vast wel opties om weer therapie te krijgen. Succes!
Bedoel je dat maantje op een iPhone? Dan ontvang je wel gewoon je berichtjes namelijk!
Yes die bedoelde ik inderdaad! Okee top
Ik heb een afspraak gemaakt bij het gemeentehuis zodat ik niet tot half 1 in bed kon blijven liggen. Nu heb ik zooooooveel spijt, haha. Gelukkig straks lekker lunchen in de stad met mama.
Waarom zijn fietsenmakers toch altijd van die onvriendelijke mensen?
Al duurt het een kwartier! Je huisarts zal dat heus wel begrijpen. Rustig je tijd nemen en succes
Kun je het niet op papier zetten en dat geven? Scheelt misschien?
Ik ben dit weer helemaal zat, ik heb die zon niet nodig, alsof ik drie weken lang in een park ga picknicken.
Wel zou ik graag willen slapen zonder een ventilator en me niet vier keer per dag hoeven om te kleden.
Van kou en regen kun je tenminste ontsnappen maar ditā¦dit niet
Kou. Serieus, ik heb liever -10 dan dit weer. Wel een strakblauwe lucht, geen regen met -10 (dat mag in de herfst).
Wat naar dat je je zo voelt, ik kan me voorstellen dat het dan heel lastig is om op je werk te zijn. Ik ken je collegaās natuurlijk niet, maar kan het zijn dat ze op je letten omdat ze zich zorgen maken? Want de laatste tijd was je wel eens ziek of niet zo lekker geworden op je werk toch? Misschien merken ze dat je gespannen bent en is het daarom dat ze op je letten. Ik hoop dat je het een beetje van je af kan laten glijden, voor zover dat mogelijk is, en rustig je werk kan doen.
Maar wat voor informatie dan? Want als jij je onveilig voelt dat is wel heel extreem, is er iets gebeurd waardoor jij je zo voelt? Is er op je werk geen vertrouwenspersoon waar je dit kwijt kan?