Wat is er gebeurd?
Ik zit in de trein en ben mijn e reader EN koptelefoon vergeten
Ik ben helemaal alleen op mn kantoor wat betekent dat ik lekker muziek kan draaien
O, ik kwam een elektrische fiets brengen en die vent reageerde vooral erg bot. Vooral toen ik vroeg of het maken vandaag nog ging lukken.
Verder niet echt. Maar een andere fietsenmaker reageerde een tijdje geleden ook al zo bot toen ik aanklopte met een klapband tijdens mijn werk. Die wilde niet eens even snel kijken of het echt een klapband was. Het was alleen: âIk zal vanmiddag kijken.â
Dus ik: âHeeft u hem dan af om 6 uur?â
Hij met een snauw: âIk zei dat ik zou kijken.â
Prima als het niet lukt, maar zeg dat dan. Toen ben ik maar naar de concurrent gegaan.
Zelf ga ik altijd naar een redelijk aardige fietsenmaker, maar mijn moeder (van wie de fiets is) wil per se naar een G.azelle dealer vanwege de software. Oké, toegegeven: dat is misschien ook wel handiger met een elektrische.
Ja ,stom dat je dan net 2 treft die niet aardig zijn. Ik heb gelukkig een aardige gevonden in mijn buurtje.
Ja, mijn vaste fietsenmaker is over het algemeen ook wel aardig gelukkig Laatste keer iets minder, maar misschien had 'ie een rotdag. Enige nadeel: hij verkoopt geen G.azelle.
De winkel waar mijn moeder dâr fiets ooit heeft gekocht, had ook zulke onvriendelijke eigenaren Misschien ligt het aan het merk?
Gaat het forum ook weer helemaal raar bij jullie? (niet onthouden waar je gebleven bent, topics op ongelezen laten staan, geen avatars kunnen zien). Heb dit normaal alleen op mijn telefoon.
Ja
Werd net ook uitgelogd en toen stond er iets van due to extreme load blablabla
Omg
Zit ik in dat loket, zegt ze âDat moet je online doenâ
Pff
Ja. Krijg ook steeds errors als ik iets wil plaatsen en net lag ie er even helemaal uit.
Goed dat je gebeld hebt! Succes straks <3
@Madrid Succes, je kunt het. Hopelijk hev je een goede werkdag vandaag <3
@WODKA jeeeej goed gedaan!!!
Goed dat je alsnog bent gegaan, is het een beetje meegevalllen??
Kut. Een âvriendinâ vraagt waarom ik niet op kraamvisite ben gekomen (ze is 5 maanden geleden bevallen), en of ze iets verkeerd heeft gedaan. Omdat ik de vriendschap had afgesloten en ik dacht dat zij er ook zo over dacht. Nu even kijken hoe ik het zo ga formuleren zonder haar dingen te verwijten⊠pff wel moeilijk.
Ik ben net in het bos mân nieuwe zonnebril verloren. Kwam er al best snel achter en ben nog 4x op en neer gelopen om te zoeken maar heb niks gevonden. Mijn vertrouwen in de mensheid is wel gelijk tot ver onder het nulpunt gezakt.
Maar ben er echt verdrietig over
Mijn rechterduim is gekneusd dus mijn leven is problematisch.
Ik trok net de pleister van het bloedprikken eraf. Jeetje dat is pijnlijker dan het hele prikken. Nu hele rode uitslag er omheen.
Ik lees oude schrijfsels terug en het is zo ontzettend slecht. Waarom dacht ik ooit dat dit goed was? Ik lach me kapot om dingen als dit:
Heeft iemand een zalando kortingcode voor mij? Ik ga een bestelling van meer dan 150 plaatsen
Er is een Discourse app maar het schijnt dat ie niet heel anders is dan hoe je nu forumt. Maar je kunt het proberen
@ScrantonStrangler @Vladimir @LastYoungRenegade @Lentex @Polska bedankt voor jullie reacties!
Ben net geweest en het viel me heel erg tegen eigenlijk. Ze zei dat er echt geen mogelijkheid was om nog therapie te vergoeden, ik zal het dan zelf moeten betalen. Enige optie die ik heb is medicatie. Maar dat vind ik doodeng en al helemaal zonder therapie erbij. Fuck.
Ik heb gevraagd of ik erover na mag denken, en nu belt ze me donderdag terugâŠ