Wat je even kwijt wilt #3

Ik ben daar ondertussen helemaal aan gewend. Ik woon in de binnenstad en er staat een bankje onder mijn raam. Om 6 uur 's ochtends begint mijn buurman daar aan zijn eerste joint. Maar dat gaat de hele dag ook zo door omdat voorbijgangers het ook wel een fijne plek vinden. Het went wel snel moet ik zeggen!

Met antibiotica is een keelontsteking gemiddeld na 7-10 dagen over, zonder antibiotica is een keelontsteking na gemiddeld 7-10 dagen over. Het maakt dus geen klap uit, je krijgt er alleen diarree van en je mag niet in de zon.
Keelontsteking is superkut, maar er zit echt niks anders op dan 4 keer daags 1000mg paracetamol te slikken, veel ijsjes te eten of ijswater te drinken, iets als trachitol (of een andere zuigtablet met lidocaine) gebruiken en uit te zieken. Beterschap in ieder geval!

20 likes

Ik kan dus iets niet naast mij neerleggen. Iemand van vroeger die mij jarenlang heeft gepest vanwege mijn afwijkende lichaamsvorm, waar ik dus niks aan kan doen, post nu op social media allemaal body positivity dingen. Ik vind het zo hypocriet van haar. :stuck_out_tongue:

7 likes

Heb je paracetamol zetpillen al overwogen? Het werkt net zo goed en je krijgt er in ieder geval geen keelpijn van. Als je daarmee een goede spiegel opbouwt kan je waarschijnlijk weer makkelijker je speeksel wegkrijgen en wat vloeibaar voedsel drinken.

3 likes

@anon44204370 Ik snap wel waarom de dokter aan Pfeijffer denkt, dat kan je best gemakkelijk van vrienden ook krijgen en de eerste symptomen lijken op keelontsteking. Maar die link met je broer van tien jaar geleden zie ik inderdaad niet meteen!

2 likes

Jullie zijn allemaal slecht!
Ik ben een lichtgewicht en was na 6 bier bezooen joh!
Maar heb me wel vermaakt!

8 likes

Ik had beter eerst het huis schoon kunnen maken voordat ik ging douchen. Jezus, zweet als een gek. Maar okƩ, huis schoon, check!

6 likes

Ik heb toen ik keelontsteking had ( en daar 2 weken mee rond liep want ik dacht aah gaat wel over) van die giga anti biotica pillen gekregen. Hoe ik ze weg kreeg weet ik niet haha.

1 like

Was het maar zo. Heb hem niet meer gezien na vannacht ergens op een plein

Jaa precies. Ik moet zeggen dat ik zelf ook pas naar de dokter ga als ik echt niet meer kan. Ik geloof ook iets te veel in die "oma’s oplossingen " ofzo hahaha.

1 like

Wat ga ik zo halen voor de lunch bij de AH:

• IngrediĆ«nten om een broodje carpaccio te maken
  • Een Italiaanse mix salade met pestodressing

0 stemmers

Aan de andere kant kan je het ook als positief zien dat ze er voortaan anders tegenaan kijkt en niet meer zo kortzichtig is/lijkt. Al kan ik me goed voorstellen dat je het opvallend vindt en dat t ook triggert en vervelende gevoelens oproept! Mensen kunnen zo naar zijn :frowning_face:

Ik twijfel gewoon ontzettend aan haar oprechtheid omdat ze altijd geĆ«nsceneerde foto’s post en nu een met zo’n nietzeggend verhaal dat van iemand anders is overgenomen. Onder andere foto’s staan ook vaak quotes van andere mensen (beroemdheden etc.). Alsof het meer een gevalletje is lekker inspelen op bepaalde hot topics om nog meer volgers te krijgen dan dat de berichten welgemeend zijn. Ze reageert ook zelden op berichten die anderen posten. Als morgen het Dolfinarium weer in opspraak is zou ze net zo goed 2 zinnetjes over die gebeurtenis onder een vakantiekiekje posten ā€˜dolfijnen horen in de natuuur blablaaa niet in gevangenschap’ en dan direct weer overgaan tot een foto met een inspirerende quote.

Fotooooo van je poezekind

Ik dacht even dat het over mij zou kunnen gaan maar wij zijn wel gewisseld want de naam die hij bij de fokker mee kreeg vonden wij niet leuk. Heb sindsdien (ik had daarvoor geen hond, dus kende de honden hier in de buurt alleen van zien) wel hele uiteenlopende hondennamen gehoord. Een greep:

• New York
  • Jeroen
  • Dinges
  • Robinson CrusoĆ©
2 likes

Er is een lichaam gevonden in de zoektocht naar die jongen in Italiƫ :frowning:

@Cadeaupapier @Polska Hmm nee er is niet echt iemand die me hierbij financieel kan helpen. Ze steunen me wel op andere manieren hoor, maar hebben niet de mogelijkheid om financieel bij te dragen. Weet ook niet of ik dat zou willen als dat wel kon.

–
Heeft er iemand ervaring met citalopram?

2 likes

Ja, ik

@Indolence @Lentex wat zijn jullie ervaringen ermee? waarvoor namen jullie het en heeft het geholpen? (als jullie dit willen vertellen natuurlijk)

Omdat het weggooien van eten me aan het hart gaat is dit mijn lunch geworden :see_no_evil:

13 likes