Wat je even kwijt wilt #3

Wanneer denken jullie dat het geoorloofd is om je detacheringsbureau te bellen dat je nieuwe opdracht totaal niet bij je past? Ik ben vorige week op een nieuw project gezet (mijn eerste via dit bureau) maar het valt mega tegen: geen klik met collega’s maar bovenal mega saai werk zonder enige uitdaging. Ondertussen kan ik wel janken van teleurstelling en wil ik dit heel graag bespreken met mijn werkgever maar nu is de vraag hoe en wanneer kan ik dit het beste doen?

De eerste 2 weken was ik heel duizelig, daarna werd dat minder en uiteindelijk is het verdwenen(weet niet na hoe lang). Voor het me echt hielp om rustiger te worden in mn hoofd en me nirt zo druk te maken en mn emoties niet meer zo heftig te laten zijn,heeft wel een maand of 2 geduurd.
Nu merk ik vooral dat ik dingen makkelijker van me af kan zetten en beter slaap en rustiger ben in mn hoofd. Gewoon wat minder angst en paniek in mn hoofd.

Disclaimer: de begintijd viel bij mij samen met de chemo en later koorts/infectie, dus die duizeligheid is daardoor ook wel versterkt. En pas na mn operatie voelde ik me echt wat beter en toen ging het snel met me beter voelen, daarvoor speelde er ook echt te veel denk ik om direct alles ‘op te lossen’, dus het was bij mij wel een combinatie van. Maar het heeft zeker geholpen om me gewoon wat minder kut te voelen.

2 likes

Ja dat leek mij ook verstandig. Ben alleen een beetje bang dat ik dan direct op straat sta en dan dus geen ww krijg. En ik heb wel inkomsten nodig om mijn vaste lasten te betalen.

Ik ben een kitty live cam aan het kijken en een kat heeft een prullenbak omgeflikkerd en zit erin te neuzen.
:heart:

12 likes

Nou ik ga hier niet aan wennen hoor? Ik heb nu door dat het van een paar huizen verder vandaan komt omdat ze blijkbaar de hele dag smoken. Ik laat mijn woongenot hier niet door verpesten. Geen idee wat m’n rechten zijn maar ga er sowieso wel wat van zeggen of anders een melding maken

Iemand op het terras heeft mossels besteld en het ruikt zoohoo lekker

Ja ik las het… ik hoop niet die jongen. Maar ja een ander persoon is ook niks :frowning: waarom… ik vraag me echt af wat er is gebeurd… hij was niet dronken

@Fukaeri Balen dat het zo tegen viel… Misschien kan je wel iets van ehealth proberen? Er zijn gratis programma’s en ook waar je voor moet betalen, maar sommige zorgverzekeraars vergoeden dat. Volgens mij zijn er ook best wat programma’s waar je dan online, telefonisch of face-to-face ondersteuning krijgt van een psycholoog.

Huh ik keek net op nos.nl en er staan opeens allemaal oudere nieuwsberichten.

Wel stipt om 13.00 uur op het raam kloppen hè, net zoals al die huismoekes dat doen :stuck_out_tongue:

9 likes

Ik had altijd op maandag ergens een medische afspraak en nam dan altijd daarna de trein naar het centrum van Utrecht en ik dacht dan altijd ‘even lekker een halfuurtje shoppen’ voordat ik verder ging met studeren. Maar ik was dan altijd 10 voor al op de plaats van bestemming. En dan was ik altijd in een dubio of toch direct naar huis of wachten tot de winkels open zijn. Ik haat awkward wachten voor een deur. :pensive:

1 like

Daar moet je minstens toch wel drie passief-agressieve opmerkingen over maken als je zometeen binnen bent, nadat je hard op het raam hebt gebonkt en boos hebt gekeken.

9 likes

Want de bel doet het niet.

19 likes

En hoe heet Snorro?

na 2 maanden denkend zonder forum te kunnen (rip egf) nu toch maar eens mijn account geactiveerd hier :slight_smile: Zin om weer met jullie mee te lezen en te posten!

10 likes

Biecht: Ik zou voor een dag wel zo’n huismoedermoeke wille zijn met pittig kort kapsel, tuniekje van de M&S een matchy legging en bepaalde schoenen en dan lekker van die gemene opmerkingen maken en alle cheapass winkels afstruimen en later op de dag bij de HEMA een bakkie koffie drinken en dan reflecteren dat ik veel onnodige shit heb gekocht maar het was afgeprijsd. :thinking:

14 likes

Mijn marlèneke zei ook altijd “voor 13:00 ga ik niet het winkelcentrum in want ik wil niet gezien worden met al die huismoeders”.

11 likes

“Awellll meneer de proffesnor, wat had ge dan willen kopen”

“PROFESSOR SAMSON.”

9 likes

Is er geen trouwtopic of kijk ik erover heen?

1 like
10 likes