Weet iemand waar ik leuke sportkleding voor mannen kan kopen?
Iemand heeft de nee/nee sticker van mijn brievenbus gehaald. Ik snap dit niet helemaal haha
Ik heb 3 boekjes dacht ik, dus daarmee zou je al een aantal glazen kunnen kopen. Wij halen al onze boodschappen daar, dus misschien komen er nog wel een aantal bij.
Laat maar weten, je mag ze hebben hoor
Ook goed
Stuur me maar een PB
Yesss ! Wat fijn om te horen trots op je haha.
Decathlon! En anders gewoon Nike/Adidas winkel of Intersport ofzo.
Oehh sexy haha. Fijn dat je het naar je zin hebt gehad!
Ik ben op werk en heb een gare koptelefoon die geluid lekt. Wat zal ik doen?
- Riskeren dat je collegaâs je horen en party in the USA luisteren
- Niks luisteren
- Kantoor correcte muziek luisteren (als je hierop stemt moet je wel een voorbeeld geven)
0 stemmers
Slipknot
Dat is ook zo! Ja het laatste jaar draag ik wel shorts enzo, dus de drempel is al lager gelukkig!
Ik rijd er net met de trein langs dus vandaar. Maar ik vind het veel grappiger dan zou moeten dat een pand van âBrabantWaterâ in Dorst ligt hahahaa
Ja met de zachte g en l spreek je ook uit
Oh jeetje het lichaam van Koen is gevonden, waarschijnlijk kan hij langs de weg naar de camping gelopen en toen over een vangrail heengestapt. Daar ergens gestruikeld en toen 6m naar beneden gevallen in een greppelâŠ
Ah ik vind het zo erg, dit is echt wel t ergste wat je kan overkomen als ouders
Heb echt met ze te doen
Ik wou een heel verhaal vertellen dat sommige brabanders het met zon dikke L uitspreken dat je de rest van het woord niet eens meer hoort.
Maar het gaat over Limburg oeps.
Kak. Ik heb net het bandje van mijn jurkje gescheurd en ik heb geen bh aan. En ik moet nog een uur met het ov naar huis.
En natuurlijk heb ik vanmorgen alle zooi uit mijn tas gegooid dus ik heb niks waarmee ik het kan repareren.
Afbak pizza voor 65 cent? Waar?
https://www.ah.be/producten/product/wi737/ah-pizza-kaas-tomaat
Neem aan dat deze bedoeld wordt! Is wel een redelijk kleine pizza helaas
Jeeeej