Wat je even kwijt wilt #3

Ja!

1 like

Ik keek zo uit naar mijn pakketje en het zou dus zaterdag bezorgd moeten zijn, maar het is er niet :sob: heel gek want er staat zelfs een tijd bij wanneer het bezorgd zou moeten zijn en er was gewoon iemand thuis op dat moment maar de bezorger is helemaal niet geweest? En het was echt 1 kledingstuk dus ook niet echt van waarde maar ik baal zo dat ik het niet heb nu en ik niet weet of ik het nog wel krijg en wanneer dan :expressionless:

Ziet er goed uit toch! Dat ze dat allemaal in die 3 maanden voor elkaar hebben gekregen :joy:

11 likes

Ik vind de Primark een leuke winkel. Beetje zoals de H&M verschilt de kwaliteit maar op een gegeven moment weetje wel wat je wel en niet moet kopen daar. Ik vind het een prima winkel voor basis dingen, ook fijne panty’s daar enz.

1 like

Heh?? :rofl::rofl:

En vandaag kwam een ander persoon die ik moest inwerken gewoon niet opdagen. Wat is dit :thinking:

Ben eindelijk weer bij met lezen. Kan het niet bijhouden omdat ik op vakantie ben, dus weinig tijd om te lezen.

Het is zo genieten op vakantie. Vrij zijn en geen verplichtingen hebben is echt relaxed. Op dit soort momenten vraag ik mij altijd af waarom ik fulltime werk en niet gewoon een huisvrouw ben.

1 like

Shoplog!

1 like

Blijf daar!

1 like

Niet schamen joh, kan gebeuren toch? Het is ook pas de eerste keer dat je iets te laat bent

1 like

@anon98052296
Wilde jij nog glazenzegels van de jum.bo?

Ben erg blij met deze Samson en Gert opleving in dit topic.

7 likes

Facilitair werk is zo ondankbaar. En ik wilde dit niet eens doen, ben zowat verplicht om dit te doen bah.

@ScrantonStrangler Hm ja, ik heb dat wel eens geprobeerd en ik vond het voor mij niet werken. Ik kan me er dan moeilijk toe zetten en ik mis dan het persoonlijke contact. Maar toch bedankt voor de tip!

Ik denk niet dat ik de medicatie ga nemen. Voel me daar echt niet fijn bij. Ik wil dit zelf kunnen. Dus vanaf nu poging #9303409 tot structuur en regelmaat aanbrengen in mijn leven, gezond te leven, te sporten en niet steeds naar alcohol/drugs te grijpen en stomme impulsieve dingen te doen als het niet lekker gaat. Ik hoop zo dat ik dit zelf kan.

4 likes

Dingen regelen binnen het pand voor onze verdieping. Dus lekkages en airco en al die shit. Maar dit is niet waar ik voor aangenomen ben. Deze functie heb ik ‘gekregen’ omdat ik toevallig altijd naast een facilitaire collega heb gezeten die ontslag heeft genomen en ze geen vervanging willen aannemen en ik het wel even kan doen. Voel me echt het pispaaltje waar iedereen even tegenaan kan zeiken mijn god zeg.

1 like

Ga nooit met deze temperaturen naar een tuincentrum, jemig wat een sauna.

Nu zit ik in de schaduw in de tuin, met mijn voeten in een teiltje koud water. Dit is nog niet zo verkeerd.

2 likes

Oeh je inspireert mij om een teiltje te gaan kopen. :ok_hand:

1 like

Met mijn voetjes in een badje koud water tijdens het computeren, klinkt als een goed plan.

Ik heb er zelf helemaal 0 dus als iemand anders ze wilt die er nog maar een paar nodig heeft mag diegene ze ook hebben hoor!! Wel bedankt :kissing_heart:

Pff. Ik heb een reactie. Ik krijg ontzettend veel verwijten naar mijn hoofd. Ik denk niet dat ze doorheeft hoe pijnlijk dit voor mij geweest is. En ik heb geprobeerd om haar niks te verwijten, want dat vond ik zinloos. Ik had dit afgesloten voor mezelf maar ik voel me nu zo rot. Ik wil echt naar huis…

2 likes