Omg ga ik doen zodra ik de kracht heb gevonden op te staan.
Wat @KREN zegt! Ah huismerk kaas en tomaat en dan iets te koet bakken waardoor die super klef is Love it
Lief, dankjewel! Ja het probleem is dat geen dingen wil gaan vermijden door angst, maar als het echt niet gaat dan moet ik daar inderdaad maar vrede mee hebben.
Dat ik hier nooit eerder achter ben gekomen. Ik voel dat dit een verrijking van mijn leven wordt
De een spreekt het zo uit en de ander misschien anders. Als ze je begrijpen is het toch goed
niet druk om maken!
Gelderland haha.
Hahaha lief dankjewel !
Is het Opbiecht topic zonder omg reacties eigenlijk weg?
Neehoor, hij is er nog. Wel members only.
https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties/411/3272
Roti 
Ooooh vandaar dat ik het ook niet kon vindenā¦maar heb wel al meer dan 50 posts volgens mijš¤
Opgelost. Ik liep langs een tuin waar iemand zat en ik vroeg of ze misschien een veiligheidsspeld had. Zegt die vrouw: kom binnen meis, trek maar uit, ik naai hem wel. Dus ik half naakt midden in haar woonkamer een kwartier zitten kletsen terwijl ze mijn jurk naaide. Echt zo lief! Soms hou ik echt van de mensheid.
Ik ga op vakantie met een vriendin (van ons) en mijn zus wilde lastminute ook nog mee en nu heb ik er totaal geen zin meer in want ze is super asociaal en is het nu al aan het verpesten 
Hebben net al ruzie gehad.
Aah dit is echt lief 
Even een berichtje sturen naar 1 van de mods dat je graag toegang wilt!
Ok thnx!
Ik had gedoe op mijn nieuwe werk, iets met mijn recht op verlof. Over gesproken, was een vervelend gesprek waarin ze een beetje liepen te dreigen met ontbinden contract en me toen vroegen mijn recht op te geven. Toen ik voor mezelf opkwam was het geslijm en dat ik zoān aanwinst ben blabla. Nu vervolg contact gehad, weer zo kut. Het voorstel van mijn baas, een bepaalde optie om dat verlof op te vangen (de meest voor de hand liggende), is ineens geen optie meer voor haar, zonder verdere reden. Man wat ben ik pissig. Ik wil eigenlijk niet meer voor ze werken maar de financiĆ«le zekerheid is ook wel prettig. Maar het voelt echt niet goed meer. Ze proberen me constant te bespelen en ik ben er nog niet eens begonnen. Bah
Ik heb ook helemaal geen zin in dit soort gezeik, ik ben 39 weken zwanger, laat me lekker puffen en klagen op de bank met opgezwollen pootjes ipv hierover te stressen.
Een bedrijf handelt mijn klacht zo slecht af dat ik ze zojuist enkel een woord met bijbehorende betekenis uit de Dikke van Dale heb gestuurd.
Pfff en daar gaat de muziek bij de buren weer kneiterhard aanā¦en we kunnen er niets aan doen. Zo moedeloos word ik er van. Kan er soms wel even om janken.
Ok sorry! Zal ik doen