Aaah probeer het je niet te veel aan te trekken, snap wel dat dat heel moeilijk is hoor. Maar soms houden vriendschappen gewoon op, net als relaties, en de een kan daar beter mee omgaan dan de ander. Als dit voor haar als een enorme verrassing komt reageert ze denk ik heel erg vanuit haar initiële teleurstelling, misschien dat ze later nog wat bijtrekt. Echt heel goed dat je het hebt proberen uit te leggen zonder haar verwijten te maken, jammer dat ze andersom haar gevoelens niet kenbaar kan maken zonder dat naar jou toe te doen.
Nog een uurtje volhouden! (Denk ik?) Minder zelfs
@Lentex Oh dan kom ik ff heel brutaal tussendoor. Ik spaar ze en heb er nog veel nodig dus je zou mij er blij mee maken! Verzendkosten etc betaal ik dan natuurlijk!
Morgen plotseling lekker naar het strand! En euhm ja, dan moet ik dus in bikini😅 even mentaal op voorbereiden
Weet iemand waar ik leuke sportkleding voor mannen kan kopen?
Iemand heeft de nee/nee sticker van mijn brievenbus gehaald. Ik snap dit niet helemaal haha
Haha wie was dat hier… dat de buren haar sticker eraf hadden gehaald en op hun eigen brievenbus geplakt. Misschien moet je de buren even checken!
Ik heb 3 boekjes dacht ik, dus daarmee zou je al een aantal glazen kunnen kopen. Wij halen al onze boodschappen daar, dus misschien komen er nog wel een aantal bij.
Laat maar weten, je mag ze hebben hoor
Ook goed
Stuur me maar een PB
Yesss ! Wat fijn om te horen trots op je haha.
Decathlon! En anders gewoon Nike/Adidas winkel of Intersport ofzo.
Oehh sexy haha. Fijn dat je het naar je zin hebt gehad!
Ik ben op werk en heb een gare koptelefoon die geluid lekt. Wat zal ik doen?
- Riskeren dat je collega’s je horen en party in the USA luisteren
- Niks luisteren
- Kantoor correcte muziek luisteren (als je hierop stemt moet je wel een voorbeeld geven)
0 stemmers
Slipknot
Dat is ook zo! Ja het laatste jaar draag ik wel shorts enzo, dus de drempel is al lager gelukkig!
Ik rijd er net met de trein langs dus vandaar. Maar ik vind het veel grappiger dan zou moeten dat een pand van ‘BrabantWater’ in Dorst ligt hahahaa
Ja met de zachte g en l spreek je ook uit
Oh jeetje het lichaam van Koen is gevonden, waarschijnlijk kan hij langs de weg naar de camping gelopen en toen over een vangrail heengestapt. Daar ergens gestruikeld en toen 6m naar beneden gevallen in een greppel…
Ah ik vind het zo erg, dit is echt wel t ergste wat je kan overkomen als ouders
Heb echt met ze te doen
Ik wou een heel verhaal vertellen dat sommige brabanders het met zon dikke L uitspreken dat je de rest van het woord niet eens meer hoort.
Maar het gaat over Limburg oeps.