Vervelend! Heb je genoeg zout op? Eet Anders ff een zak chips, je zweet met dit weer al je mineralen uit. Oh en natuurlijk water drinken.
Ja, heb cup a soup op, zouter kan bijna niet, haha
Wat vinden jullie de leukste webshop voor betaalbare huisaccessoires? En dan bedoel ik dus geen mandje van 50 euro ofzo of een windlichtje van 30 euro. Hoeft ook niet super cheap te zijn hoor.
Doe chips, is ook mijn excuus
Dan moet ik naar buiten, da’s weer minder.
Hm aan de ene kant zou ik inderdaad zeggen dat je het moet delen met mensen die hem kennen, aan de andere kant kan het ook een schreeuw om aandacht zijn omdat ie je terug wil ofzo. Als ik jou was zou ik het wel delen met iemand die nu wèl dicht bij hem staat, en dat is alles wat je kan doen. Inderdaad onthouden dat jij niet verantwoordelijk bent voor wat hij doet.
Gadver lichaamsbeweging. Same.
Haha Is meer de temperatuur. Heb wel patat voor in de airfryer enzo, da’s ook zout.
Ik heb vanavond ook patat gehad met het excuus dat er zout op zit hahaha.
Vooral je laatste punt vind ik wel een goede inderdaad. Heb inderdaad bij vriendinnen meegemaakt dat dit gezegd werd puur ter manipulatie. Dan is het goed als omgeving daarvan op de hoogte is.
Ik heb boodschappen gedaan maar geen zin om te koken dus net eten besteld, what’s wrong with me.
Ik ben me net toch geschrokken, kom de straat in rijden zie ik opeens mijn ex staan. Ik heb ‘m echt al maanden niet gezien dus dat voelde heel raar. Gelukkig heeft ie mij niet gezien. En ik voel mij best stom dat het mij wat doet terwijl ik toch echt dacht dat hij mij niks meer kon doen.
Ik hoop dat iedereen die nu zonder na te denken een groot zwembad vult met water diaree krijgt en uitdroogt.
Sorry not sorry.
Bedoel je de borg? Die krijg je meestal pas terug als je eruit bent. En dan binnen 4 tot 6 weken geloof ik. Zo ging het bij mij alle keren tot nu toe wel.
Ook mijn stufi!
Jaa en het zijn nou ook niet mensen die dat water dan over de planten of een grasveld of iets gieten. Nee gewoon weg gooien op je betonnen tuintje yolo…
Aah lief <3
Ik vind het zo verschrikkelijk dat een werkdag 8 uur duurt en dan precies van half 9 tot 5. Ja of ik moet me omscholen tot verpleegkundige ofzo want dan kan ik ook avond en nachtdiensten draaien. Ik haat het zo erg dat ik 8 uur stil moet zitten, binnen, achter een computer. Mehhh
Probeer uit mijn depri modus te komen en iets goeds te doen. Iedere dag zitten er 2 schattige katjes voor mijn deur. Dus heb een laag bakje met melk gevuld en vond een blikje makreel dat over datum was in de kast.
Ik schrok ineens van de buurvrouw en toen viel die walgelijk ruikende jus van de vis over mijn jurk. Ik heb me gedoucht maar het gaat gewoon niet weg de geur. Dus ik blijf voorlopig weer binnen.