Opgelost. Ik liep langs een tuin waar iemand zat en ik vroeg of ze misschien een veiligheidsspeld had. Zegt die vrouw: kom binnen meis, trek maar uit, ik naai hem wel. Dus ik half naakt midden in haar woonkamer een kwartier zitten kletsen terwijl ze mijn jurk naaide. Echt zo lief! Soms hou ik echt van de mensheid.
Ik ga op vakantie met een vriendin (van ons) en mijn zus wilde lastminute ook nog mee en nu heb ik er totaal geen zin meer in want ze is super asociaal en is het nu al aan het verpesten
Hebben net al ruzie gehad.
Aah dit is echt lief
Even een berichtje sturen naar 1 van de mods dat je graag toegang wilt!
Ok thnx!
Ik had gedoe op mijn nieuwe werk, iets met mijn recht op verlof. Over gesproken, was een vervelend gesprek waarin ze een beetje liepen te dreigen met ontbinden contract en me toen vroegen mijn recht op te geven. Toen ik voor mezelf opkwam was het geslijm en dat ik zo’n aanwinst ben blabla. Nu vervolg contact gehad, weer zo kut. Het voorstel van mijn baas, een bepaalde optie om dat verlof op te vangen (de meest voor de hand liggende), is ineens geen optie meer voor haar, zonder verdere reden. Man wat ben ik pissig. Ik wil eigenlijk niet meer voor ze werken maar de financiële zekerheid is ook wel prettig. Maar het voelt echt niet goed meer. Ze proberen me constant te bespelen en ik ben er nog niet eens begonnen. Bah Ik heb ook helemaal geen zin in dit soort gezeik, ik ben 39 weken zwanger, laat me lekker puffen en klagen op de bank met opgezwollen pootjes ipv hierover te stressen.
In het update topic staat beschreven hoe je toegang aan kunt vragen als je 50 berichten hebt. Geen losse berichtjes graag!
Een bedrijf handelt mijn klacht zo slecht af dat ik ze zojuist enkel een woord met bijbehorende betekenis uit de Dikke van Dale heb gestuurd.
Pfff en daar gaat de muziek bij de buren weer kneiterhard aan…en we kunnen er niets aan doen. Zo moedeloos word ik er van. Kan er soms wel even om janken.
Ok sorry! Zal ik doen
Ik kocht net drank op het vliegveld en die man dacht denk ik echt dat ik twaalf was Hij was zo verbaasd dat hij zag dat ik oud genoeg was om drank te kopen. Daarna heel schattig helemaal zo van ik bedoelde het echt positief in zijn gebrekkig Engels.
Hoe dan?!
Oh oeps, sorry
Ik vind het helemaal niet vermoeiend.
Ik vind het ontzettend inspirerend om te zien hoe je zo positief en krachtig in het leven staat. Dat vind ik zo knap! Dat zet soms alles een beetje weer in perspectief, als ik dramaqueen loop te zijn om iets kleins. Blijf vooral delen!
Ah dit vind ik naar om te lezen . Was al benieuwd hoe het af zou lopen toen ik je eerste berichtje zag. Gaat het nu wel een beetje? En hebben jullie het afgesloten als in… de vriendschap? Of de ruzie afgesloten? Vriendschappen kunnen indd gewoon verwateren, maar met ruzie of niet, het blijft vervelend…
Het gaat! Ik voel me opgelucht. De vriendschap is over inderdaad. Geen ruzie.
Gelukkig! Fijn dat je het uiteindelijk goed hebt afgesloten. Nu is het misschien ook wat minder ongemakkelijk als je haar ergens tegenkomt ofzo.
Haha ja ik heb het om deze reden zojuist voor het eerst geluisterd. Nooit eerder gehoord. Haat het nog niet maar ik denk over 10x luisteren wel al.
Een tijd geleden heb ik met oud-collega’s afgesproken om aankomende vrijdag te gaan lunchen. Nu zie ik alleen dat het 33 graden wordt. En het zijn ook allemaal van die buitentypes en ik zit al 2 weken als een kluizenaar binnen omdat ik deze hitte niet trek dus ga het denk ik afzeggen