Haha er zijn dus blijkbaar mensen die niet eens even kunnen nadenken.
@anon39978576 @anon91490777 please kom het vertellen tegen mijn jacuzzi huisgenoot, ze heeft hem gisteren schoongemaakt met water en zeep en vervolgens gevuld . Heb het al gezegd van goh er is wel droogte he. Ze keek me aan en zegt, ohja! Uur later nog steeds die slang erin
. Sommige mensen geven geen fuck.
In ieder geval niet de sleutels afgeven aan je huisbaas totdat je een toezegging op papier of mail hebt dat je je borg terugkrijgt.
Volgens mij mogen katten geen gewone melk⊠Of had je speciale kattenmelk (als dat bestaat?). Wel lief dat je ze iets wilt geven!
Je hebt helemaal gelijk. Ik verwachtte hem inderdaad niet. Hij woont hier ook niet echt in de buurt dus dat speelt ook zeker mee.
Ik ken ook een hond die zo heet, haha. Is ie toevallig groot, wit en harig?
Waar staat dat ding ik prik hem wel lek. Met deze blik
Gewone melk is niet verstandig. Katten kunnen de enzymen in gewone melk bijna niet verwerken waardoor ze maag en darmproblemen kunnen krijgen. Lactose vrije melk of kattenmelk kan wel.
Ohw jeetje dat wist ik helemaal niet. Ik dacht gewoon aan âpoesje mauw, ik heb lekkere melk voor jouâ.
Zal het maar weghalen dan. Heb geen kattenmelk. Kan ik gewoon water geven dan?
Water is altijd goed.
Ik durfde het niet te posten maar bedankt dat jij t voor me doet
Bepaalde delen van Nederland zijn afhankelijk van de neerslag en er is nu geen neerslag, dus ja daar heerst grote droogte. Er moet heel wat gebeuren om geen water meer uit de kraan te krijgen maar er staat wel een code geel momenteel.
Ik heb bijna een uur gewandeld
hallo ik ben een hele dag aan het werk geweest en voel mij een volwassene. Wat een kut gevoel.
Hetzelfde hier! Zodra ik op âantwoordenâ drukte versprong ie steeds naar een plek in mijn getypte tekst ipv dat ie mân bericht verzond.
Door dit warme weer heb ik zo geen zin om dingen in het huishouden te doen behalve echt het hoognodige. De keuken is goor, slaapkamer en woonkamer ontploft. En er zit al 3 dagen een schone was in de droger waar ik nu maar schone onderbroeken uitpluk als het nodig is.
Ik ga morgen een dagje naar Haarlem, heeft iemand nog tips voor een restaurant (liefst waar je lekker buiten kan eten)? Ook liever niet Italiaans want dat heb ik gister al gegeten
Ik heb het ook niet per se over drinkwater, gewoon algemeen
Je kan nooit genoeg smoesjes hebben. Jongens zijn stom!
Table24 vind ik leuk! Is op een plein, dus ook de mogelijkheid om buiten te zitten. Zou wel even reserveren mocht je daarheen willen.