Wat je even kwijt wilt #3

Ik ben echt superduizelig, denk door het weer. :frowning_face:

Ik kreeg net iets te horen wat ik fout had gedaan maar datgene was echt al maanden geleden. Het was in een evaluatie over een project maar ik dacht echt had dat toen gezegd. En nu knaagt het een beetje.

1 like

Haha dit.

1 like

Heb een bakje chocolademousse en het smelt gewoon! Nog geen minuut uit de koelkast.

2 likes

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Mijn ex kan het totaal niet hebben dat ik nu een relatie met een ander heb. Hij dreigt er nu mee om zichzelf tegen een boom aan te rijden.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen

Kan je niet eerst aangeven dat je de warmte slecht trekt en daardoor liever ergens binnen gaat lunchen? Mochten zij dat niet willen kun je het altijd alsnog afzeggen. Misschien vinden ze het wel geen probleem en zeg je anders voor niks af!

1 like

Ik zet even Netflix op pauze en ineens ziet de lay-out er anders uit. Ik kan dit niet aan.

1 like

Vervelend! Heb je genoeg zout op? Eet Anders ff een zak chips, je zweet met dit weer al je mineralen uit. Oh en natuurlijk water drinken.

Ja, heb cup a soup op, zouter kan bijna niet, haha :stuck_out_tongue:

2 likes

Wat vinden jullie de leukste webshop voor betaalbare huisaccessoires? En dan bedoel ik dus geen mandje van 50 euro ofzo of een windlichtje van 30 euro. Hoeft ook niet super cheap te zijn hoor.

Doe chips, is ook mijn excuus

3 likes

:joy: Dan moet ik naar buiten, da’s weer minder.

Hm aan de ene kant zou ik inderdaad zeggen dat je het moet delen met mensen die hem kennen, aan de andere kant kan het ook een schreeuw om aandacht zijn omdat ie je terug wil ofzo. Als ik jou was zou ik het wel delen met iemand die nu wèl dicht bij hem staat, en dat is alles wat je kan doen. Inderdaad onthouden dat jij niet verantwoordelijk bent voor wat hij doet.

1 like

H&M en Sissy Boy zijn mijn favorieten.

2 likes

Gadver lichaamsbeweging. Same.

1 like

Haha :stuck_out_tongue: Is meer de temperatuur. Heb wel patat voor in de airfryer enzo, da’s ook zout.

1 like

Ik heb vanavond ook patat gehad met het excuus dat er zout op zit hahaha.

3 likes

Vooral je laatste punt vind ik wel een goede inderdaad. Heb inderdaad bij vriendinnen meegemaakt dat dit gezegd werd puur ter manipulatie. Dan is het goed als omgeving daarvan op de hoogte is.

1 like

Ik heb boodschappen gedaan maar geen zin om te koken dus net eten besteld, what’s wrong with me.

1 like

@Krabsalade @voortaan @palmboom
Dankjulliewel. Ga zo even met zijn zusje praten.

1 like