Wat je even kwijt wilt #3

Nee is een Berner Sennen van 12 weken. Luistert voor geen meter maar oh zo schattig!

4 likes

De slimste mens met Tim den Besten. Bijzondere ervaring hahah

4 likes

nou inderdaad.

Ik belde vandaag de huisarts, omdat mijn tekenbeet na de antibioticakuur nog steeds een klein beetje rood is. Ik kreeg natuurlijk de assistente aan de telefoon en vroeg of dat ok is of dat ik beter nog even terug kan komen. Kreeg ik als antwoord: ‘de kuur is de kuur’. Ze ging het voor de zekerheid nog wel even navragen aan de arts, maar het zat wel goed, want de kuur was de kuur. Echt zo’n antwoord waar je helemaal niks aan hebt? Ik mocht morgen terugbellen

ik heb in een half dronken bui glazen van de feesten mee genomen gister :joy:
Well worth die 1 euro borg :joy::joy::joy:

28 likes

Ik word er zelf gewoon onrustig van, mijn god. Niet normaal die man hoor haha

1 like

Tim is <3

4 likes

Ah dat is echt mega kut zeg!! En het kan gewoon door de brievenbus, dus misschien iemand van de buren iets ontvangen?

Aha dat en dat ik ongesteld ben is mijn smoes om morgen patat te halen na werk :sunglasses:

2 likes

Woehoee We zijn er bijna begint weer :heart:

5 likes

Goed bezig! Vanavond vroeg naar bed?

Girls i need some help! Mijn nichtje van 15 zit thuis aangezien ze aan haar heup geopereerd is en dus niet echt (ver) het huis uit kan. Ze verveelt zich rot en word inmiddels een beetje gek van het binnen zitten. Weten jullie iets leuks wat ik met haar kan gaan doen? Het is niet een typisch meisje meisje zeg maar, dus ik vind het erg lastig hahah. Het is ook niet zo dat ik haar supergoed ken, maar ik vind het zo sneu dat ik graag iets voor haar wil doen. Iemand nog ideeën?

1 like

Paar meiden tijdschriften kopen en die samen lezen met koekjes? Lekker youtube filmpjes kijken? Singstar of karaoke spelen? Maskertjes en nagellak?

1 like

Oeh iets van karaoke is wel een goed idee ja! Thanks!

1 like

In geval van nood kan het ‘je moet kiezen’ topic doorspitten ook best leuk zijn

5 likes

Meidenavondje bij haar thuis, maskertjes, taart, film, chocolade.
Wat leuke tijdschriften/boeken kopen.
Een youtubevloggers afspeellijst voor haar maken.
Handletteren.

Stiekem baal ik een beetje dat mijn pakket morgen niet komt. Wel een ander, maar niet die ik gehoopt had.

Kan ze rechtop zitten? Anders naar een leuke bioscoopfilm met z’n tweeen?

Oh maar ze was juist niet meisje meisje?
Lumberjack games kijken op YouTube! Nog best vermakelijk ook. A

Ik heb mn waaier aan staan. Dus ik word morgen wakker met een stijve nek of keelpijn. Of dat ding ontploft midden in de nacht dat kan natuurlijk ook.

2 likes