Wat je even kwijt wilt #3

Ik ben op vliegenjacht . Ik wil ze nooit doodmaken want ik wil geen lijkjes opruimen en ik vind het ook een beetje zielig. Dus ik probeer ze meestal naar buiten te laten. Maar deze vlieg fuckt me al 2 dgn dus ik weet nog niet of hij blijft leven.

Verder doen mijn knieeen pijn door het schrobben van de vloer. Ik heb echt rode plekken.

Hmmm t valt dus eigenlijk reuze mee?

Oh dat had ik even gemist, sorry! Wat een gedoe en wat achterlijk dat alle sleutels hetzelfde zijn. Kun je daar sowieso niet iets mee? Want iedereen kan dus bij jou naar binnen, je spullen kunnen ineens weg zijn en als iemand anders zijn sleutel verliest kunnen ongenodigden ook naar binnen. Misschien een woonbeschermingsinstantie oid inschakelen? Ook in verband met je borg misschien. Hopelijk krijg je het gewoon terug!

Jaa hij staat eigenlijk ook helemaal niet richting mn nek . Weet ook niet waarom ik daar bang voor ben hahaha.

1 like

Ik dacht dat het een goed idee was om mijn teenslippers vast in te lopen voor op vakantie, nu heb heb tussen beide tenen meteen open blaren :persevere: Nouja beter nu dan op vakantie :roll_eyes:

Hier vliegen er ook een aantal rond en mijn kat probeert ze dus te vangen. Ik hoop zo dat dat niet lukt.

:frowning_face: Voor het eerst sinds ik met vier mensen extra kijk op mijn account en dat is alweer een tijdje. Stom! En het is ook nog eens mijn account haha.

2 likes

Ah beter! Ik had ook al een goede ervaring met hun service. Ik had eerst een paar besteld dat toch uitverkocht was, dus werd meteen gebeld. En had echt 1 dag later die schoentjes al in huis. Echt top.

1 like

Zijn er op dit moment wel mensen die je vertrouwt en waar je bij terecht kan?
Ik hoop dat je snel wat meer rust krijgt in je hoofd! :kissing_heart:

1 like

Je kunt je uitloggen bij al je schermen en vervolgens wachtwoord veranderen

Ooh shit, ik zit net een sollicitatiebrief terug te lezen die ik heb verstuurd en zie dat ik twee keer mijn naam heb opgeschreven, hoe kon ik dat nou niet zien :woman_facepalming::woman_facepalming:

Er staat ook echt:

Vriendelijke groet,

Xiomara

Xiomara

18 likes

Balen maar het staat onderaan en daar zullen ze niet hard over vallen. Beter dit dan een dt-fout etc :stuck_out_tongue:

Haha true, ik ben gelukkig wel uitgenodigd voor een gesprek maar zat net dus terug te lezen wat ik ook al weer had gestuurd en zie 't ineens :sleepy: :roll_eyes:

(Beetje tmi)
Mijn moeder heeft vandaag perongeluk op het vloerkleedje voor de wc gekakt en is er dan ook nog eens in getrapt hahaha ik ga stuk

26 likes

Oke mn whats app loopt vast… oke laat maar dan joejoeee.

Kun je de politie niet bellen dan? Heb ik ook wel eens gedaan toen ik al dagen achter elkaar last had van veel te harde muziek van de buren.

Ik heb een soort bult of naja verdikking (is dat een woord haha) in mijn nek en mn vriend zegt dat het waarschijnlijk gewoon een opgezette lymfeklier is, heeft hij ook wel eens als ie verkouden is ofzo. Maar ik voelde die bult n aantal weken geleden al en hij zit er nu nog blijkbaar. Ik voel m alleen als ik mn hoofd opzij doe zeg maar, dus was het helemaal vergeten. De Uber Hypochonder in mij maakt dit veel groter dan het is natuurlijk. Misschien toch maar naar de dokter van de week.

Ik leef nu pas op dit soort dagen. Het is eindelijk afgekoeld en donker. Haha.

Ik ben zwanger van teveel ijs.

16 likes

Goede omschrijving hahahaha.
Ik moet echt verhuizen naar de kust. Limboland is echt te heet en te windloos voor mij. Maar ja, ik sta voor de klas, niemand neemt me serieus met dit accent :joy::joy:
(En ik hou veel te veel van mijn familie en vrienden hoor haha)

9 likes