Wat je even kwijt wilt #3

Ik ben me net toch geschrokken, kom de straat in rijden zie ik opeens mijn ex staan. Ik heb ‘m echt al maanden niet gezien dus dat voelde heel raar. Gelukkig heeft ie mij niet gezien. En ik voel mij best stom dat het mij wat doet terwijl ik toch echt dacht dat hij mij niks meer kon doen.

1 like

Ik hoop dat iedereen die nu zonder na te denken een groot zwembad vult met water diaree krijgt en uitdroogt.
Sorry not sorry.

13 likes

Bedoel je de borg? Die krijg je meestal pas terug als je eruit bent. En dan binnen 4 tot 6 weken geloof ik. Zo ging het bij mij alle keren tot nu toe wel.

Ook mijn stufi!

1 like

Ik lig op bed in mn ondergoed met mn ventilator op me gericht maar het is alsnog niet te houden.

4 likes

Jaa en het zijn nou ook niet mensen die dat water dan over de planten of een grasveld of iets gieten. Nee gewoon weg gooien op je betonnen tuintje yolo…

Aah lief <3

Ik vind het zo verschrikkelijk dat een werkdag 8 uur duurt en dan precies van half 9 tot 5. Ja of ik moet me omscholen tot verpleegkundige ofzo want dan kan ik ook avond en nachtdiensten draaien. Ik haat het zo erg dat ik 8 uur stil moet zitten, binnen, achter een computer. Mehhh :persevere:

3 likes

Probeer uit mijn depri modus te komen en iets goeds te doen. Iedere dag zitten er 2 schattige katjes voor mijn deur. Dus heb een laag bakje met melk gevuld en vond een blikje makreel dat over datum was in de kast.
Ik schrok ineens van de buurvrouw en toen viel die walgelijk ruikende jus van de vis over mijn jurk. Ik heb me gedoucht maar het gaat gewoon niet weg de geur. Dus ik blijf voorlopig weer binnen.

5 likes

Haha er zijn dus blijkbaar mensen die niet eens even kunnen nadenken.

@anon39978576 @anon91490777 please kom het vertellen tegen mijn jacuzzi huisgenoot, ze heeft hem gisteren schoongemaakt met water en zeep en vervolgens gevuld :sob::cry:. Heb het al gezegd van goh er is wel droogte he. Ze keek me aan en zegt, ohja! Uur later nog steeds die slang erin :roll_eyes:. Sommige mensen geven geen fuck.

In ieder geval niet de sleutels afgeven aan je huisbaas totdat je een toezegging op papier of mail hebt dat je je borg terugkrijgt.

Volgens mij mogen katten geen gewone melk… Of had je speciale kattenmelk (als dat bestaat?). Wel lief dat je ze iets wilt geven!

1 like

Je hebt helemaal gelijk. Ik verwachtte hem inderdaad niet. Hij woont hier ook niet echt in de buurt dus dat speelt ook zeker mee.

1 like

Ik ken ook een hond die zo heet, haha. Is ie toevallig groot, wit en harig?

Waar staat dat ding ik prik hem wel lek. Met deze blik :slightly_smiling_face:

Gewone melk is niet verstandig. Katten kunnen de enzymen in gewone melk bijna niet verwerken waardoor ze maag en darmproblemen kunnen krijgen. Lactose vrije melk of kattenmelk kan wel.

2 likes

Ohw jeetje dat wist ik helemaal niet. Ik dacht gewoon aan ‘poesje mauw, ik heb lekkere melk voor jou’.
Zal het maar weghalen dan. Heb geen kattenmelk. Kan ik gewoon water geven dan?

1 like

Water is altijd goed.

3 likes

Ik durfde het niet te posten maar bedankt dat jij t voor me doet

2 likes