Bepaalde delen van Nederland zijn afhankelijk van de neerslag en er is nu geen neerslag, dus ja daar heerst grote droogte. Er moet heel wat gebeuren om geen water meer uit de kraan te krijgen maar er staat wel een code geel momenteel.
Ik heb bijna een uur gewandeld
hallo ik ben een hele dag aan het werk geweest en voel mij een volwassene. Wat een kut gevoel.
Hetzelfde hier! Zodra ik op âantwoordenâ drukte versprong ie steeds naar een plek in mijn getypte tekst ipv dat ie mân bericht verzond.
Door dit warme weer heb ik zo geen zin om dingen in het huishouden te doen behalve echt het hoognodige. De keuken is goor, slaapkamer en woonkamer ontploft. En er zit al 3 dagen een schone was in de droger waar ik nu maar schone onderbroeken uitpluk als het nodig is.
Ik ga morgen een dagje naar Haarlem, heeft iemand nog tips voor een restaurant (liefst waar je lekker buiten kan eten)? Ook liever niet Italiaans want dat heb ik gister al gegeten
Ik heb het ook niet per se over drinkwater, gewoon algemeen
Je kan nooit genoeg smoesjes hebben. Jongens zijn stom!
Table24 vind ik leuk! Is op een plein, dus ook de mogelijkheid om buiten te zitten. Zou wel even reserveren mocht je daarheen willen.
Nee is een Berner Sennen van 12 weken. Luistert voor geen meter maar oh zo schattig!
De slimste mens met Tim den Besten. Bijzondere ervaring hahah
nou inderdaad.
Ik belde vandaag de huisarts, omdat mijn tekenbeet na de antibioticakuur nog steeds een klein beetje rood is. Ik kreeg natuurlijk de assistente aan de telefoon en vroeg of dat ok is of dat ik beter nog even terug kan komen. Kreeg ik als antwoord: âde kuur is de kuurâ. Ze ging het voor de zekerheid nog wel even navragen aan de arts, maar het zat wel goed, want de kuur was de kuur. Echt zoân antwoord waar je helemaal niks aan hebt? Ik mocht morgen terugbellenâŠ
Ik word er zelf gewoon onrustig van, mijn god. Niet normaal die man hoor haha
Tim is <3
Ah dat is echt mega kut zeg!! En het kan gewoon door de brievenbus, dus misschien iemand van de buren iets ontvangen?
Aha dat en dat ik ongesteld ben is mijn smoes om morgen patat te halen na werk
Woehoee We zijn er bijna begint weer
Goed bezig! Vanavond vroeg naar bed?