Girls i need some help! Mijn nichtje van 15 zit thuis aangezien ze aan haar heup geopereerd is en dus niet echt (ver) het huis uit kan. Ze verveelt zich rot en word inmiddels een beetje gek van het binnen zitten. Weten jullie iets leuks wat ik met haar kan gaan doen? Het is niet een typisch meisje meisje zeg maar, dus ik vind het erg lastig hahah. Het is ook niet zo dat ik haar supergoed ken, maar ik vind het zo sneu dat ik graag iets voor haar wil doen. Iemand nog ideeën?
Paar meiden tijdschriften kopen en die samen lezen met koekjes? Lekker youtube filmpjes kijken? Singstar of karaoke spelen? Maskertjes en nagellak?
Oeh iets van karaoke is wel een goed idee ja! Thanks!
In geval van nood kan het ‘je moet kiezen’ topic doorspitten ook best leuk zijn
Meidenavondje bij haar thuis, maskertjes, taart, film, chocolade.
Wat leuke tijdschriften/boeken kopen.
Een youtubevloggers afspeellijst voor haar maken.
Handletteren.
Stiekem baal ik een beetje dat mijn pakket morgen niet komt. Wel een ander, maar niet die ik gehoopt had.
Kan ze rechtop zitten? Anders naar een leuke bioscoopfilm met z’n tweeen?
Oh maar ze was juist niet meisje meisje?
Lumberjack games kijken op YouTube! Nog best vermakelijk ook. A
Ik heb mn waaier aan staan. Dus ik word morgen wakker met een stijve nek of keelpijn. Of dat ding ontploft midden in de nacht dat kan natuurlijk ook.
Ik ben op vliegenjacht . Ik wil ze nooit doodmaken want ik wil geen lijkjes opruimen en ik vind het ook een beetje zielig. Dus ik probeer ze meestal naar buiten te laten. Maar deze vlieg fuckt me al 2 dgn dus ik weet nog niet of hij blijft leven.
Verder doen mijn knieeen pijn door het schrobben van de vloer. Ik heb echt rode plekken.
Hmmm t valt dus eigenlijk reuze mee?
Oh dat had ik even gemist, sorry! Wat een gedoe en wat achterlijk dat alle sleutels hetzelfde zijn. Kun je daar sowieso niet iets mee? Want iedereen kan dus bij jou naar binnen, je spullen kunnen ineens weg zijn en als iemand anders zijn sleutel verliest kunnen ongenodigden ook naar binnen. Misschien een woonbeschermingsinstantie oid inschakelen? Ook in verband met je borg misschien. Hopelijk krijg je het gewoon terug!
Jaa hij staat eigenlijk ook helemaal niet richting mn nek . Weet ook niet waarom ik daar bang voor ben hahaha.
Ik dacht dat het een goed idee was om mijn teenslippers vast in te lopen voor op vakantie, nu heb heb tussen beide tenen meteen open blaren Nouja beter nu dan op vakantie
Hier vliegen er ook een aantal rond en mijn kat probeert ze dus te vangen. Ik hoop zo dat dat niet lukt.
Jaaaa, ik zit soms ook even naar buiten te staren voor het naar bed gaan om vleermuizen te kijken.
Voor het eerst sinds ik met vier mensen extra kijk op mijn account en dat is alweer een tijdje. Stom! En het is ook nog eens mijn account haha.
Ah beter! Ik had ook al een goede ervaring met hun service. Ik had eerst een paar besteld dat toch uitverkocht was, dus werd meteen gebeld. En had echt 1 dag later die schoentjes al in huis. Echt top.
Zijn er op dit moment wel mensen die je vertrouwt en waar je bij terecht kan?
Ik hoop dat je snel wat meer rust krijgt in je hoofd!
Je kunt je uitloggen bij al je schermen en vervolgens wachtwoord veranderen