Wat je even kwijt wilt #3

Ooh shit, ik zit net een sollicitatiebrief terug te lezen die ik heb verstuurd en zie dat ik twee keer mijn naam heb opgeschreven, hoe kon ik dat nou niet zien :woman_facepalming::woman_facepalming:

Er staat ook echt:

Vriendelijke groet,

Xiomara

Xiomara

18 likes

Balen maar het staat onderaan en daar zullen ze niet hard over vallen. Beter dit dan een dt-fout etc :stuck_out_tongue:

Haha true, ik ben gelukkig wel uitgenodigd voor een gesprek maar zat net dus terug te lezen wat ik ook al weer had gestuurd en zie 't ineens :sleepy: :roll_eyes:

(Beetje tmi)
Mijn moeder heeft vandaag perongeluk op het vloerkleedje voor de wc gekakt en is er dan ook nog eens in getrapt hahaha ik ga stuk

26 likes

Oke mn whats app loopt vast… oke laat maar dan joejoeee.

Kun je de politie niet bellen dan? Heb ik ook wel eens gedaan toen ik al dagen achter elkaar last had van veel te harde muziek van de buren.

Ik heb een soort bult of naja verdikking (is dat een woord haha) in mijn nek en mn vriend zegt dat het waarschijnlijk gewoon een opgezette lymfeklier is, heeft hij ook wel eens als ie verkouden is ofzo. Maar ik voelde die bult n aantal weken geleden al en hij zit er nu nog blijkbaar. Ik voel m alleen als ik mn hoofd opzij doe zeg maar, dus was het helemaal vergeten. De Uber Hypochonder in mij maakt dit veel groter dan het is natuurlijk. Misschien toch maar naar de dokter van de week.

Ik leef nu pas op dit soort dagen. Het is eindelijk afgekoeld en donker. Haha.

Ik ben zwanger van teveel ijs.

16 likes

Goede omschrijving hahahaha.
Ik moet echt verhuizen naar de kust. Limboland is echt te heet en te windloos voor mij. Maar ja, ik sta voor de klas, niemand neemt me serieus met dit accent :joy::joy:
(En ik hou veel te veel van mijn familie en vrienden hoor haha)

9 likes

Ja maar dan kan ik me ook verschrikkelijk naar voelen voor alle medewerkers die worden ontslagen bij een reorganisatie van een bedrijf. Boycot ik dan die toko ook? Of de zieke kinderen in Afrika? Dan ga ik maar niet meer naar Afrika?
Je kunt toch niet het leed van de hele wereld dragen?

Nee dit is niet lekker kort de bocht? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Of iemand wel of niet bewust bezig is met het milieu hoeft toch niet perse met deze droge situatie te maken te hebben? Iemand kan altijd al begaan zijn met de natuur, of juist niet. In die redenatie zou ik het eerder hypocriet vinden dat je nu opeens wel erom denkt, omdat het op het nieuws is, maar door het jaar heen maakt het je allemaal niet uit. Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn. Maar om nu te pretenderen dat er een gigantische ramp gaat ontstaan gaat mij een beetje te ver

Heb je hem al gebeld?

Kan je niet naar je broer en je nichtje? Zij zijn toch wel te vertrouwen?

1 like

Maar je hebt er niet alleen de boeren mee he. Als dit zo door gaat ook jezelf. Nu zijn sommige dingen lastig om te laten. Maar even niet je zwembad vullen is toch niet zo lastig… er zijn zat andere manieren om verkoeling te zoeken.

7 likes

Hahaha ten opzichte van vanmiddag is het wel drie graden koeler ofzo en ik kan naar buiten zonder hete brandende zon … het is niet veel maar alle beetjes helpen :cry::cry:

1 like

Ik zat net een bak hotwings naar binnen te werken. Zie ik net toen alles op was dat die dingen al 4 dagen over datum zijn. Living in the edge. Was wel een goed laatste avondmaal

5 likes

Huhuhuh oke. Einde discussie dan denk ik?

Ik vind dit onredelijk hard eigenlijk. Ik ben het eens met het punt wat je probeert te maken maar je brengt het echt niet op een manier waarop het over gaat komen :sweat_smile:

3 likes

Wie niet horen wilt moet maar voelen. Als ik ergens een zwembad zie ga ik er in schijten.

13 likes