Afgelopen dagen ben ik zo onhandig. Gisteren een plank op mijn voet laten vallen, halve voet blauw. Vandaag geprobeerd het kopieerapparaat te fixen omdat er een blaadje muurvast zit, haal ik heel de zijkant van mijn vinger open. Ugh, elke dag een schram er bij, joh. Maar bright side: vandaag koopakte van onze nieuwe woning ondertekenen!
Vanmiddag komt een vriendin op bezoek en daarna ga ik naar mijn vader om zijn verjaardag te vieren. Ben blij met de afleiding vandaag.
Meh ik heb het honderdduizendste bericht gemist
Hoe gaat het nu eigenlijk met je? Is het gesprek voor het huis al achter de rug?
Ik hoorde het regenen, dus ik sprong uit bed om alle ramen open te gooien… Was het de glazenwasser
Ah oke. Nee, was overduidelijk naar mij want een van die meiden zwaaide nog naar me toen ze weggingen lol
Het gaat niet zo goed met me maar moet er toch doorheen. Kan niet wachten op de dag dat ik niet meer wakker word met tranen en niet meer huilend in slaap val. Het huis komt op zijn naam te staan en ik moet terug naar mijn ouders. Het gaat nog ongeveer 2 tot 3 maanden duren voor alles geregeld is en tot die tijd blijf ik in het huis wonen hoeveel pijn dat ook doet. Lief dat je het vraagt!
Ach jezus, wat rot allemaal. Hoop dat je je gauw beter voelt ️
Wat rot, hopelijk kunnen je collega’s je helpen. En groot gelijk van die screenshots hoor, het is nu een kleine moeite om ze te maken terwijl je er later misschien veel aan kunt hebben!
Ik vind dat altijd zo’n zwakte bod eigenlijk haha
Kut doen is easy peasy maar vriendelijk doen kost moeite
Zo probeer ik er altijd over te denken
Mensen voor mij in de trein hebben ze het over tomatensoep, dat ze alle soep lust behalve die. Nou jongens gesprekken des leven hoor!
Ik moet al maanden heel erg mijn auto wassen maar ja, geen zin. Nu met de droogte enzo vind ik het zonde om mijn auto te wassen dus nu heb ik een goed excuus om het nog langer uit te stellen.
Misschien dat ik er in de herfst maar weer eens over na ga denken.
Ik vind bosbranden best vaak mooie (interessante) foto’s opleveren. Ik vind het natuurlijk vreselijk maar zo’n enorme vuurzee heeft op foto’s wel wat. Oke ik hoop dat dit niet zo kut eruit komt als ik denk want ik vind bosbranden natuurlijk niet leuk.
Haha ik snap helemaal wat je bedoelt, ik heb dit ook een beetje met tsunami’s.
Omg nee. Ik heb nog 1 melktand en die zit nu los. Bijna 30 jaar en nu gaat mijn melktand eruit vallen. Weet niet of ik moet lachen of janken. Hopelijk zit er een nieuwe tand onder anders heb ik een gat langs mijn voortanden.
Veel natuurrampen eigenlijk wel… Het is vreselijk maar het leveren hele indrukwekkende beelden op.
Ik word helemaal knettertje gek van het feit dat ik maar blijf krabben aan mijn voeten. Heb dit echt al wekenlang. Kut muggen. Ze moeten mij dit jaar echt hebben.
Als iemand een geniale tip heeft tegen jeuk (liefst kosteloos) dan hoor ik dit heel graag. Ik zie niet echt een muggenbult ofzo dus kruisjes zetten heeft nog geen nut.
Heb je azijn in huis? Dat helpt bij mij vaak
Kan dit ook nog als ik het open heb gekrabd? Ik zie net dat ik tijdens het typen van dat berichtje mijn enkel heb opengemaakt. :’)
Ummm dan zou het denk ik nog wel eens behoorlijk kunnen prikken, misschien met een iniemine drupje proberen?
Er waren alweer 3 mensen jaloers op mijn stukje watermeloen hier op kantoor.