Maar zij kijken niet zo naar jou hoor, das gewoon hun algemene blik denk ik
Ik denk dat @Evi-lena dat wel ziet en ik denk heel veel mensen. Wat ik het lastige vind in deze discussie, is dat het nu gaat over mensen die even hun zwembad vullen. Kijk dat is niet het meest verstandige, eens. Maar ik vind niet dat je alleen op dat punt mensen kan beoordelen. Misschien douchen die mensen wel veel korter en minder, waar andere mensen weer een stuk langer/vaker douchen. Misschien doet een ander wel de vaatwasser iedere dag half leeg laten draaien en zet weer iemand anders de wasmachine aan voor 2 sokken. Ik denk dat het bij de meeste wel duidelijk is het verschil tussen water voor brand te blussen en te drinken of water voor je zwembad en je auto. Alleen mensen veroordelen op een zwembad vind ik ook niet fair.
Ja ik heb dat ook heel vaak. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik zelf beetje last heb van een resting bitch face, dus ik denk dat ik het zelf ook een beetje aantrek Maar ik ben -als ik dat over mezelf mag zeggen- eigenlijk juist altijd aardig tegen iedereen en zou het liefste iedereen vriendelijk gedag zeggen of een complimentje geven oid. Dus is jammer als van die meiden je dan zo arrogant aankijken.
Ik heb het trouwens ook vaak met festivals en uitgaan enzo? Ik denk dan altijd, dans ik raar? Zit mān jurk in mān ondergoed? Maar goed, laat ze maar kijken, ik heb tenminste lok.
Mensen moeten met dit weer ook veel water drinken. Kost ook water
Ja leuk dat je mee doet maar je slaat de plank mis.
Al het groen wat nu geel is doet me aan Zuid-Europa denken. Heeft wel iets moois
Dan doe ik wel niet meer mee
Jaa zeker waar! Het is enorm zichtbaar in tegenstelling tot de andere dingen die ik noemde. Ik ben het er ook mee eens dat het nergens voor nodig is, het is warm en ja dan wordt het gras dor en geel. Dat heet natuur.
Ik denk dat je op basis van dat zwembad wel vrij sterke aanwijzingen hebt over hoe iemand in het algemeen aankijkt tegen milieuproblematiek en (oa) omgaan met water. Op het moment dat gevraag wordt te letten op je watergebruik een puur recreatief zwembad gaan vullen⦠Ja symbolischer wordt het bijna niet?
Mm nee ik vind niet dat je op basis van 1 ding, een degelijke inschatting kan maken van iemands algehele omgang met water en kijk op milieuproblematiek. Dat het vullen van een zwembad onnodig is, eens. Maar dat is in principe altijd onnodig, ook als er geen droogte is. Alleen vind ik niet dat je op basis daarvan een goed kloppend beeld van iemand kan vormen.
Ik vind weinig mooi aan dode natuur eigenlijk. Of het nou in Nederland is of in zuid toekiestan.
Fijn dat het over een tijdje weer groen is dan haha
OK dan verschillen we daarover van mening. Het is altijd onnodig maar nu wordt expliciet en met duidelijke redenen gevraagd om het niet te doen.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die serieus omgaat met milieuproblematiek nu zou bedenken een zwembadje te vullen, want het maakt minder uit omdat dat hij/zij op andere vlakken al zoveel goeds voor het milieu doet. Dus ja, ik denk dat je wel een aardig beeld kunt vormen van hoe iemand bezig is met het milieu alleen op basis van het wel/niet vullen van een zwembadje.
Ik dacht dat het een puik plan was om een rondje om het blok te rennen⦠Nu ben ik extra bezweet en gaar en geconfronteerd met de wetenschap dat mijn conditie een all time low heeft bereikt
O. M. G het heeft al maanden niet geregent en wat vond ik dood leuk in mijn hal ( lees waar ging pretty net met haar blote voet op staan) een fucking naaktslak. Wtf hoe dan tyf op beest.
Pippi - mug: 1-1
Dit zijn toch geen tijdenā¦
Die lan nergens water vinden, omdat al het water in zwembadjes zit. En die slak heeft gelezen dat jij dat niet doet, dus komt ie bij jou drinken
Blehh zo gaar geslapen door allemaal hangmannen bij het pleintje voor Mn huis die naar mijn idee de hele nacht hebben staan spacen op drugs? En eentje woont er beneden volgens mij want hij is nu nog muziek aan het knallen