Wat je even kwijt wilt #3

Ben ik trouwens de enige die echt 10.000 meldingen krijgt dat @Nescio dingen aan het doen is met dit topic??

13 likes

Die had ik vroeger op scouting daar was dat ook heel hip. :sunglasses:

1 like

Ik voelde me ineens vet populair (door de hoeveel hartjes dingen als ik forum weer opende) maar viel tegen.

7 likes

even bij uitzondering een crosspost van het forumproblementopic

hoi allemaal,

mijn excuses voor de meldingen die jullie hebben gekregen over het eerste wjekw topic. uiteraard niet de bedoeling! dit gaat over het werkbaar maken van het te grote topic zoals jullie begrepen zullen hebben.
ga nu uitzoeken hoe jullie hier geen last van hoeven te hebben!

8 likes

sorry ik schaam me dood echt waar! ik zal het bewijzen met een paar :redface::redface::redface:

6 likes

Oh nee joh allemaal nergens voor nodig, ik vroeg me gewoon af wat dat ineens allemaal is haha.

1 like

Ik had 5 meldingen en ik dacht alleen maar " wat heb ik in hemelsnaam gezegd" :joy:

17 likes

Huh, waarom is de kans op voedselvergiftiging groter?

Oh lachen ik zie nu pas dat ik op 1 pagina mijn eigen topics gewoon kan zien. Zo ontdek je steeds meer hier. :heart:

1 like

Had een open sollicitatie gestuurd naar een bedrijf en kreeg net een reactie met dat ze geen plek hebben, maar ze wenst me wel “sukses” :face_with_monocle:

62 likes

maf… als er 1 ding is waarbij je je veilig waant dat niemand het wil stelen… of was het een heel generiek ding met ‘familie Gerritsen’ oid?

Naast alle restanten van muggenbulten, heb ik ook weer een blauwe plek op mijn been, geen idee hoe eigenlijk.

Ik heb een vraag!
Ik ben op zoek naar woonruimte, maar nou kom ik zo nu en dan appartementen of studio’s tegen waarbij nadrukkelijk vermeld staat dat inschrijving bij de gemeente niet mogelijk is.
Weet iemand van jullie hoe dit zit? Het is nogal stom dat ik dan geen huurtoeslag aan kan vragen, maar nog los daarvan, mag dat wel? Waar moet ik dan ingeschreven staan, op mijn oude adres (in een andere stad)? Dan denkt de overheid dat ik daar woon en alle andere officiële instanties (zoals duo en studielink) ook, dat kan toch niet goed gaan?

Ze moeten jou aannemen en die persoon ontslaan.

1 like

Ziekenhuis bellen en vragen op welke kamer hij ligt, omdat je een kaartje wilt sturen :smirk: In NL geven ze dan in ieder geval het kamernummer door als je de naam van diegene hebt (en zelfs de afdeling waar diegene ligt).

Maar hopen dat het inderdaad vrijdag is opgelost!

2 likes

Via track&trace kan ik mijn bezorger helemaal volgen (incl. zijn foto lol). Hij is hier rond 4 uur maar die stumpert moet rond 45 adressen afgaan zie ik. Vind het gewoon sneu :frowning: ik ga drinken voor hem in de koeling leggen en hem ermee bedelven als hij langskomt.

38 likes

Meh, daar valt vast weinig tegen te doen of niet?
Ik ben ook al meerdere studio’s van deze zelfde man tegengekomen in dezelfde stad en iedere keer staat dat er bij.

1 like

Oh dat is jammer. Dan maar hopen dat ie zijn woord nakomt.

Mijn vriend heeft misschien een nieuwe baan, ik ben echt plaatsvervangend zenuwachtig.

13 likes

Super lief!

1 like