Wat je even kwijt wilt #3

Oh ja en nog een rant: gisteren moest ik mijn opvolger inwerken en ik heb m zelf gekozen en leek me echt een leuke sympathieke gast maar hij was wel iets te tof en arro aan het doen zeg jeetje en nu ben ik teleurgesteld in mijn people reading skills

Ik ben echt een beetje nerveus voor vandaag…

• controle afspraak in ziekenhuis
  • afspraak voor prothese
    En tussendoor maar even naar t werk, anders blijf ik op en neer rijden.
    En dan 's avonds nog naar de film.

Hm beetje veel ook wel🤔

7 likes

Jeetje inderdaad. Ik snap dat @Evi-lena soms afwijkende meningen heeft vergeleken met de rest van het forum maar die reacties van @Goldenmilk komen op mij over als: jij zegt altijd dingen waar ik het niet mee eens ben dus zal ik er eens lekker hard in gaan. Ik vond die reactie van @Evi-lena helemaal niet zo schokkend. Heb haar ook nergens zien zeggen dat ze nu haar zwembad gaat vullen.

9 likes

Ik vind niet dat hier nu overdreven wordt gediscusseerd? Het gaat toch netjes? Er zijn gewoon twee hele verschillende meningen waar waarschijnlijk niet uitgekomen zal worden.

Ik vind het shocking dat men denkt dat de droogte wel meevalt omdat alleen de landbouw getroffen wordt. Echt jammer dat die sector zo ondergewaardeerd wordt. Dat is ons eten en het zijn mensen die kei en keihard werken. Ons eten komt niet uit de hemel vallen? Import betekent veel hogere prijzen en milieubelasting. Hoe fijn is het om vers fruit en groente op de markt te kunnen kopen?

20 likes

Ja.

Misschien moet ik het ook maar gebruiken bij mijn werk :joy:
Ik heb 2 flessen water gister in de vriezer gelegd, dus hopelijk koud water tijdens mijn werk :heart_eyes: Heb dan 3 l mee, dus zou in theorie genoeg moeten zijn. Denk ik. Hoop ik.

4 likes

Nee t was wel naar mij

Ik heb me echt zomers gekleed voor de verandering (had normaal gewoon een broek aan met dit warme weer) maar nu is het nog best fris dus ik hoop dat dat nog gaat veranderen

Veel succes vandaag!!

1 like

Ik weet geen site maar als je hulp nodig hebt wil ik je wel helpen.

1 like

Uitgaven :wink: Heb je hier wellicht iets aan? https://persoonlijkbudgetadvies.nibud.nl/#/panel/0

www.nibud.nl.

1 like

@Lentex Succes vandaag en veel plezier bij de film!

Ik zit in de trein naar werk en ik ben nog zo moe, maar ik ga wel proberen om het tot een uur of 3 vol te houden vandaag. Zo slecht geslapen ook, het duurde ongeveer 2 uur voordat ik in slaap viel omdat ik maar bleef draaien en piekeren, hoofdpijn en menstruatiekrampen, en toen ging iemand heel hard muziek draaien :unamused: Het voelt nog een beetje te vroeg om weer te gaan werken maar goed, ik heb me niet ziek gemeld en ik ga het gewoon doen vandaag.

2 likes

Afgelopen dagen ben ik zo onhandig. Gisteren een plank op mijn voet laten vallen, halve voet blauw. Vandaag geprobeerd het kopieerapparaat te fixen omdat er een blaadje muurvast zit, haal ik heel de zijkant van mijn vinger open. Ugh, elke dag een schram er bij, joh. Maar bright side: vandaag koopakte van onze nieuwe woning ondertekenen!

6 likes

Vanmiddag komt een vriendin op bezoek en daarna ga ik naar mijn vader om zijn verjaardag te vieren. Ben blij met de afleiding vandaag.

2 likes

Meh ik heb het honderdduizendste bericht gemist :frowning_face:
41

1 like

Hoe gaat het nu eigenlijk met je? Is het gesprek voor het huis al achter de rug?

Ik hoorde het regenen, dus ik sprong uit bed om alle ramen open te gooien… Was het de glazenwasser :sob:

13 likes

Ah oke. Nee, was overduidelijk naar mij want een van die meiden zwaaide nog naar me toen ze weggingen lol

2 likes

Het gaat niet zo goed met me maar moet er toch doorheen. Kan niet wachten op de dag dat ik niet meer wakker word met tranen en niet meer huilend in slaap val. Het huis komt op zijn naam te staan en ik moet terug naar mijn ouders. Het gaat nog ongeveer 2 tot 3 maanden duren voor alles geregeld is en tot die tijd blijf ik in het huis wonen hoeveel pijn dat ook doet. Lief dat je het vraagt!

2 likes

Ach jezus, wat rot allemaal. Hoop dat je je gauw beter voelt :heart:

1 like

Wat rot, hopelijk kunnen je collega’s je helpen. En groot gelijk van die screenshots hoor, het is nu een kleine moeite om ze te maken terwijl je er later misschien veel aan kunt hebben!

Ik vind dat altijd zo’n zwakte bod eigenlijk haha
Kut doen is easy peasy maar vriendelijk doen kost moeite
Zo probeer ik er altijd over te denken