Mensen voor mij in de trein hebben ze het over tomatensoep, dat ze alle soep lust behalve die. Nou jongens gesprekken des leven hoor!
Ik moet al maanden heel erg mijn auto wassen maar ja, geen zin. Nu met de droogte enzo vind ik het zonde om mijn auto te wassen dus nu heb ik een goed excuus om het nog langer uit te stellen.
Misschien dat ik er in de herfst maar weer eens over na ga denken.
Ik vind bosbranden best vaak mooie (interessante) foto’s opleveren. Ik vind het natuurlijk vreselijk maar zo’n enorme vuurzee heeft op foto’s wel wat. Oke ik hoop dat dit niet zo kut eruit komt als ik denk want ik vind bosbranden natuurlijk niet leuk.
Haha ik snap helemaal wat je bedoelt, ik heb dit ook een beetje met tsunami’s.
Omg nee. Ik heb nog 1 melktand en die zit nu los. Bijna 30 jaar en nu gaat mijn melktand eruit vallen. Weet niet of ik moet lachen of janken. Hopelijk zit er een nieuwe tand onder anders heb ik een gat langs mijn voortanden.
Veel natuurrampen eigenlijk wel… Het is vreselijk maar het leveren hele indrukwekkende beelden op.
Ik word helemaal knettertje gek van het feit dat ik maar blijf krabben aan mijn voeten. Heb dit echt al wekenlang. Kut muggen. Ze moeten mij dit jaar echt hebben.
Als iemand een geniale tip heeft tegen jeuk (liefst kosteloos) dan hoor ik dit heel graag. Ik zie niet echt een muggenbult ofzo dus kruisjes zetten heeft nog geen nut.
Heb je azijn in huis? Dat helpt bij mij vaak
Kan dit ook nog als ik het open heb gekrabd? Ik zie net dat ik tijdens het typen van dat berichtje mijn enkel heb opengemaakt. :’)
Ummm dan zou het denk ik nog wel eens behoorlijk kunnen prikken, misschien met een iniemine drupje proberen?
Er waren alweer 3 mensen jaloers op mijn stukje watermeloen hier op kantoor.
Ben ik trouwens de enige die echt 10.000 meldingen krijgt dat @Nescio dingen aan het doen is met dit topic??
Die had ik vroeger op scouting daar was dat ook heel hip.
Ik voelde me ineens vet populair (door de hoeveel hartjes dingen als ik forum weer opende) maar viel tegen.
even bij uitzondering een crosspost van het forumproblementopic
hoi allemaal,
mijn excuses voor de meldingen die jullie hebben gekregen over het eerste wjekw topic. uiteraard niet de bedoeling! dit gaat over het werkbaar maken van het te grote topic zoals jullie begrepen zullen hebben.
ga nu uitzoeken hoe jullie hier geen last van hoeven te hebben!
sorry ik schaam me dood echt waar! ik zal het bewijzen met een paar
Oh nee joh allemaal nergens voor nodig, ik vroeg me gewoon af wat dat ineens allemaal is haha.
Ik had 5 meldingen en ik dacht alleen maar " wat heb ik in hemelsnaam gezegd"
Huh, waarom is de kans op voedselvergiftiging groter?
Oh lachen ik zie nu pas dat ik op 1 pagina mijn eigen topics gewoon kan zien. Zo ontdek je steeds meer hier.