Wat je even kwijt wilt #3

Echt fijn om hier weer mee te lezen en posten! Good to be back, minder goed voor mn werk wel :smile:

1 like

Volgens mij staat lang niet alles uit hun winkel op de website. Kan veel nooit terugvinden online.

Trouwens: https://www.blokker.nl/c/vrije-tijd/fietsenwinkel/fietsaccessoires/fietstassen/946895

1 like

Ik ben moe en heb honger. Ik wil snel naar huis, nog 2 uurtjes.

Ik heb weleens gelezen dat je lichaam weet waar je bent als je bijvoorbeeld drugs gebruikt. Als je thuis bent en je blowt daar altijd, kan dezelfde hoeveelheid drugs op een andere plek (bij je vriend thuis, op je werk of elders) meer kwaad doen. Veel drugsgebruikers (en dan niet de recreatieve gebruikers) overlijden niet aan een overdosis maar door de drugs te gebruiken op een andere plek dan ‘normaal’.

7 likes

verdrietige posts mogen ook he! iig het beste met alles!

1 like

Wow thanks!:grin::grin:

1 like

Oh spannend! Dat moet wel goedkomen inderdaad toch. Ik hoop het in ieder geval voor hem en jou.

Mijn vriend wacht nu op de arbeidsvoorwaarden dus in principe kan er ook niet heel veel mis meer gaan. Maar hij is al een tijdje bezig en dat proces is best zenuwslopend!

De directeur komt net binnen vallen om te vertellen dat een collega van een andere vestiging eerst met een collega ging en nu met een andere en daar ook is bij gaan wonen. Lekker gtst verhaal. Lekker vertrouwelijk ook. :rofl:

20 likes

:scream::scream:

Omg op het werk sprak ik vandaag 'n klant die onwijs irritant en boos aan t doen was. Om die irritatie kwijt te kunnen zeg ik dan na het gesprek wel eens een schelfwoord, dat helpt me om het los te laten ofzo. Dus ik was, heel zacht, ‘mongool’ aan het mompelen (omg op mezelf voor het woord, echt niet netjes), en ineens zie ik dat ik die man nog aan de lijn heb!!! :scream::scream::scream::scream:Hij zei nog “hallo?” maar uit paniek heb ik opgehangen. Mijn hart zat echt in mn keel haha maar volgens mij heeft ie niks gehoord (hoop ik) (omg zo stom)

37 likes

Oh neee :fearful:

Haha echt erg is dat, mijn collega heeft dit een keer gehad. Maar dit was niet aan de telefoon, ze draaide zich om nadat het gesprek was afgelopen en mompelde ook iets, maar hij hoorde het. Echt erg, heeft nog wel gevolgen voor haar gehad maar uiteindelijk is alles weer goedgekomen. Maar bij jou zal hij het wel niet verstaan hebben als hij al iets hoorde, anders had hij wel iets anders dan hallo gezegd.

1 like

Heb ik ook een keer gehad :joy:

Ik heb toen gelijk een gelijkend woord bedacht zodat diegene het verkeerd verstaan kon hebben. En de smoes dat een collega het zei die naast me zat oid. Heb er niks meer van gehoord maar ik scheet 7 kleuren.

3 likes

Ik heb net pas m’n telefoon aangezet, haha. Was hem gewoon totaal vergeten.

1 like

Vanmorgen ging goed. Maar ik ben echt zenuwachtig voor nu. Vast niet nodig maar toch. Zit hier ook zo te wachten midden in de winkel

4 likes

Ik word volgend jaar voor de vijfde keer tante woeoeoe

24 likes

Over een kwartiertje begint mijn eerste shift als toeristengids. Kwam net al met al mn spullen aan op de verkeerde camping, dus begint goed! Die andere camping is ook echt 5 minuten lopen en dan weer terug. Waarom ben ik zo

12 likes

Haha veel plezier! Klinkt superleuk.

Ja is het ook echt!!! Hoop ik!! Loop nu met een tas rosé en likeur aan mn hand naar de goeie camping :joy::face_vomiting:

3 likes