Wat je even kwijt wilt #3

Had een open sollicitatie gestuurd naar een bedrijf en kreeg net een reactie met dat ze geen plek hebben, maar ze wenst me wel “sukses” :face_with_monocle:

62 likes

maf… als er 1 ding is waarbij je je veilig waant dat niemand het wil stelen… of was het een heel generiek ding met ‘familie Gerritsen’ oid?

Naast alle restanten van muggenbulten, heb ik ook weer een blauwe plek op mijn been, geen idee hoe eigenlijk.

Ik heb een vraag!
Ik ben op zoek naar woonruimte, maar nou kom ik zo nu en dan appartementen of studio’s tegen waarbij nadrukkelijk vermeld staat dat inschrijving bij de gemeente niet mogelijk is.
Weet iemand van jullie hoe dit zit? Het is nogal stom dat ik dan geen huurtoeslag aan kan vragen, maar nog los daarvan, mag dat wel? Waar moet ik dan ingeschreven staan, op mijn oude adres (in een andere stad)? Dan denkt de overheid dat ik daar woon en alle andere officiële instanties (zoals duo en studielink) ook, dat kan toch niet goed gaan?

Ze moeten jou aannemen en die persoon ontslaan.

1 like

Ziekenhuis bellen en vragen op welke kamer hij ligt, omdat je een kaartje wilt sturen :smirk: In NL geven ze dan in ieder geval het kamernummer door als je de naam van diegene hebt (en zelfs de afdeling waar diegene ligt).

Maar hopen dat het inderdaad vrijdag is opgelost!

2 likes

Via track&trace kan ik mijn bezorger helemaal volgen (incl. zijn foto lol). Hij is hier rond 4 uur maar die stumpert moet rond 45 adressen afgaan zie ik. Vind het gewoon sneu :frowning: ik ga drinken voor hem in de koeling leggen en hem ermee bedelven als hij langskomt.

38 likes

Meh, daar valt vast weinig tegen te doen of niet?
Ik ben ook al meerdere studio’s van deze zelfde man tegengekomen in dezelfde stad en iedere keer staat dat er bij.

1 like

Oh dat is jammer. Dan maar hopen dat ie zijn woord nakomt.

Mijn vriend heeft misschien een nieuwe baan, ik ben echt plaatsvervangend zenuwachtig.

13 likes

Super lief!

1 like

Dit vind ik héél erg meevallen hoor! (serieus haha)

2 likes

Haha een vriend van mij noemt iemand van 35 “heel oud” wtf? Hij is zelf 27. Ja snap dat hij dat om te daten misschien oud vindt maar heel oud, doe normaal.

5 likes

Hahaha nou daar wil je niet werken :sunglasses:

Valt reuze mee! Omdat je er zo specifiek naar vroeg en ik er echt naar keek zag ik het, maar waarschijnlijk zit niemand vandaag zo erg naar je wenkbrauwen te turen.

Ik kan echt niet wachten tot ik zoiets als mijn avatar kan laten zetten op mijn arm. :heart: Hoop echt dat dit jaar nog maar ben bang van niet en anders volgend jaar sowieso. Of mijn vriend moet zo gek zijn om mij dit jaar een tattoo cadeau te doen haha, hij heeft zaterdag gezegd dat hij best zo gek is om mij een tattoo te geven want hij is dol op tattoo’s. Sowieso wel spannend wat ik ga krijgen voor mijn verjaardag haha, ben in september jarig.

Enige reden waarom hij het niet zou doen dit jaar is denk ik omdat we zijn tuin nog moeten aanleggen en op vakantie gaan die zelfde maand en dat kost ook veel geld. Dus ik ga er niet vanuit hoor en hoeft ook zeker niet. Ik ben vooral nieuwsgierig wat dan wel haha. Oké nu voel ik mij een klein kind.

3 likes

Ik vind het ook wel leuk staan bij het verenbandje wat ik al op mijn voet heb. Tattoo’s beetje in dezelfde stijl. Heb er al iets staan op mijn arm maar dat is vrij makkelijk te veranderen in een mandala, het is al een rondje met lijnen namelijk.

1 like

Gaat wel een groot deel van de binnenkant (en beetje zijkanten) van mijn arm innemen denk ik. Vrij groot dus, komt ook door wat ik er al heb staan en dat moet wel een beetje leuk wegvallen. Maar uiteindelijk komt er ook nog wel meer bij dus het wordt een soort halve sleeve denk ik uiteindelijk. En anders alleen de mandala haha.

Denk dat mijn vriend me wel zo gek krijgt dat ik mijn halve sleeve idee door ga zetten na een tijdje.

1 like

Ik ben met dat gekots deze maand toch even 8 kilo kwijtgeraakt. Ik vind dat helemaal niet erg want ik mocht wel 20 kilo kwijt hehe. Het is niet de meest gezonde manier maar ach als het er dan toch af is hé. :slight_smile:

Gelukkig, wou al bijna m’n kotsemmer meebrengen overal waar ik ga nu haha.

1 like