Waaah ik wil bewegend beeld! Wat een schatje.
So cutieeee
Vanavond shoarma ️ eet ik bijna nooit meer.
Wow!! Ik baal zo dat ik hier ergens in jaar 2 mee ben gestopt en ook wat lege dagen daar tussenin heb zou zo leuk zijn om hem vol te hebben! Misschien maar opnieuw beginnen? De perfectionist in mij kan het denk ik niet aan om nog in dezelfde verder te gaan…
Poeh een roadtrip vakantie terwijl je niets binnenhoudt is vrij vermoeiend. Wil ECHT niet klagen maar ben in geen 5 jaar ziek geweest en uitgerekend deze reis . Maar ik lig op bed met had vandaag dit uitzicht dus ik zeg niets meer
Add images
IK OOK?!?! Hahaha in zo’n boekje??? Ik heb vandaag precies m’n laatste vraag!!
Ik had dit een paar dagen geleden ook! Zo apart dat ik dit al zo lang volhou. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik soms achteraf invul.
Ach wat een poppie!
Wat een schatje!
Heeft hier in Amsterdam zuidoost weinig zin. Vaak te druk met ‘ergere’ meldingen. Je krijgt mee dat je zelf in gesprek moet gaan met je buren. De laatste keer dat we dat hebben gedaan heeft de buurman een aanklacht tegen mijn vriend ingediend.
Daarnaast kan de politie ook weinig, je moet het echt van de woningbouw hebben, maar die sturen je enkel foldertjes van beterwonen.
We zijn op zoek naar een koopwoning om dit te ontvluchten, helaas is de woningmarkt gekte.
Ulg de stomme Ns saldo bestel app werkt niet mee. Moet ik een uurtje wachten of iets? Hij doet het altijd maar meestal bestel ik een tijdje van te voren. Haaat de trein geld slurpers.
Ik moest meteen aan deze denken!
https://i.pinimg.com/originals/06/7c/67/067c67ca0b46b3535978b90856aadc56.jpgKom ik bij mn ouders aan. Heeft mn vader een smoothie voor me gemaakt.
Ulg wanneer je 2 minuten hebt om op de ns apparaat te kijken. En een of ander kut joch snel voor je glipt en even op alle knopjes gaat drukken… je hebt niet eens een ov je hebt al een kaartje rot op.
Het is dat ik mn sushi wil anders had ik hem voor de trein geduwt.
Het is bloedheet in deze bus en nu komen er ook nog eens kinderen binnen rennen. Ga weg!
Omg te lief!!
haha ja zo’n boekje van elke dag een vraag, een dagboek voor 5 jaar
Ik ben pas net bij de 5 jaar hoor, dus moet nog bijna een heel jaar vol maken en dan is ie gevuld met 5 jaar aan antwoorden.
Soms vul ik het ook achteraf pas in hoor haha @GrumpyHarry, vergeet het best vaak :’)
Mn portemonnee is leeg na 2 bh’s en een bikini (die dingen zijn duur, afzetters), maaaaar ik kan dus gaan zwemmen. Denk dat ik maar een zwembadje op ga zetten zo.
(Grapje he).
Maar ik kan dus in bikini en hoef ook niet meer zo’n irri bh aan, maar heb nu gewoon een “normale”.
Voel me al weer iets normaler dan vanmorgen
En zometeen lekker naar de film
Leuk! Naar welke?