Ik had dit een paar dagen geleden ook! Zo apart dat ik dit al zo lang volhou. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik soms achteraf invul.
Ach wat een poppie!
Wat een schatje! 
Heeft hier in Amsterdam zuidoost weinig zin. Vaak te druk met ‘ergere’ meldingen. Je krijgt mee dat je zelf in gesprek moet gaan met je buren. De laatste keer dat we dat hebben gedaan heeft de buurman een aanklacht tegen mijn vriend ingediend.
Daarnaast kan de politie ook weinig, je moet het echt van de woningbouw hebben, maar die sturen je enkel foldertjes van beterwonen.
We zijn op zoek naar een koopwoning om dit te ontvluchten, helaas is de woningmarkt gekte.
Ulg de stomme Ns saldo bestel app werkt niet mee. Moet ik een uurtje wachten of iets? Hij doet het altijd maar meestal bestel ik een tijdje van te voren. Haaat de trein geld slurpers.
Ik moest meteen aan deze denken!
https://i.pinimg.com/originals/06/7c/67/067c67ca0b46b3535978b90856aadc56.jpgKom ik bij mn ouders aan. Heeft mn vader een smoothie voor me gemaakt.
Ulg wanneer je 2 minuten hebt om op de ns apparaat te kijken. En een of ander kut joch snel voor je glipt en even op alle knopjes gaat drukken… je hebt niet eens een ov je hebt al een kaartje rot op.
Het is dat ik mn sushi wil anders had ik hem voor de trein geduwt.
Het is bloedheet in deze bus en nu komen er ook nog eens kinderen binnen rennen. Ga weg!
Omg te lief!!
haha ja zo’n boekje van elke dag een vraag, een dagboek voor 5 jaar
Ik ben pas net bij de 5 jaar hoor, dus moet nog bijna een heel jaar vol maken en dan is ie gevuld met 5 jaar aan antwoorden.
Soms vul ik het ook achteraf pas in hoor haha @GrumpyHarry, vergeet het best vaak :’)
Mn portemonnee is leeg na 2 bh’s en een bikini (die dingen zijn duur, afzetters), maaaaar ik kan dus gaan zwemmen. Denk dat ik maar een zwembadje op ga zetten zo.
(Grapje he).
Maar ik kan dus in bikini en hoef ook niet meer zo’n irri bh aan, maar heb nu gewoon een “normale”.
Voel me al weer iets normaler dan vanmorgen 
En zometeen lekker naar de film 
Leuk! Naar welke?
Mamma mia 2. Ga met een collega 
LOL
Het is (tot vandaag) jaren geleden dat ik bij de huisarts ben geweest maar ik moet nog steeds janken als ik de huisarts spreek? Gelukkig niet het hele gesprek maar ik kan gewoon niet zeggen hoe ik me voel ofzo zonder te janken. Zelfde als iemand weet dat ik me niet fit voel en vraagt: he hoe gaat het met je? Janken gegarandeerd.
Bah wat aso zeg! Kan je er niet iets van zeggen?
Veel plezier
Je moet blijven zitten tot de aftiteling helemaal is afgelopen. Er zit nog een heel klein stukje achter!
Ohh nee, die heb ik gemist toen ik heen was