Wat je even kwijt wilt #3

Nou er is een groot mysterie en dat is dat ik steeds misselijk word bij mijn vriend thuis. Normaal is het alleen als ik wakker word maar de laatste keer begon het 's avonds ook al. Ik ben thuis vrijwel nooit zo ziek (tenzij alcohol maar daar ben ik mee gestopt). Heb deze maand 2x 5 dagen alleen maar gekotst. Meestal was het even paar keer kotsen en ik voelde mij wel weer oké maar deze maand bleef ik er echt inhangen.

Echt mega ongezond dat weet ik en ben beide keren ook bij artsen enz geweest maar goed niemand weet waar het aanligt… Enige wat mijn dokter denkt is misschien wiet maar ook dat vinden wij wel beide dan een tikje raar want ik blow thuis veel meer en daar maakt het mij vrijwel nooit ziek. Verder eet ik graag junkfood maar ook dat eet ik bij hem veel minder en dat maakt mij thuis ook nooit ziek.

Iedereen mag ook meedenken over dit mysterie want ik moet daar volgend jaar wel in huis wonen zonder elke dag te kotsen.

2 likes

Ik heb vanochtend eerst een uur in de rij moeten staan bij ICT tot er een token voor thuiswerken geïnstalleerd kon worden op mijn laptop. Nadat het drie weken duurde voordat het account er was. Ben ik eindelijk in dat systeem, blijkt dat weer iemand anders toegang moet verschaffen tot een ander programma :o_o:. En het halve personeel is op vakantie dus alles duurt super lang, maar zonder die toegang kan ik op deze locatie niks doen. Nu maar weer terug naar huis en dan donderdag naar een locatie waar wel gewoon computers zijn waar ik wél op in kan loggen :thumbsup:.

Hygiëne?

Ik leef in een huis wat zeker 30x viezer is. Enige waar ik steeds aan blijf denken is dat hij een nieuw huis heeft… huis is echt een paar jaar oud. Misschien iets in de lucht ofzo. Weet het allemaal ook niet meer hoor haha.

Misschien je voedingspatroon en levensstijl aanpassen? Stoppen met junkfood en blowen en kijken hoe je je dan voelt. Misschien kan je lichaam 't allemaal ff niet meer aan en is het gewoon toeval dat 't steeds bij je vriend is.

9 likes

Dat zal volgend jaar sowieso gebeuren. :slight_smile: Mijn levensstijl zal dan sowieso stukken gezonder zijn. Mijn vriend is heel anders dus met hem samenwonen zal mij wel motiveren om mee te doen. En mag toch niet binnen roken daar.

als je je gal wil spuien moet je dat vooral doen
het leven is niet altijd maar rozengeur en maneschijn en het lucht misschien wel op

ik kom hier ook vaak om lekker te zeiken gewoon omdat het kan :stuck_out_tongue:

5 likes

Ja leuk!!!

1 like

weet iemand misschien waar je voor een mooi prijsje fietstassen kunt kopen? Ik dacht bij hema, maar daar zijn ze 25 of 30 euro en ik geef er liever minder geld aan uit … :blush:

Action? Heeft veel spul voor de fiets.

2 likes

zie op de website alleen een fietsmand :frowning:

Echt fijn om hier weer mee te lezen en posten! Good to be back, minder goed voor mn werk wel :smile:

1 like

Volgens mij staat lang niet alles uit hun winkel op de website. Kan veel nooit terugvinden online.

Trouwens: https://www.blokker.nl/c/vrije-tijd/fietsenwinkel/fietsaccessoires/fietstassen/946895

1 like

Ik ben moe en heb honger. Ik wil snel naar huis, nog 2 uurtjes.

Ik heb weleens gelezen dat je lichaam weet waar je bent als je bijvoorbeeld drugs gebruikt. Als je thuis bent en je blowt daar altijd, kan dezelfde hoeveelheid drugs op een andere plek (bij je vriend thuis, op je werk of elders) meer kwaad doen. Veel drugsgebruikers (en dan niet de recreatieve gebruikers) overlijden niet aan een overdosis maar door de drugs te gebruiken op een andere plek dan ‘normaal’.

7 likes

verdrietige posts mogen ook he! iig het beste met alles!

1 like

Wow thanks!:grin::grin:

1 like

Oh spannend! Dat moet wel goedkomen inderdaad toch. Ik hoop het in ieder geval voor hem en jou.

Mijn vriend wacht nu op de arbeidsvoorwaarden dus in principe kan er ook niet heel veel mis meer gaan. Maar hij is al een tijdje bezig en dat proces is best zenuwslopend!

De directeur komt net binnen vallen om te vertellen dat een collega van een andere vestiging eerst met een collega ging en nu met een andere en daar ook is bij gaan wonen. Lekker gtst verhaal. Lekker vertrouwelijk ook. :rofl:

20 likes