Wat je even kwijt wilt #3

Mamma mia 2. Ga met een collega :smiley:

LOL

6 likes

Het is (tot vandaag) jaren geleden dat ik bij de huisarts ben geweest maar ik moet nog steeds janken als ik de huisarts spreek? Gelukkig niet het hele gesprek maar ik kan gewoon niet zeggen hoe ik me voel ofzo zonder te janken. Zelfde als iemand weet dat ik me niet fit voel en vraagt: he hoe gaat het met je? Janken gegarandeerd.

Bah wat aso zeg! Kan je er niet iets van zeggen?

Veel plezier :slight_smile: Je moet blijven zitten tot de aftiteling helemaal is afgelopen. Er zit nog een heel klein stukje achter!

1 like

Ohh nee, die heb ik gemist toen ik heen was :frown:

Huh ik vind hun reactie echt niet overdreven, ik zou op z’n zachtst gezegd not amused zijn als zoiets in mijn huis zou gebeuren. En ik vind het wel heel wat anders dan dat je het verhuurd aan een stel dat ‘gewoon’ seks heeft in je huis.

Edit: maar ik zou ook niet m’n huis verhuren via airbnb en dan ook de huurders niet van tevoren zien, dat is wel stom van ze.

3 likes

Het is niet heel boeiend maar wel grappig. Ik kan je wel via een pb sturen wat het voor stukje was. Als je dat wil?

Haha ja graag!

Ik word zo loos van dit weer
Ik ben alleen maar aan het chillen en dutjes aan het doen
Tegelijkertijd ben ik ook best hitsig maar jammer genoeg geen leuke vent in m’n leven dus dat is ook maar niks

Doe lekker rustig aan, meer kun je ook niet doen met dit weer. Ben benieuwd naar het eindresultaat :slight_smile:

1 like

Ja ik vind het wel komisch dat ze lekker denken te cashen door hun woning aan vreemden te verhuren (+ hun sleutel aan een sleutelbedrijf geven, dus ze zien de huurders niet eens)

en vervolgens hebben de huurders zelf ook lekker verdiend aan hun woning :biggrin:

sperma op de bank is wel nasty ja maar ze moeten niet verwachten dat er niet overal gesekst gaat worden in de woning (+ op hun matras )

4 likes

GYOZAAAAAS

3 likes

Ik vind het wel overdreven dat ze zeggen dat ze eigenlijk niet eens meer in dat huis willen wonen. Kijk dat je niet meer op een bank met spermavlekken wil zitten, logisch. Maar verder vind ik het wel overdreven. Ook dat ze zeggen dat er ‘zoiets naars en illegaals’ is gebeurd. Terwijl die prostituees niet illegaal waren. Maar goed ik zou er natuurlijk ook niet blij mee zijn hoor

1 like

Volgende week vrijdag vliegen wij met Ryan air naar Italië maar lees nu van alles over stakingen. Hopelijk kan onze vakantie (vlucht) wel gewoon doorgaan

Ik heb zon honger dat toen ik net naar Mn eten keek ik spontaan over Mn shirt heen kwijlde.

Gebeurt me heel vaak trouwens

7 likes

Ik heb een half uur geleden eten besteld en toen stond er dat het 60 min zou duren :broken_heart:
Ik voel me nu net een sim waarbij de balkjes langzaam afglijden. Dorst, honger, en als er een voor bezweet en warm zou zijn zou die helemaal leeg zijn.

22 likes

Wat heb je besteld dan wat zolang duurt?

Ik heb net in mijn blootje gekookt.

@anon39978576 kan het zijn dat ik jou net zag lopen in de stationshal in Nijmegen?

4 likes

Slikken! Dus nu een legit reden om te eten.

Edit; lekkers te eten bedoel ik dus.