Omg op het werk sprak ik vandaag 'n klant die onwijs irritant en boos aan t doen was. Om die irritatie kwijt te kunnen zeg ik dan na het gesprek wel eens een schelfwoord, dat helpt me om het los te laten ofzo. Dus ik was, heel zacht, âmongoolâ aan het mompelen (omg op mezelf voor het woord, echt niet netjes), en ineens zie ik dat ik die man nog aan de lijn heb!!! Hij zei nog âhallo?â maar uit paniek heb ik opgehangen. Mijn hart zat echt in mn keel haha maar volgens mij heeft ie niks gehoord (hoop ik) (omg zo stom)
Oh neee
Haha echt erg is dat, mijn collega heeft dit een keer gehad. Maar dit was niet aan de telefoon, ze draaide zich om nadat het gesprek was afgelopen en mompelde ook iets, maar hij hoorde het. Echt erg, heeft nog wel gevolgen voor haar gehad maar uiteindelijk is alles weer goedgekomen. Maar bij jou zal hij het wel niet verstaan hebben als hij al iets hoorde, anders had hij wel iets anders dan hallo gezegd.
Heb ik ook een keer gehad
Ik heb toen gelijk een gelijkend woord bedacht zodat diegene het verkeerd verstaan kon hebben. En de smoes dat een collega het zei die naast me zat oid. Heb er niks meer van gehoord maar ik scheet 7 kleuren.
Ik heb net pas mân telefoon aangezet, haha. Was hem gewoon totaal vergeten.
Vanmorgen ging goed. Maar ik ben echt zenuwachtig voor nu. Vast niet nodig maar toch. Zit hier ook zo te wachten midden in de winkelâŠ
Ik word volgend jaar voor de vijfde keer tante woeoeoe
Over een kwartiertje begint mijn eerste shift als toeristengids. Kwam net al met al mn spullen aan op de verkeerde camping, dus begint goed! Die andere camping is ook echt 5 minuten lopen en dan weer terug. Waarom ben ik zo
Haha veel plezier! Klinkt superleuk.
Ja is het ook echt!!! Hoop ik!! Loop nu met een tas rosé en likeur aan mn hand naar de goeie camping
Hahaha geniet van je wandeling
Dit is misschien een onmogelijke vraag maar ik ga het toch proberen. Is er ergens rondom Ka.ats.he.uvel een parkje oid waar je lekker in de zon kunt liggen en wat goed te bereiken is met de auto?
Ik werk morgen tot 15.00 uur in die plaats en wil dan eigenlijk even een half uurtje lekker in de zon liggen voordat ik 1,5 uur in de auto ga zitten naar huis.
Het wordt daar in de omgeving wel 34 graden morgen.
Ik denk aan het Blauwe Meer in Loon op Zand, maar dat is misschien al te ver weg. Moet je tegenwoordig ook wel entree betalen geloof ik.
Er is wel een hele mooie plek aan het water in de buurt van Kaatsheuvel, bij een bos, maar ik weet niet precies waar dat is. Ik zal nog even google maps bekijken.
Edit: Aan de Kanaalweg in Drunen zit een recreatieplas, ik denk dat het daar is.
Ik durf echt niet meer te kijken op mijn weerapp. Nu is het alweer warmer geworden voor donderdag en vrijdag. Donderdag inmiddels 35 graden hier. Ik vind dit niet meer leuk haha.
Haha blauwe meer is veeel dichterbij.
Hm t kost inderdaad wel 5 ⏠maar t ziet er wel heel chill uit
@Fenayi ik weet dat de kans misschien klein is maar misschien is het iets psychisch waar je lichaam enorm op reageert? Is er iets in dat huis gebeurd of is er iets tussen jou en je vriend dat je slecht doet voelen?
Ik ben nu aan het bijlezen in het Members only gedeelte, maar daar staan dus posts in die al meer dan een maand oud zijn. Is het raar om die nu nog te liken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik kijk even mee met deze poll, want ik zit hier sinds enkele dagen ook een beetje mee, haha.
Ik had het op het EGF ook al, dan likete ik een post, maar dan zag ik de datum en dan unlikete ik hem weer snel. âKwaadâ was dan al geschied natuurlijk maar goed