Wat je even kwijt wilt #3

Surinaams :sob: normaal zijn ze overigens mega snel dus ik snap het niet zo goed

Gapen

godverdomme princess :cry:

1 like

Komman snella?

2 likes

Staan plaatjes van op Pinterest. Gister nog nagetekend :yum:

Vandaag was dag 2 van mijn grote mensen baan. Het was warm. Ik mis het forum. Vergeet mij niet.

22 likes

Ben net naar mijn eerste spin les geweest en nu weet ik hoe de hel eruit ziet.

18 likes

Ik hou zoveel van aubergines.

3 likes

Als je iemand zag met een wit jurkje dan wel ja.

@Madrid Ik moest hier aan denken bij je tekenidee. Volgens mij haalt ze een rolletje papier uit haar vagina. Totaal iets anders, maar dat kwam meteen in me op.

1 like

Jij bent de allerlekkerste .

Is dat Abramovic?

Nee, Caroline Schneeman

1 like

Morgen weer werken na 6 dagen weekend :broken_heart:
Ik was er echt wel aan toe, voel me echt fijner en met meer rust in mijn hoofd dan ik me weken heb gevoeld. Gelukkig nu maar 3 dagen en dan weer weekend en dan nog 1 werkweek en dan alweer grote vakantie haha.

1 like

Yes mn eten is er :heart_eyes:
Nu ben ik extra blij met de dawet die ik heb besteld, zo lekker

2 likes

Rubber?! Nog nooit meegemaakt. Dan zijn ze niet goed bereid denk ik. De recepten van Ottolenghi zijn inderdaad lekker, maar gewoon aubergine in plakken snijden, omhusselen in olijfolie, zout en peper (en wat knoflook) en dan in de grillpan is ook al super lekker. Of melanzane alla parmigiana, oh man ik stop alweer haha.

Argh iemand met wie ik samenwerk aan een project reageert op niks en nu moet ik zijn werk gaan lopen doen.

Ik kende dit niet dus opgezocht, maar is het milkshake-achtig? Of heel anders? Ziet er goed uit in ieder geval! En smakelijk eten :relaxed:

Ja dat zag ik! Ik had je met dat jurkje een keer op instagram gezien maar twijfelde toch of je het echt was :blush:

1 like

Nou wel een klein beetje, maar het is met kokosmelk en lekker zoet. Als je het nog nooit op hebt een aanrader! Of tjendol, nog lekkerder.

1 like