Nope zou echt niks kunnen bedenken.
Jij bent de aller liefste forummer oooit !!!
Wow zie dat ik vandaag bij jaar 5 aangekomen ben van â5 jaar lang elke dag één vraagâ
Ik word blij van een like dus mijne mag je altijd liken. Ook al is het 5 jaar geleden
Haha goed om te weten! Ik voel me altijd zoân raar, stalkerig mens wanneer ik oude posts like.
Hmm ik heb wat te doen vanavondâŠ
Zou de schuur ook moeten?
Ik moet echt huilen want ik zit filmpjes op youtube te kijken waarbij mensen en dieren elkaar weer ontmoeten na tientallen jaren.
Wat een kut dag op werk Echt alles wat fout kon gaan ging fout en ik voel me er echt kut door. Maar goed, gelukkig heb ik nu twee weken vakantie
Ik kijk echt niet bij elke like op welke post het is hoor
Doe mij maar wat van dat zaad van die boer :o
(sorry haha)
Hallo dit kan je niet zeggen zonder een foto te posten
Waaah ik wil bewegend beeld! Wat een schatje.
So cutieeee
Vanavond shoarma ïž eet ik bijna nooit meer.
Wow!! Ik baal zo dat ik hier ergens in jaar 2 mee ben gestopt en ook wat lege dagen daar tussenin heb zou zo leuk zijn om hem vol te hebben! Misschien maar opnieuw beginnen? De perfectionist in mij kan het denk ik niet aan om nog in dezelfde verder te gaanâŠ
Poeh een roadtrip vakantie terwijl je niets binnenhoudt is vrij vermoeiend. Wil ECHT niet klagen maar ben in geen 5 jaar ziek geweest en uitgerekend deze reis . Maar ik lig op bed met had vandaag dit uitzicht dus ik zeg niets meer
Add images
IK OOK?!?! Hahaha in zoân boekje??? Ik heb vandaag precies mân laatste vraag!!
Ik had dit een paar dagen geleden ook! Zo apart dat ik dit al zo lang volhou. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik soms achteraf invul.
Ach wat een poppie!
Wat een schatje!