Wat je even kwijt wilt #3

Heeft hier in Amsterdam zuidoost weinig zin. Vaak te druk met ‘ergere’ meldingen. Je krijgt mee dat je zelf in gesprek moet gaan met je buren. De laatste keer dat we dat hebben gedaan heeft de buurman een aanklacht tegen mijn vriend ingediend.

Daarnaast kan de politie ook weinig, je moet het echt van de woningbouw hebben, maar die sturen je enkel foldertjes van beterwonen.

We zijn op zoek naar een koopwoning om dit te ontvluchten, helaas is de woningmarkt gekte.

Ulg de stomme Ns saldo bestel app werkt niet mee. Moet ik een uurtje wachten of iets? Hij doet het altijd maar meestal bestel ik een tijdje van te voren. Haaat de trein geld slurpers.

Haha dat zou echt leuk zijn. En jaa doeee! Lijkt me supermooi!

Zie ook een beetje dit voor me nu:

7 likes

@Madrid

Ik moest meteen aan deze denken!

https://i.pinimg.com/originals/06/7c/67/067c67ca0b46b3535978b90856aadc56.jpg
6 likes

Kom ik bij mn ouders aan. Heeft mn vader een smoothie voor me gemaakt.

24 likes

Ulg wanneer je 2 minuten hebt om op de ns apparaat te kijken. En een of ander kut joch snel voor je glipt en even op alle knopjes gaat drukken… je hebt niet eens een ov je hebt al een kaartje rot op.
Het is dat ik mn sushi wil anders had ik hem voor de trein geduwt.

3 likes

Het is bloedheet in deze bus en nu komen er ook nog eens kinderen binnen rennen. Ga weg!

1 like

Omg te lief!!

1 like

haha ja zo’n boekje van elke dag een vraag, een dagboek voor 5 jaar
Ik ben pas net bij de 5 jaar hoor, dus moet nog bijna een heel jaar vol maken en dan is ie gevuld met 5 jaar aan antwoorden.
Soms vul ik het ook achteraf pas in hoor haha @GrumpyHarry, vergeet het best vaak :’)

1 like

Mn portemonnee is leeg na 2 bh’s en een bikini (die dingen zijn duur, afzetters), maaaaar ik kan dus gaan zwemmen. Denk dat ik maar een zwembadje op ga zetten zo.

(Grapje he).

Maar ik kan dus in bikini en hoef ook niet meer zo’n irri bh aan, maar heb nu gewoon een “normale”.

Voel me al weer iets normaler dan vanmorgen :hugs:

En zometeen lekker naar de film :slight_smile:

38 likes

Leuk! Naar welke?

1 like

Mamma mia 2. Ga met een collega :smiley:

LOL

6 likes

Leuk hoor. Dat mensen hun schoenen uittrekken op het werk achter hun bureau. Maar die zweetlucht hoeft van mij niet zo.

3 likes

Het is (tot vandaag) jaren geleden dat ik bij de huisarts ben geweest maar ik moet nog steeds janken als ik de huisarts spreek? Gelukkig niet het hele gesprek maar ik kan gewoon niet zeggen hoe ik me voel ofzo zonder te janken. Zelfde als iemand weet dat ik me niet fit voel en vraagt: he hoe gaat het met je? Janken gegarandeerd.

Bah wat aso zeg! Kan je er niet iets van zeggen?

Veel plezier :slight_smile: Je moet blijven zitten tot de aftiteling helemaal is afgelopen. Er zit nog een heel klein stukje achter!

1 like

Ohh nee, die heb ik gemist toen ik heen was :frown:

Huh ik vind hun reactie echt niet overdreven, ik zou op z’n zachtst gezegd not amused zijn als zoiets in mijn huis zou gebeuren. En ik vind het wel heel wat anders dan dat je het verhuurd aan een stel dat ‘gewoon’ seks heeft in je huis.

Edit: maar ik zou ook niet m’n huis verhuren via airbnb en dan ook de huurders niet van tevoren zien, dat is wel stom van ze.

3 likes

Het is niet heel boeiend maar wel grappig. Ik kan je wel via een pb sturen wat het voor stukje was. Als je dat wil?