Wat je even kwijt wilt #3

Dorst 2.0

Ik heb echt veeeel zin om nieuwe kleding te kopen maar moet het echt even niet doen maar pas over een maand want dan heb ik weer geld.

Maar ik kwam op de site van de pull and bear wel iets tegen waar ik nog nooit van had gehoord: een stof (?) die wordt omschreven als ‘Kaasdoek’ :joy: https://www.pullandbear.com/nl/dames/kleding/jurken/kaasdoek-jurkje-met-knoopjes-c29016p500998556.html
Na wat googlen ben ik erachter dat dat een stof is die vroeger werd gebruikt om wei uit kaasstof te persen.

1 like

Foto!!

Ik ben blij dat ik naar m’n werk ben gegaan vandaag, maar nu val ik echt om. Ik heb niks zinnigs meer gedaan toen ik thuis kwam, dat vind ik wel zonde maar ja, morgen weer een dag. En ik heb een fruit foodbaby nu dus ik ga maar in bed lezen en vroeg slapen :sleeping:

Ik zou er naar kijken

Loslaten is altijd lastig. Was het een heftig gesprek? Helpen de soesjes/krokantjes?

dat is het goede antwoord. Had je biiiiiiiiijna uit m’n wodkaclubje uitgeknikkerd en je gaan zwartmaken in het limoncelloclubje.

1 like

Hahahaha nooo. Gelukkig heb ik mezelf uit die hell gered. Ik kan niet zonder mn wodka club.

ik kan je vergeven omdat @Mgg echt wel heel erg lief is MAAR MEER PIK IK OOK NIET! :japanese_goblin:

1 like

Wil je er iets over kwijt verder? Hoop dat het je anders lukt om het wat meer los te laten!

@floreales

Ja, een gesprek inderdaad. Baal er echt enorm van want heb het volledig aan mezelf te wijten. Er is ook niet veel meer wat ik kan doen aan de situatie op het moment. Voel me alleen maar vadsig door het eten haha, ga zo maar lekker slapen aangezien ik morgen weer heen moet.

1 like

Ik voel me meh…ik weet wel waardoor en wat ik eraan kan doen maar het is een beetje een hart versus verstand kwestie.

1 like

Whats up?

1 like

Lekker gaan slapen en misschien (hopelijk) valt het morgen allemaal mee!

Ahhh mn zusje komt zo expres zo naar t station om mij fietslichtjes te brengen want heb geen licht op mn fiets. Echt kei lief van haar

6 likes

Kan je altijd nog je kat weggeven, ben je ook een paar kilo kwijt.

Maar 20 kilo, is dat niet een beetje killing voor je mooie rondingen?

Mag ik je een pb sturen? Zal morgen of vanavond zijn.

Ja tuurlijk mag dat.

1 like

Ik ben bezweet aan alle kanten.
T druipt tussen mijn tieten door.
En ik ben klaar met die warmte.

10 likes

#diepzinnigegedachtenzwartopwit
#digitalekunst
Ik ben een vlinder in de nacht, klaar om ontdekt te worden.
Ofzeau

2 likes