Wel leuk dan sta ik bij de wedren met snoepjes.
Ik heb vandaag best wel een heftig op werk gehad en ik kan het maar niet loslaten. Het zou best wel eens heel erg nadelig uit kunnen pakken.
Ik heb net een bak caramel zeezout soesjes naar binnen geschranst als troost en ben nu aan een zak hete krokantjes begonnen.
Volgens mij heeft Ryan a ir met iedereen contact opgenomen die het betreft. De stakingen zijn trouwens deze week, niet volgende week toch?
Voor alle vluchten van/naar Spanje heb ik een lijst gezien, misschien is er ook zoiets voor alle vluchten naar Italië?
Hoop in ieder geval dat je er geen last van hebt!
Ziekenhuis wist weinig (eigenlijk niks) te zeggen en dokter denkt dus misschien wiet maar zou dat wel vreemd vinden en verder weet zij het ook echt niet. Zoals ik al zei één groot mysterie voor mij en de huisarts.
Iets zegt mij dat het met huis te maken heeft. Ik wil het ventilatiesysteem binnenkort uit hebben en alle ramen open… kijken of gewone frisse lucht helpt. Er staat wel een raampje open in de slaapkamer maar met een dik gordijn ervoor.
Nee klopt, nog niet voor volgende week. Maar als ik dan dit lees:op dit moment wordt er in Duitsland, Spanje, Portugal, Italië en België gestaakt door cabinepersoneel. Daardoor moet Ryanair tientallen vluchten schrappen. Zeker tien vluchten tussen Eindhoven Airport en de populaire vakantiebestemmingen Ibiza, Malaga, Alicante, Faro en Porto vervallen op 25 en 26 juli.
In Nederland wordt er vooralsnog niet gestaakt. De FNV gaat begin augustus om de tafel met Ryanair, maar als de gesprekken op niets uitlopen, sluit de vakbond stakingen in Nederland niet uit.
Wordt ik er niet geruster op (doemdenkertje hier😓)
Ja ik herken het hoor, ik vlieg zelf (hopelijk) 5 augustus naar Alicante, ben er ook niet helemaal gerust op! Maargoed, we hebben er geen invloed op, dus gewoon hopen dat het allemaal wel losloopt…
Hebben jullie wel eens de app Hey! VINA gebruikt? Het is schijnbaar een soort Tinder maar dan om vriendinnen te maken.
@Madrid Heb je nog iets aan je gesprek met de huisarts gehad? Hopelijk wel! En als je zo ontzettend moe bent lijkt het me niet verstandig om nu maar een half uurtje te gaan slapen en dan weer dingen op orde maken. Kunnen die niet wachten tot morgen of daarna?
Ik kom er net achter dat een oud-huisgenootje de hetsigebeurd-instagram volgt en ik ben nu zoooo benieuwd of zij hier ook zit en onder welke naam dan
Ja ik heb er een paar keer wat op geswipet maar ik vond het niet zo leuk zelf
Het bakje met melk was leeg en heb een andere met water gevuld, maar dat bakje kijken ze niet aan.
Ik zit hier op het balkon en met een briesje vind ik het ineens best fris
Maar ja binnen is het nog steeds 27 graden dus dat is ook weer niet te doen.
Dorst 2.0
Ik heb echt veeeel zin om nieuwe kleding te kopen maar moet het echt even niet doen maar pas over een maand want dan heb ik weer geld.
Maar ik kwam op de site van de pull and bear wel iets tegen waar ik nog nooit van had gehoord: een stof (?) die wordt omschreven als ‘Kaasdoek’ https://www.pullandbear.com/nl/dames/kleding/jurken/kaasdoek-jurkje-met-knoopjes-c29016p500998556.html
Na wat googlen ben ik erachter dat dat een stof is die vroeger werd gebruikt om wei uit kaasstof te persen.
Foto!!
Ik ben blij dat ik naar m’n werk ben gegaan vandaag, maar nu val ik echt om. Ik heb niks zinnigs meer gedaan toen ik thuis kwam, dat vind ik wel zonde maar ja, morgen weer een dag. En ik heb een fruit foodbaby nu dus ik ga maar in bed lezen en vroeg slapen
Ik zou er naar kijken
Loslaten is altijd lastig. Was het een heftig gesprek? Helpen de soesjes/krokantjes?
dat is het goede antwoord. Had je biiiiiiiiijna uit m’n wodkaclubje uitgeknikkerd en je gaan zwartmaken in het limoncelloclubje.
Hahahaha nooo. Gelukkig heb ik mezelf uit die hell gered. Ik kan niet zonder mn wodka club.